Lehtimäki otsikoissa

sulamit

Kuinka tälläinen on mahdollista Lehtimäellä?

14

2937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riihimäellä

      ja täytyy myöntää että en koskaan aikaisemmin ollut edes kuullut paikkakunnasta nimeltä Lehtimäki! :)

      Olkaa nyt tyytyväisiä kun olette kuuluisia.

      • ääääääääääääääääääää

        Voi tsiisus noita hoitajia ja vielä kehtaavat mankua lisää palkkaa.


      • ainakin 0,04 €
        ääääääääääääääääääää kirjoitti:

        Voi tsiisus noita hoitajia ja vielä kehtaavat mankua lisää palkkaa.

        ennenkuin hoidokit loppuu. Lakko se on tuokin kun asiakkaat tapetaan käsiin.


      • nostaa
        ainakin 0,04 € kirjoitti:

        ennenkuin hoidokit loppuu. Lakko se on tuokin kun asiakkaat tapetaan käsiin.

        hoitajien palkkoja et saatais edes ne vähät hyvät työntekijät sieltä ulkomailta takaisin Suomeen..


      • joo!
        ääääääääääääääääääää kirjoitti:

        Voi tsiisus noita hoitajia ja vielä kehtaavat mankua lisää palkkaa.

        Älä yleistä!


      • Lehtimäki?

        Sama juttu, enkä edes asu Riihimäellä, mitähän muita salakaupunkeja tässäkin maassa lienee?


      • Lehtimäellä käynyt
        Lehtimäki? kirjoitti:

        Sama juttu, enkä edes asu Riihimäellä, mitähän muita salakaupunkeja tässäkin maassa lienee?

        Ei Lehtimäki oo mikään kaupunki vaan pieni kunta Etelä-Pohjanmaalla. Muistaakseni asukkaita 2000. Korjatkoon joku jos olen väärässä.


      • tere kosovosta
        Lehtimäki? kirjoitti:

        Sama juttu, enkä edes asu Riihimäellä, mitähän muita salakaupunkeja tässäkin maassa lienee?

        Ookko vähä "tahvo". Kattos suomessa muutakin kun noi isot kaupungit, jotka on ihan perseestä.

        Huomaa, että oot kulkenu vain niitä kapeita polkuja hip hoppimyssy päässä.


    • Ruslan

      Nimiä kehiin

      • hoitajat

        eivät kelpaa muiden hoitajiksi. Kertoo oman tunne-elämän vakavasta häiriöstä. Tulee ohjata hoitoon.


      • hoitaja myös
        hoitajat kirjoitti:

        eivät kelpaa muiden hoitajiksi. Kertoo oman tunne-elämän vakavasta häiriöstä. Tulee ohjata hoitoon.

        Homous ja lesbous eivät ole sairauksia. Seksuaalivähemmistöt eivät tee sen enempää rikoksia kuin muutkaan heidän osuuteensa suhteutettuna.


      • mäkeläinen
        hoitajat kirjoitti:

        eivät kelpaa muiden hoitajiksi. Kertoo oman tunne-elämän vakavasta häiriöstä. Tulee ohjata hoitoon.

        Kuinka joku voi esittää noin naiiveja mielipiteitä kuin nimimerkki hoitajat?


      • oikeassa oot - -
        hoitajat kirjoitti:

        eivät kelpaa muiden hoitajiksi. Kertoo oman tunne-elämän vakavasta häiriöstä. Tulee ohjata hoitoon.

        Jos minä nyt eroaisin puolisostani ja etsisin kumppanikseni samaa sukupuolta olevan uuden kumppanin. Kaikki ystävät, sukulaiset ja tutut voisivat viedä minut kiireen vilkkaan hoitoon. Varmasti minun päässäni olisi joku vinksahtanut, sen täytyisi myöntää.


      • oikeassa oot - - kirjoitti:

        Jos minä nyt eroaisin puolisostani ja etsisin kumppanikseni samaa sukupuolta olevan uuden kumppanin. Kaikki ystävät, sukulaiset ja tutut voisivat viedä minut kiireen vilkkaan hoitoon. Varmasti minun päässäni olisi joku vinksahtanut, sen täytyisi myöntää.

        ei homoutta luokittella sairaudeksi. Homoseksuaalisuus ja eläimiin sekaantuminen poistettiin myöskin rikoslaista 70 luvun alussa.
        joten aivan vapaasti voit touhuta mitä haluat, eikä siitä joudu pakkohoitoon.

        "Mielenterveyslain 28 §:n mukaisia rajoituksia voidaan käyttää vain, jos potilas on otettu tarkkailuun tai määrätty hoitoon tahdostaan riippumatta. Mielenterveyslain 8 §:n mukaan henkilö voidaan määrätä hoitoon tahdostaan riippumatta, jos hänen todetaan olevan mielisairas. Tällä tarkoitetaan tilaa, jota voidaan pitää psykoosina. Lisäksi edellytetään, että henkilö on hoidon tarpeessa siten, että hoitoon toimittamatta jättäminen olennaisesti pahentaisi hänen mielisairauttaan tai vakavasti vaarantaisi hänen terveyttään tai turvallisuuttaan taikka muiden henkilöiden terveyttä tai turvallisuutta ja että mitkään muut mielenterveyspalvelut eivät sovellu käytettäviksi tai että ne ovat riittämättömiä. Alaikäinen henkilö voidaan määrätä hoitoon myös, jos hänellä on vakava mielenterveydenhäiriö"

        Tollaista tilaa kun pystyt välttämään, niin sukulaiset ei saa sua hoitoon.:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe