Kyllä on häpeä pitää itseään länsimaalaisena näinä päivinä. Kehitysmaissa kukoistava ihmisrääkkäys on nyt rantautunut Suomeen ja on saamassa jalansijaa internetin keskustelupalstoilla.
Lähes joka ilta käydään todella verisiä ja raakoja nettitappeluita suuren yleisön lyödessä käsiä yhteen kentän laidalla. Tämän hetken ehkä armottomimmat taistelijat löytyvät Suomi24 kennelistä, joka vuosi toisen perään onnistuu kasvattamaan verenhimoisen tappelija sukupolven. Saamiemme tietojen mukaan näitä tappelijoita on myös viety ulkomaille mm. Islantiin, josta heidät kuitenkin palautettiin liian vaarallisina.
Näissä raaoissa otteluissa ei sanoja säästellä ja raatelu jatkuu, kunnes vastapuoli antautuu ja lupaa poistua palstalta tai vaihtaa nimimerkkiä. Tukka pöllyää ja nutturat lyövät äänekkäästi yhteen, kun nämä taistelijat ottavat mittaa toisistaan. Jos näyttää siltä, että vauhti hiipuu, järjestäjä käyttää salaista asettaan puskaa joka heittää hieman viskiä aukinaisiin haavoihin ja taas mennään:) Sivistynyttäkö, ei minusta. Hävetkää!!!
Laittomat nettitappelut!
17
1727
Vastaukset
- Yxitypy
Onkos täällä ollut nettitappeluita?
Hitsi kun ei ole ehtinyt seuraamaan.
Mikäs ihme se toisaalta on, jos netissä tapellaan. Tapellaanhan sitä livessäkin väliin ihan verissä päin :=(
Hyvää päivänjatkoa vaan. Mä lähden käveleen raikkaaseen vesisateeseen :=))- BadMyntton
samaa minä sanoin puolisolleni koskien koiratappeluita, mutta meinasi tulla vuosi sohvaa ja kaksi selibaattia.
- norMix evk
Suomessahan on tapeltu aina. Jos ei nyt rajoilla ole sattunut mitään isompaa tappelusta olemaan, on joutohetkien ratoksi järjestetty pienempiä kylätappeluita. Kaupungistumisen myötä tappelut muuttuivat eri kaupungiosien poikien väliseksi voimain koetukseksi. Silloin kun ei jostain syystä ole saatu organisoitua mitään joukkotappelua, on ajankuluksi nuijittu hengiltä piispoja järvien jäillä, heiluttu puukon kanssa kylällä tai pidetty pientä nokkapokkaa grillikioskin jonossa.
Mutta ajat muuttuvat ja tappelukulttuuri sen mukana. Onneksi nuorisomme on astunut tässäkin asiassa isien saappaisiin viemällä perinteisen tappelukulttuurin nykyaikaan kehittämällä nettitappelut. Puukkojen ja puntarien sijaan vastustajaa lyödään sanan säilällä kuin vierasta sikaa. Tappelun tuoksinassa viimeistään yksinäisyyden tunne kaikkoaa kun kerrankin tulee kunnolla huomioiduksi. Valitettavasti vielä kunnon palstojen välisiä tappeluita ei ole saatu aikaiseksi, vaikka alustavia virityksiä onkin tehty huuhaa-palstan suuntaan.
Nettitappeluita voidaankin syystä pitää kulttuuritekona ja endottaisinkin alan pioneereille vuoden kulttuuriteko kunniamainintaa sekä kutsua linnan juhlille. Voisivat vaikka siinä sivussa pistää niidenkin kekkereiden kivikautisen protokolla uusiksi.- BadMyntton
oli sanottu kaikki sanomisen arvoinen:) Kumpihan voittaisi tappelussa Lifestyle vai 40 ?
- yopollo
ole liiemmin tapeltu kun ei ole tappeluihin altista ainestakaan. Yksi tosikko täällä hillui ylijumalana ja astui sittemmin tuomiorovastina alas tuonelaan, mutta lie sittemmin jatkanut matkaansa kaivamalla kuutamourakkana vanhasta monttubaarin kuopasta muutaman sata metriä syvemmän privaattigehennan kun aina öisin tuntuu maa järähtelevän ja aamulla huomaa kuinka sepelikasa tuolla puskan takana on kasvanut. Joku lapio on sille ehtimiseen ärhennellyt, kai se pitää sitä rikkurina vaikka saa kai sitä omaa kuoppaansa kaivaa kuka tahansa eikä aina liiton ihminen.
Kyllä tämä tuota lukuun ottamatta on ihan pöllölle kelvollinen reservaatti.- BadMyntton
Kaikeksi muuksi minua onkin kutsuttu, mutta tosikoksi ei koskaan. Se on hiiripöllö nyt sellanen juttu, että kohta alkaa sulat pökisemmään jos ei nokka pysy soukemmalla!!!
- asiallinen puskailija
BadMyntton kirjoitti:
Kaikeksi muuksi minua onkin kutsuttu, mutta tosikoksi ei koskaan. Se on hiiripöllö nyt sellanen juttu, että kohta alkaa sulat pökisemmään jos ei nokka pysy soukemmalla!!!
"BadMyntton – Tylsänharmaa, tavallinen, täysin mielikuvitukseton kirjoittaja. Tosikompaa ihmistä lienee vaikea löytää. Ajattelee aina ennen kuin painaa ’submit’. Tunteita kuohuttava. No joo.. kuten olen ennenkin sanonut, Mynttis on symppis."
Yllä oleva ei ole oma luonnehdintani, mutta on kerrassaan riemastuttava Mayannan kuvaus. - BadMyntton
asiallinen puskailija kirjoitti:
"BadMyntton – Tylsänharmaa, tavallinen, täysin mielikuvitukseton kirjoittaja. Tosikompaa ihmistä lienee vaikea löytää. Ajattelee aina ennen kuin painaa ’submit’. Tunteita kuohuttava. No joo.. kuten olen ennenkin sanonut, Mynttis on symppis."
Yllä oleva ei ole oma luonnehdintani, mutta on kerrassaan riemastuttava Mayannan kuvaus.kun Maikki näkee tän miun roolin läpi:)
- yopollo
BadMyntton kirjoitti:
luulin että olisit hieman rakentavammin innostunut tuosta uudesta aluevaltauksesta mutta kuten joku kiekonheittäjä kääntyi suomalaisuuteen munaskuitaan myöten sinäkin nyt sitten tuohon uuteen rooliin.
Hiiripöllö kuten minäkin olemme täysin rauhoitettuja ja saamme väkivaltaa pelkäämättä suoltaa sellaista puppua nokasta mitä niistä hiiristä nyt sitten sulamatta jää.
- mayanna
kunnon letit, niillä on mukava mäiskiä vastapuolta ja niistä saa taas vastapuoli mukavan otteen!
Lyhykarvaisina joudutte valitettavasti aloittamaan uraputkenne juoksupoikatasolta tässä nutturamafian pyörittämässä laiffissa. Kieroilutaitonne ovat vielä lapsenkengissään, joten piiloutukaa leveimmän hameen taakse saadaksenne oppia piilosyyttelyn jaloon taitoon ja ymmärtämättömäksi tekeytymiseen.
Hyi häpeä sitä, joka ei osaa feikkisivistyneesti tapella, vaan suden lailla vaistonvaraisesti paljastaa hampaansa ja murisee kuuluvasti pusikosta ;) - JudgeCooper
Kiusataanko sinua taas? Älä masennu. Ei täällä maassa makaavaa potkita kolmasti. Välillä nostetaan pystyyn ja jatketaan vasta sitten. Lohduttiko yhtään?
- jane.london
ainakin luulen niin.
Mä nyt ihmisten kanssa tapellut,mutta koiruuden kanssa vedettiin viisauden köyttä:)
Poika oli päästänyt pihakoiran sisälle ja se odotteli tietty mua nenä vinossa mitäs apetta tällä kertaa.No notkuili siinä kun laittelin ruokaa ja annoin makupaloja kun istu niin nätisti reikänsä päällä.
Sellainen naapurikylään karkailevana koiruushenkilönä pitää olla tarkkana,ettei karkaa narttujen luokse luvatta... kyyllä haettu monta kertaa pois..niiiin menin pihalle koiruus edeltäpäin ja mä luottomielessä käänsin katsetta kun koiruus teki reviirit männyn juuristolle.
Miten voi iso koira hilpasta niin äänettömästi metsään?
Katsoin taakseni vislasin ja komensin,ei ääntäkään.
Aattelin,että nyt on ihmisen vuoro olla viisaampi ainakin hetken aikaa.
Menin tien päähän ja sotasuunnitelma oli jo valmis,ei ollut muita pakoreittejä.
Kissa sitten sattumalta lönkytteli luokseni ja jäi väijyyn mun kanssa ja ei aikaakaan kun alkoi sillä korvat heilua ja hetihän mä arvasin!
Aikaakaan ja hurttis juoksi riihen takaista tietä myöden ja nauroi aivan selvästi.
Kädet puuskassa toivotin koiruuden takaisin tulleeksi;D - mäxs
puks
- jane.london
vastaan puks
ja mäxs vastaan möks.
Kerro vaikka vessatarinaa..kuuntelen
jos niihin koirat matseihin niin järjestäjät saunan taa armotta tjn
idiootit saa tapella keskenään wapaa otteluissa jos haluawat mut eläimet ei tjn
jos wain wihjaat koira tappeluihin et ole täysin järjissäsi :=)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991