VANTAANLAAKSOSSA

MURTAUDUTTIIN

PAKETTIAUTOON PERJANTAIN 31.8-LAUANTAIN 1.9 VÄLISENÄ AIKANA JA VARASTETTIIN NAVIGOINTILAITE,TYÖPAIKAN KULKULUPAKORTTI KALLIS TYÖKALUSARJA,SILMÄLASIT JA PASSI.VAHINGON ARVO NOUSEE NOIN 1500 EUROON.OLISIKO KELLÄÄN TIUETOA ONKO TÄLLÄISIÄ TAPAUKSIA ENEMMÄNKIN.OLEN PITÄNYT ALUETTA AINA RAUHALLISENA MUTTA VIIME AIKOINA ON PARKKIPAIKALTAMME HÄVINNYT AUTOISTA MM.POLTTOAINETTA JA ITSELTÄKIN OLI KERRAN AIKAISEMMIN LÖYSYTETTY KALLIIDEN LISÄVALOJEN PULTIT.KYLLÄPÄ VITUTTAA KYSEINEN TAPAUS!MUTTA TAKAAN ETTÄ SE EI TULE TOISTUMAAN!!

6

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaat

Sen?Narkkarit vie etkä voi mitään.

• pysty estämään

yrittämästä.......mutta yritykseksi jää ja sen jälkeen on yksi kädetön narkkari vähemmän

• autoon?

Siis, joku on niin tyhmä, että jättää passin ja kulkulupakortin autoon? Mikset jättänyt samalla firman tietokoneen käyttäjätunnusta ja salasanaa myöskin?

Jos olisin sun pomosi, niin antaisin potkut.

• olisin isäsi

niin olisin laskenut kusta sperman mukana lehmä äitisi vittuun!antakaa kaverin olla rauhassa,on jokaisen oma asia mitä tarvittavia tavaroita säilyttää ajoneuvossaan.tuskimpa kukaan jokaista tavaraa ja nyssäkkää autostaan pois kantaa!

• Ihme

Et kalliit työkalut jätetään sinne autoon myös.

Himassa korjaillaan sit bilteman huippuvehkeillä...

• ITSE RUNKKARI
        Ihme kirjoitti:

Et kalliit työkalut jätetään sinne autoon myös.

Himassa korjaillaan sit bilteman huippuvehkeillä...

JOKAISEN NIPPELIN JA NAPPELIN AUTOSTASI POIS KUN JÄTÄT SEN PARKKIPAIKALLE?USKALLAN EPÄILLÄ!MINKÄS VITUN TAKIA NOUKKISIN JOKAISEN TYÖKALUNI AUTOSTANI POIS JOS NIITÄ TYÖSSÄNI TARVITSEN 6 PÄIVÄNÄ VIIKOSSA.VITTU MIKÄ JEESUSTELIJA!TOIVOTTAVASTI KOHTAAT PIAN SAMAN KOHTALON NIIN TIEDÄT MILTÄ SE TUNTUU.MUISTAHAN KERÄTÄ WUNDERBAUMISI POIS YÖKSI......SILLÄ KALTAISESI PASKAHOUSU MUUTA TUSKIN OMISTAA....SAATI EDES AUTOA ALLAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      62
      2243
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2159
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1703
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1581
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1343
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe