Heipä-hei!
Olisiko täällä halukkaita perustamaan uusi laihisryhmä? Olisi mukava jakaa onnistumisia ja niitä takapakkejakin muiden laihduttajien kanssa.
Suunnittelin tätä maanantai päivää punnitus päiväksi?
Itselläni lähti juuri kolmas viikko pisteiden laskua käyntiin. Puntarissa kävin vasta tänään ekaa kertaa ja se näytti kauhistuttavat 78,6kg. Pituutta itseltäni löytyy 160cm. Tavoitteena olisi keventyä noin 20kg.
Uusi laihdutusryhmä!!!
15
1300
Vastaukset
- lihapulla1975
Hei!
Mä tulen ehdottomasti mukaan. Mulla enemän pudotettavaa, kuin sinulla mut eipä tuo mitään haittaa. Pituutta 165cm ja alkupaino oli 120kg. Nyt viikon pisteillä ollut ja 4kg kevyempänä. Aivan sairaan mahtavaa! Harrastan lisäksi vesijuoksua 3 kertaa viikossa tunnin ajan. Laitan taas ensi maanantaina kuulumisia. :o)- pippa99
Hei! mä oon miettiny kanssa et olis kiva liittyä johonkin ryhmään. en jaksais vaan laskeskella kaloreita tai pisteitä=( mut kuulin uudesta jutusta, jossa saa hanna partasen ravinto-ohjelman ja johon kuuluu 30 minuutin laihduttajalle suunniteltu harjoitus. onko kukaan kokeillut kurvit-ohjelmaa? semmonen painonhallintaklubi on avattu vantaalle. mielelläni ottaisin vastaan mietteitä tästä uudesta jutusta. lähtiskö muita mukaan?
Täälläkin yksi pisteilijä ilmottautuu mukaan, mulla on huomenna punnituspäivä vasta, mutta oma kotivaaka näytti että olis 6. päivässä lähtenyt 2,9kg. Eli pituutta mulla on 157cm ja painoa oli alottaessa viime keskiviikkona 125,7kg...
- Jepskukka
Moi, maanantaina alko mullakin TAAS pisteiden lasku. Kesän aikana painoa oli tullu viitisen kiloa lisää. auuuts!!!
Olen 29 vuotias, 164cm ja 73,5kg. Tavoitteena 60kg.
Paljon tsemii meille kaikille!!! - ^^20kg^^
mahtuis porukkaan mukaan?Tos yhdessä ryhmässä kirjoittelin ja painoa tiputtelin mut sitten huomasin olevani ainut joka sinne enää kirjoitteli :)Ryhmä kuivu kokoon muutamassa viikossa:( Elikkäs oon aloittanu ruokaremontin helmikuussa ja nyt on painoa tippunut 15kg:)Tarkoituksena olis vielä tiputtaa n.20kg.Ja tämän hetken mitat ovat mulla,158cm ja 70kg:( Jos ryhmäänne voi tunkasta ittensä mukaan niin laittelen uusia(toivottavasti)painomittoja taas viikon päästä.
- oliviaorja
..tulisin minäkin! Pituutta 166 ja painoa oli eilen kun aloitin (taas) uuden terveellisemmän elämän 79.9 ja tänä aamuna 79.1. Olis Olen noudattanut eilisen ja tämän päivän yhdistelmää pisteet-Montignac-Detox (puhdistuskuuri, apteekista, pissahätä on jo ekana päivänä koko ajan..). Eilen kävin puolen tunnin lenkillä. Tavoitteena olisi pudottaa 10-15 kg. Haaveilen tässä kuussa ainakin neljästä kilosta.. Alussahan lähtee aina hyvin jos itsekuri pitää.. Mutta maanantaina tuloksia! Mikäs ryhmälle nimeksi??
- oliviaorja
..tulisn minäkin. Pituutta 166 ja painoa eilen kun aloitin (taas) uuden terveellisemmän elämän 79.9 ja tänä aamuna 79.1 eli 800g vähemmän kuin eilen. Olen noudattanut eilisen ja tämän päivän pisteet-Montignac-Detox (puhdidtuskuuri apteekista, pissattaa). Eilen kävin puolen tunnin lenkillä. Tavoitteena olis pudottaa 10-15 kg. Pitäiskö tehdä jotain realistisia väliaikatavoitteita, tyyliin vaikka tän kuun loppuun -2kg ja muutenkin linjalla puoli kiloa viikossa? Mutta pääasia tietenkin että suunta painossa on alaspäin. No mutta, tuloksia maanantaina. Mikä muuten ryhmälle nimeksi?
- isomaha
moro.
Mielelläni kävisin myös ilmottautumassa maanantaisin.
Lähtöpaino oli 3 viikkoa sitten 87,5 kg (pituus 163 cm). Tämän viikon maanantaina oli 86 kg. - Jepskukka
Tässä olis helppo perunapizza ohje. Tulee 6 annosta ja yksi annos on 4,5p.
500g peruna-sipuli-pakastesekoitus sulatettuna
0,5tl suolaa
2tl ruokaöljyä
1 kananmuna
Täyte:
2tl ruokaöljyä
10cm pala purjoa
1 sipuli
2 valkosipulinkynttä
390g paistijauhelihaa
1,5dl vettä
3rkl tomaattisosetta
0,5tl suolaa
ripaus chilipippuria
1-2tl kuivattua basilikaa
3-4 tomaattia
1-2tl oreganoa
60g juustoraastetta(rasvaa max 10%)
Sekoita peruna-sipuliseoksen joukkoon suola, öljy ja kananmuna. Levitä seos uunipannulle leivinpaperin päälle ja paista uunissa 225 asteessa n 15min.
Valmista täyte. Pehmitä purjoa, sipulia ja valkosipulia hetki öljyssä ja lisää sitten jauheliha. Anna seoksen ruskistua ja lisää sitten vesi, tomaattisose, suola, chilipippuri ja basilika. Keitä muutama minuutti.
Levitä täyte puolikypsien perunasuikaleiden päälle. Levitä päälle tomaattiviipaleet. Ripottele päälle oreganoa ja juustoraaste. Paista uunissa vielä 20minuuttia. - neiti pyöreä
Teitä on mukavan sopiva määrä ilmoittautunut mukaan=) Nyt varmaan pitäisi keksiä ryhmälle nimi jota jatkossa käytetään.Olisikos hyviä ehdotuksia?
Itselläni on tämä viikko mennyt vähän penkin alle. Alku viikosta tuli totaalinen kyllästyminen pisteiden laskuun. Olin tekemässä ruokaa ja hermostuminen meinasi yllättää kun sai koko ajan olla katsomassa pistehakemistosta paljonko mikäkin aines pisteitä sisältää.
Olen toki syönyt vähemmän kuin ennen,mutten laskenut pisteitä. Pitää yrittää jos maanantaista eteen päin jaksaisi taas laskella...- oliviaorja
Mulla mennyt hyvin, eilen tosin synttäreiden kunniaksi vähän herkuttelin ja pisteet ylittyi 10:llä.. Viiniä ja pari burritoa.. Ja vähän suklaata. No, en masennu todellakaan vaan jatkan kevyesti viikonlopun yli ja maanantaista alkaa sitten tiukka kuri (ihan niinkun olisin joskus ennenkin sanonut näin..) Ei vaan, OIKEESTI nyt on tapahduttava muutosta. Olis vasmaan aljon paljon pirteämpikin kun sais vaikka kymmenen kiloa pois. Kun sais oikein kunnon aloituksen niin motivaatio kasvaisi huimasti! Kyllä mä maanantaille odotan jo pudotusta eilisestä huolimatta. Toi Detox-puhdistuskuuri meinaan juoksuttaa sen verran usein vessassa.. Saapa nähdä kuin käy.
Niin mites se nimi.. Naureskelin tossa itsekseni että kun mun ongelma on pulla keksit ainakin suureksi osaksi niin sopisin hyvin vaikka ryhmään nimeltä "pullasorsat" mutta ehkä se on kuitenkin vähän huono.. Mites vaikka joku "Projekti" tms. Sanokaa nyt jotain, maanantai on justiinsa. Aloittaja saanee päättää. Älkää muuten ihmetelkö kun tuli ensin noi kaksi viestiä.. Sähläsin ekan kanssa ja sit kun kirjoitin uudestaan niin johan oli sitten se alkuperäinenkin täällä. Argh. Nyt uimaan! Kuulemisiin maanantaina! - Pylle-Rö
oliviaorja kirjoitti:
Mulla mennyt hyvin, eilen tosin synttäreiden kunniaksi vähän herkuttelin ja pisteet ylittyi 10:llä.. Viiniä ja pari burritoa.. Ja vähän suklaata. No, en masennu todellakaan vaan jatkan kevyesti viikonlopun yli ja maanantaista alkaa sitten tiukka kuri (ihan niinkun olisin joskus ennenkin sanonut näin..) Ei vaan, OIKEESTI nyt on tapahduttava muutosta. Olis vasmaan aljon paljon pirteämpikin kun sais vaikka kymmenen kiloa pois. Kun sais oikein kunnon aloituksen niin motivaatio kasvaisi huimasti! Kyllä mä maanantaille odotan jo pudotusta eilisestä huolimatta. Toi Detox-puhdistuskuuri meinaan juoksuttaa sen verran usein vessassa.. Saapa nähdä kuin käy.
Niin mites se nimi.. Naureskelin tossa itsekseni että kun mun ongelma on pulla keksit ainakin suureksi osaksi niin sopisin hyvin vaikka ryhmään nimeltä "pullasorsat" mutta ehkä se on kuitenkin vähän huono.. Mites vaikka joku "Projekti" tms. Sanokaa nyt jotain, maanantai on justiinsa. Aloittaja saanee päättää. Älkää muuten ihmetelkö kun tuli ensin noi kaksi viestiä.. Sähläsin ekan kanssa ja sit kun kirjoitin uudestaan niin johan oli sitten se alkuperäinenkin täällä. Argh. Nyt uimaan! Kuulemisiin maanantaina!Hehheh, Pullasorsat olisi kyllä hauska :) Vaikka en olekaan pullien/keksien syöjä mutta mulle pullat tarkoittaa hamppareita :)
- ^^20kg^^
oliviaorja kirjoitti:
Niin mites se nimi.. Naureskelin tossa itsekseni että kun mun ongelma on pulla keksit ainakin suureksi osaksi niin sopisin hyvin vaikka ryhmään nimeltä "pullasorsat" mutta ehkä se on kuitenkin vähän huono.. Mites vaikka joku "Projekti" tms. Sanokaa nyt jotain, maanantai on justiinsa. Aloittaja saanee päättää. Älkää muuten ihmetelkö kun tuli ensin noi kaksi viestiä.. Sähläsin ekan kanssa ja sit kun kirjoitin uudestaan niin johan oli sitten se alkuperäinenkin täällä. Argh. Nyt uimaan! Kuulemisiin maanantaina!:) siis tosi ihana nimi toi "pullasorsat" olis oikeesti.Ostitko apteekista sen Detox-puhdistuskuurin?Meinaan vaan kun menin sitä apteekista ostamaan,ei apteekin myyjä suostunu sitä mulle myymään:( Sano ettei ole kovinkaan terveellinen kuuri.Sano vaan et kannattaa jatkaa vahalla tavalla,eli syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
- Pylle-Rö
Havahduin pari viikkoa sitten siihen että ankara puolen vuoden juhliminen ja epäs. syöminen toi takaisin 20kiloani, hiljaa hiipien.
Ihmettelin miten vaikea on hengittää kävellessä ja hiki nousee pienestäkin. Ja töissäkään ei jaksa kuten ennen(hoitoalalla, eli jalkojen päällä paljon).
Olen siis 22v, 162cm ja painoa 80kg, tavoite 60-64kg. Olisi mukava mahtua vaatteisiin mitkä ostanut vasta vuosi sitten, monia en kerinnyt käyttämään kuin kerran :/
Tilasin PV:n startin juuri ja Points-oppaan, jos se antaisi potkua takaisin tuttuihin elämäntapoihini. Ja tukiryhmä täällä auttaisi varmasti pääsemään tavoitteeseeni koska minulla ei ole sellaisia ihmisiä elämässäni jotka tietäisi miltä minusta tuntuu olla tällainen, kaikki työtovereista vanhempiini sanoo ettet ole lihonut jne.
Mutta uskon enemmän housun koon kasvamista. Tiedän että minut hyväksytään myös tällaisena mutta kun minä en viihdy tässä vartalossa, se on ahdistavaa ja rankkaa kantaa 20kg ylimääräistä.
Onko jo nimeä keksinyt kukaan? Jos maanantaina punnitaan, sehän voisi olla ihan vain Maanantai-Ryhmä nimeltään.- lihapulla1975
Maanantai lähenee mulla ollut pisteen laskut tarkkana ja varmasti painokin tippunut toivottavasti;o) Kohta lähdössä lihapulla vesijuoksemaan..:o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366