Single.1. Oi kuinka suurta,suloisaa (Pertti Liukkunen, laulu, Mauri Liukkunen, hanuri, Eelis Palinina kitara)
2. Viest Rauhanja Pelastuksen (Elsa Eklund) Helena Ropo, laulu ja kannel
3. Helena Ropo kaulaa säestäen itse kanteleella
Täällä pohjantähden alla (suom. kansansäv)
4.Nyt riemuiten laulaa sydämein (tekijä tuntematon)
Materiaali kai bakeliittiä? savikiekosta seuraava materiaali ei vielä LP-bviiniliä.
Sinkun ja Lp:n välimuoto.75 kierrosta?
4 levyä:
1.Levy. Helsingin Saalem-seurakunnan kuoro ja orkesteri
joht. Martti Kotila
-OLIN PISARA- säv. L.Heimonen-San. Eila Rjahalme
-SAAKO TOINEN SEPPELEESI-
2. Levy. Helsingin Vapaaseurakunnan kitarakuoro Joht.Lempi Kärkkäinen
-KAUAN TURHUUDESSA HARHAILIN
-SIELLÄ LIENETKÖ OLLUT SINÄKIN Negro spiritual
San.K.Saloranta
Kvartetti: Rauha Horttanainen, Lempi Kärkkäinen, Arvid Klinberg, Arvo Halttunen.
3.Levy. Saalem-seurakunnan sekakuoro Joht.Martti Kotila -PUKUNI HOHTAVA-
levyn toinen puoli Saalemin sekakuoro Joht. Paavo Louhi säv.ja san. Walter Erxon
-KOHTA TAIVAHAN KELLOT JO SOITTAA-
4.Levy. Helsigin Saalem-seurakunnan kuoro ja orkesteri Joht. Paavo Louhi
-TUHLAAJA POIKA-
toinen puoli
-VAIN JEESUS YKSIN- Eeva Vaija
Laulu Paavo Louhi, säest. Antti Ruutinen
Levyt ovat kai 50 tai 60-luvulta.
Soittelen em. levyjä gramofonilla.
Kuka muitsaa vielä nämä levyt
15
1162
Vastaukset
- todé
ohi Marsin lennämme -biisin myötä erikois-Terveiset Työmiehelle. Siinä väkevä laulu tempauksesta.
2. Eräs kvartetti äänitti aikoinaan levynsä Kuopion EELIM`in kasteaaltaassa. Oli nääs, nääs kaikuja sopivasti.
3. Tuo "Kauan turhuudessa harhailin" on kanssa väkevä.se tempauslaulu tositapahtumiin pohjautuva?
Tuo "Kauan turhuudessa harhailin" sopii nimensä perusteella ainakin entisille helluntailaisille.- Pakanain.Huuto
... millä minä pääsen taivaaseen pyörälläkö viuhasti polkien, uskomalla Herraan Jeesukseen sillä lailla pääseen taivaaseen...
Tai tämä ....mulla pankki varma on... jaa en muistakaa enempää..
Herkkä ja väkevä ja vähän 'huvittava' "pukuni valkoinen"
"Musta Saara" vetää kyllä rekat, sitä ei enää varmaan saisi edes levyttää tiettyjen sanpjen johdosta. - Pakanain.Huuto
Pe.ku kirjoitti:
se tempauslaulu tositapahtumiin pohjautuva?
Tuo "Kauan turhuudessa harhailin" sopii nimensä perusteella ainakin entisille helluntailaisille."on kaikki turhaa, turhaa eikö kukaa kuule, pöydälleni näen kyyneleitä putoilevan..."
Tällä lailulla voi vääntää puukkoa sielussa, kun kaikki on niin turhaa, niin tuurhaaa ja sitten tulee toinen säe, jossa Jumala muuttaa turhan ei turhaksi. - todé
Pe.ku kirjoitti:
se tempauslaulu tositapahtumiin pohjautuva?
Tuo "Kauan turhuudessa harhailin" sopii nimensä perusteella ainakin entisille helluntailaisille.paitsi että kyse on tulevasta tositapahtumasta, ja kun kerta ollaan menossa *ylös* Jeesuksen perästä, niin Mars ja Kuuhan siinä ohitetaan ihan väen väkeen.
:-o
- kysymykseesi.
Frank voi tarjota niitä lainaksi muillekin. Nimet vain paikoilleen ja haku päälle.
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=all&switchview=Vaihda&author=&title=&keyword=&ident=&mat_type=all&organization=flat - ...
Uh huh, jollain on vielä toimiva gramofoni mp3-aikakaudella! Aina 80-luvulle asti tavallisissa levysoittimissa oli mahdollisuus pelata 78 kierroksen levyjä, mutta uudemmissa sitä ei enää ollut. Meikäläiselläkin on nyt läjä savikiekkoja toimettomina, kun aikoinani vaihdoin levarin uudempaan. Kunnon grammari näyttäisi komealta tuossa putkiradion päällä.
- PakanainHuuto
Olisin kiinnostunut ostamaan. Ja grammari toimii.
- uldika1
Meillä soi päivittäin kaikki nuo ilmoittamasi hengelliset laulut. Kävinkin nyt vain Googlesta etsimässä Mauri ja Pertti Liukkusta niin törmäsin kysymykseesi. Kyllä nuo kaikki laulut tuli kuultua päivän mittaan moneen kertaan Pukui hohtava ja melkein opimme lapset tietämään mitä toisella savikiekon toisella puolella oli ja sehän taisi olla Kohta taivahan kellot jo soittaa käydä... Ajan myötä levyt ovat hävinneet.
- m des
Muistattelo 'Lähdetkö sä kanssamme nyt taivaaseen, rienteletkö taivaan Jerusalemiin..
ja jatkoa:
Moni alkoi taistelunsa riemuiten, mut ei koskaan saapunutkaan taivaaseen, lamppunsa se sammui rakkaus kylmeni kun ei kaikkean hän tuonut uhriksi.
Lapsuudesta muistan vielä sanoja ulkoa, kitaralla rämpyttelin.- Hankkikaa elämä!
Kuolemaako kaipaatte. Oletteko masentuneita kun pitää kuunnella tuollaisia levyjä.
- Anonyymi
Hankkikaa elämä! kirjoitti:
Kuolemaako kaipaatte. Oletteko masentuneita kun pitää kuunnella tuollaisia levyjä.
Samaa voi sanoa ennemmin tästä musiikista mitä päivittäin radioassa soitetaan.Räppäreitä ym nk laulajia.Pekkää paskaa jota sikakaan ei kuuntele vinkumatta.Musiikki on rappiotilassa.
- Anonyymi
Tämä levy soi meillä kotona paljon kun olin pieni
Viktor Klimenko - Jerusalem minun silmäteräni
Tämä kasetti soi meillä kotona kun olin pieni
Juhani Karvonen - Uutinen
Toki myös Raamattuopiston kasetit soi paljon.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhani Karvonen - Aikaan parempaan
https://www.youtube.com/watch?v=iOQoe-fucagSamuelsons oli toinen -80 luvun suosikki
https://www.youtube.com/watch?v=PxSXgrPvwFo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607