tete y guille spoiler

serrano on paras

kertokaa kaikki teten ja guillen suhteesta koska se alkaa? koska se loppuu? ja on ne kuinka kauan niinku koko sarjan aikana yhdessä?

11

8786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • los serrano

se alkaa jaksossa 71, ja päättyy toistaiseksi jaksossa 91.
      6. kauden ekassa jaksossa (98) Guille elättelee toiveita yhteen paluusta, mutta Teten tunteet ovat kylmenneet, ja hän haluaa jatkaa vain ystävinä.
      jaksossa 124 Guille vihdoin paljastaa rakastavansa Teteä, mutta ei ole vielä tiedossa, mitä Tete vastaa, ja menevätkö yhteen vai ei.

• Serra
    • Jenn4

Mää oon kuullu että guille ja tete saa vauvan ku ne on jotain 14 vuotiaita, mutta en tiiä millo ne alkaa.. ja millo loppuuu...

• josuki

guille ja tete ei saa lasta vaan marcos ja eva saa.

• telecincoooo
        josuki kirjoitti:

guille ja tete ei saa lasta vaan marcos ja eva saa.

Ainekin Telecincolla sivulla on video missä Tete tekee raskaustestin ja se on positiivinen ja Guille ja Tete on tuolloin yhdessä. Ja epäilen sitä, että Tete ei guillea ole pettänyt.

• GuilleFani
        telecincoooo kirjoitti:

Ainekin Telecincolla sivulla on video missä Tete tekee raskaustestin ja se on positiivinen ja Guille ja Tete on tuolloin yhdessä. Ja epäilen sitä, että Tete ei guillea ole pettänyt.

Joo, oon kattonut YouTubesta sen jakson missä Tetellä on raskaustesti kädessä mutta se ei oo Teten vaan African. Mut kyllä Tete ja Guille on yhessä, ne menee yhteen 7. kauden vikassa jaksossa ja on sitten yhdessä 8. kauden kaikki neljä jaksoo. En sitten tiiä enempää. : D

• Guillea rakastava TOD
        GuilleFani kirjoitti:

Joo, oon kattonut YouTubesta sen jakson missä Tetellä on raskaustesti kädessä mutta se ei oo Teten vaan African. Mut kyllä Tete ja Guille on yhessä, ne menee yhteen 7. kauden vikassa jaksossa ja on sitten yhdessä 8. kauden kaikki neljä jaksoo. En sitten tiiä enempää. : D

Siin 8.tuotantokauden jaksoss on 7 jaksoo ei neljä.Mäki oon kattonu sen videon Youtubest mut en tiiä mitä siin tapahtuu tai siis kyll mä vähän tiiän, kosk siin ei oo tekstii.tulee ainaki harjoteltuu Espanjaa:D.mä oikeesti tykkään ihan sairaasti Guillesta ja Tetekin on tosi kaunis.Mä en iki maailmassa haluis et Serrano loppuis,mut se silti loppuu kaheksantee tuotantokauteen:(:(yhyy yhyy....nirsk.Tiesittekö et Guille ja Tete on yhess oikeeski elämäss!!!!!!!!!!!!

• kujarotta

www.serranonperhe.info löytyy jaksojen kuvaukset.

• serrano<3

Oon kattonu youtubesta niit tete ja guille videoit kaheksanelta tuotantokaudelta, ja siinähän ne menee sänkyyn, ja tete epäilee tulleensä raskaaks. Kun se tekee sen testin, nii ku en osaa espanjaa, nii onks se siis oikeesti raskaana vai ei? Mun mielestä ne sanoo siin videossa, et se testi ois negatiivinen, mut en oo ihan varma. Tietäiskö joku miten oikeesti on?

• serranot <333
        serrano<3 kirjoitti:

Oon kattonu youtubesta niit tete ja guille videoit kaheksanelta tuotantokaudelta, ja siinähän ne menee sänkyyn, ja tete epäilee tulleensä raskaaks. Kun se tekee sen testin, nii ku en osaa espanjaa, nii onks se siis oikeesti raskaana vai ei? Mun mielestä ne sanoo siin videossa, et se testi ois negatiivinen, mut en oo ihan varma. Tietäiskö joku miten oikeesti on?

tete ei oo raskaana. se selviää ku se tekee sen testin. se testi on negatiivinen.

• serrano<3
        serranot <333 kirjoitti:

tete ei oo raskaana. se selviää ku se tekee sen testin. se testi on negatiivinen.

Kiitos!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe