Paljonko maksaa jos ihan tavallinen lääkäri tekee? Mitä hänelle sanoo, jotta saa kiskon? Riittääkö pelkkä niskat jumissa?
Purentakiskon hinta yksityisellä
8
957
Vastaukset
- Karin
Purentakiskon hinta yksityisellä hammaslääkäriasemalla maksaa n.300 euroa, ainakin Helsingin keskustan alueella. Hintaeroja voi olla paikasta tai paikkakunnasta riippuen. Asiakas saa purentakiskon halutessaan eli mitään perusteluja tai selittelyjä ei tarvitse hammaslääkärille esitellä sitä hankkiessaan. Suosittelen.
- kiskot omistava
Minulla kisko maksoi n. 150€. Sisältäen kaksi hammaslääkärikäyntiä, pelkkä kiskon osuus oli jotain 95 €. Ja mulla ne ainakin jumittaa leuat entistä pahemmin... Minä sain kiskon narskuttelun takia.
- purenta
Eihän niitä tavalliset lääkärit tee,eikä riitä ,että sanot,niskat jumissa,sun koko purukalusto tutkitaan,ennenkuin aletaan edes mitään tekemään,ota yhteys hammaslääkäriin,niin eiköhän siitä ala sit asiat luistamaan,yksityisellä maksaa 300-400e,olen arvioinnin teettänyt yksityisellä,mut jokainen potilas on oma tapauksensa.
- Eräs___
>>>>Eihän niitä tavalliset lääkärit tee,>>>>
Siis eikö muka tavallinen yleishammaslääkäri tee purentakiskoja???????? - tavallinen...
Eräs___ kirjoitti:
>>>>Eihän niitä tavalliset lääkärit tee,>>>>
Siis eikö muka tavallinen yleishammaslääkäri tee purentakiskoja????????Hammaslääkäri ottaa muotit sun hampaistas, hammaslabrat sitten tekee mittojen mukaan.
Yksityisellä maksoi 145 euroa.
- JVK**
Mä sain itseasiassa tarjouksen tänään, 255 e. Sis. kaks käyntiä, hammaslabran ja purentakiskot. Tämä hinta espoossa.
- Lahden alueella
oli hinta parisataa euroa.
Että aikamoinen haitari hinnoissa! Yksityisellä ne teetin ja kysyin asiaa myös kunnalliselta puolelta, josta vastattiin, että eipä juuri eroja hinnoissa ole, yksityiseltä saa nopeammin vaan.
Minusta se on ollut hyvä alusta asti, hampaani alkoivat lohkeilla narskuttelun seurauksena! - tuo tieto oli
Lahden alueella kirjoitti:
oli hinta parisataa euroa.
Että aikamoinen haitari hinnoissa! Yksityisellä ne teetin ja kysyin asiaa myös kunnalliselta puolelta, josta vastattiin, että eipä juuri eroja hinnoissa ole, yksityiseltä saa nopeammin vaan.
Minusta se on ollut hyvä alusta asti, hampaani alkoivat lohkeilla narskuttelun seurauksena!siinä mielessä väärä, että sain Kelasta takaisin 100 euroa siitä kahdestasadasta! En tiedä miten se on eritelty, koska juuri se paperi meni Kelaan eikä mulla ole kuin lasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624