rintojen suurennus

vielä mietityttää

olen menossa suurennuttamaan rintani siluettiin mutta tahtoisin tietoa muistakin kirurgeista kuin dietzistä.. onko kokemuksia? ja mikä on ollut hyvää ja mikä huonoa ja miksi?

13

2215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alalla toimiva

Siluetin parhaat on Dietz ja Lassila. Ovat todennäköisesti parhaat Suomessa suurennuksia tekevät kirurgit. Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni.

• vielä mietityttää

kun alalla toimiva olet tiedätkö kuinka kauan menee kyseisillä henkilöillä että ottaavat leikkaukseen.. en siis ole vielä varannut aikoja mutta paikan olen päättänyt kun ei ole rahasta kiinni.

• pääsin
        vielä mietityttää kirjoitti:

kun alalla toimiva olet tiedätkö kuinka kauan menee kyseisillä henkilöillä että ottaavat leikkaukseen.. en siis ole vielä varannut aikoja mutta paikan olen päättänyt kun ei ole rahasta kiinni.

nopeasti...ekasta puh.soitosta alle kk niin leikkaus oli tehty :)
        Mulle tehtiin 22.12.05 :)
        Ja voin suositella

• ...olen menossa
        pääsin kirjoitti:

nopeasti...ekasta puh.soitosta alle kk niin leikkaus oli tehty :)
        Mulle tehtiin 22.12.05 :)
        Ja voin suositella

...ensi viikolla rintojen suurennukseen ! Ihanaa, että sain lukea noin hyvää Lassilasta....

• ...sain...
        ...olen menossa kirjoitti:

...ensi viikolla rintojen suurennukseen ! Ihanaa, että sain lukea noin hyvää Lassilasta....

..aivan mahtavaa palvelua ja Lassila hoiti
        tehtävänsä kuten kehuttiinkin.
        Kaikki toimi hienosti ja henkilökunta ystävällistä.
        Nyt leikkauksesta on 2 pvää ja kotona näiden vähän ikävien tukiliivien kanssa yritetään selviytyä. Puristaa rintakehää ja selkälihaksetkin vähän väsyvät näissä, mutta kunhan tuon tukivyön saa ottaa pois niin sitten varmasti helpottaa. Kuitenkin kannattaa ehdottomasti toimia kuten ohjeistetaan, että rinnat asettuvat aloilleen hyvin.
        Kivalta ainakin näyttää, pakko myöntää itsekkin ;D
        Tsemppiä ja uskallusta, ihan mahtava juttu!

• hesassa

Miksi menet juuri Siluettiin? Esimerkiksi Jyväskylässä KL.ssa, leikkaa todella hyvä kirurgi (Salmi). Leikkauksen hintaan ei tule ns. helsinkilisää joten säästät melkein 3000 euroa!!!! Ja heillä on vielä kapseloitumistakuukin, eli saat ilmaisen leikkauksen jos implantit kapseloituu.

Itse kävin siluetissa ja kaduttaa. Toimenpide oli ihan kohtalaisen ok. mutta suurennusleikkauksen hinnalla olisin j.kylässä saanut implantit ja jonkun muun leikkauksen. Tai leikkauksen ja loput rahat olisivat jääneet vaikkapa ulkomaanmatkaan :(

Miksi maksaa ihan turhasta?

• llllssssllll

tiedätkö mitä rintaimplanttien laitto jyväskylässä sitten tulisi kustantamaan? itsekkin oon kauhistellut noita hesan hintoja ja siksi tallinnan laatukirurgia onkin aika vahvoilla.kaikki tieto jyväskylästä tervetullutta,olis aika lähellä kotinurkkiakin!

• Parempi vaihtoehto
        llllssssllll kirjoitti:

tiedätkö mitä rintaimplanttien laitto jyväskylässä sitten tulisi kustantamaan? itsekkin oon kauhistellut noita hesan hintoja ja siksi tallinnan laatukirurgia onkin aika vahvoilla.kaikki tieto jyväskylästä tervetullutta,olis aika lähellä kotinurkkiakin!

Siluetissa saat Mentorin proteeseja, siksi tietenkin se.

• entententen
        Parempi vaihtoehto kirjoitti:

Siluetissa saat Mentorin proteeseja, siksi tietenkin se.

Jyväskylästä saa ollenkaan mentoreita?

• Siluetti on parempi
        entententen kirjoitti:

Jyväskylästä saa ollenkaan mentoreita?

Ei saa.

• eräs.
        Siluetti on parempi kirjoitti:

Ei saa.

ett onko todellakin Mentorit parempia kuin McGhanit? kuka tietää? mitä eroa niissä olisi?

Olen todellakin valmis maksamaan laadusta mutta vaikea näin tavallisen niitä puntaroida muuta kuin kuulleiden puheiden perusteella.

• mietityttää...
        eräs. kirjoitti:

ett onko todellakin Mentorit parempia kuin McGhanit? kuka tietää? mitä eroa niissä olisi?

Olen todellakin valmis maksamaan laadusta mutta vaikea näin tavallisen niitä puntaroida muuta kuin kuulleiden puheiden perusteella.

niin Laatukirurgia laittaa myös Mentoria. Minäkin valitsin sen vaihtoehdon. Toisaalta Laatukirurgian hinnat ovat sen verran halvemmat että kauempaakin Suomesta pystyy mahdollisesti lentämään Helsinkiin sillä hintaerolla.

• FDA:n päätös
        eräs. kirjoitti:

http://www.nytimes.com/2005/04/14/health/14implant.html?ex=1271131200&en=2ac41f718aa28a49&ei=5090&partner=rssu

FDA:n neuvoa-antavan panelin pöytäkirjassa he hylkäsivät McGhanin ja hyväksyivät Mentorin, koska Mentorilla on erittäin pieni hajoamisprosentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe