tete y guille spoiler

serrano on paras

kertokaa kaikki teten ja guillen suhteesta koska se alkaa? koska se loppuu? ja on ne kuinka kauan niinku koko sarjan aikana yhdessä?

11

8643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • los serrano

      se alkaa jaksossa 71, ja päättyy toistaiseksi jaksossa 91.
      6. kauden ekassa jaksossa (98) Guille elättelee toiveita yhteen paluusta, mutta Teten tunteet ovat kylmenneet, ja hän haluaa jatkaa vain ystävinä.
      jaksossa 124 Guille vihdoin paljastaa rakastavansa Teteä, mutta ei ole vielä tiedossa, mitä Tete vastaa, ja menevätkö yhteen vai ei.

    • Serra
    • Jenn4

      Mää oon kuullu että guille ja tete saa vauvan ku ne on jotain 14 vuotiaita, mutta en tiiä millo ne alkaa.. ja millo loppuuu...

      • josuki

        guille ja tete ei saa lasta vaan marcos ja eva saa.


      • telecincoooo
        josuki kirjoitti:

        guille ja tete ei saa lasta vaan marcos ja eva saa.

        Ainekin Telecincolla sivulla on video missä Tete tekee raskaustestin ja se on positiivinen ja Guille ja Tete on tuolloin yhdessä. Ja epäilen sitä, että Tete ei guillea ole pettänyt.


      • GuilleFani
        telecincoooo kirjoitti:

        Ainekin Telecincolla sivulla on video missä Tete tekee raskaustestin ja se on positiivinen ja Guille ja Tete on tuolloin yhdessä. Ja epäilen sitä, että Tete ei guillea ole pettänyt.

        Joo, oon kattonut YouTubesta sen jakson missä Tetellä on raskaustesti kädessä mutta se ei oo Teten vaan African. Mut kyllä Tete ja Guille on yhessä, ne menee yhteen 7. kauden vikassa jaksossa ja on sitten yhdessä 8. kauden kaikki neljä jaksoo. En sitten tiiä enempää. : D


      • Guillea rakastava TOD
        GuilleFani kirjoitti:

        Joo, oon kattonut YouTubesta sen jakson missä Tetellä on raskaustesti kädessä mutta se ei oo Teten vaan African. Mut kyllä Tete ja Guille on yhessä, ne menee yhteen 7. kauden vikassa jaksossa ja on sitten yhdessä 8. kauden kaikki neljä jaksoo. En sitten tiiä enempää. : D

        Siin 8.tuotantokauden jaksoss on 7 jaksoo ei neljä.Mäki oon kattonu sen videon Youtubest mut en tiiä mitä siin tapahtuu tai siis kyll mä vähän tiiän, kosk siin ei oo tekstii.tulee ainaki harjoteltuu Espanjaa:D.mä oikeesti tykkään ihan sairaasti Guillesta ja Tetekin on tosi kaunis.Mä en iki maailmassa haluis et Serrano loppuis,mut se silti loppuu kaheksantee tuotantokauteen:(:(yhyy yhyy....nirsk.Tiesittekö et Guille ja Tete on yhess oikeeski elämäss!!!!!!!!!!!!


    • kujarotta

      www.serranonperhe.info löytyy jaksojen kuvaukset.

      • serrano<3

        Oon kattonu youtubesta niit tete ja guille videoit kaheksanelta tuotantokaudelta, ja siinähän ne menee sänkyyn, ja tete epäilee tulleensä raskaaks. Kun se tekee sen testin, nii ku en osaa espanjaa, nii onks se siis oikeesti raskaana vai ei? Mun mielestä ne sanoo siin videossa, et se testi ois negatiivinen, mut en oo ihan varma. Tietäiskö joku miten oikeesti on?


      • serranot <333
        serrano<3 kirjoitti:

        Oon kattonu youtubesta niit tete ja guille videoit kaheksanelta tuotantokaudelta, ja siinähän ne menee sänkyyn, ja tete epäilee tulleensä raskaaks. Kun se tekee sen testin, nii ku en osaa espanjaa, nii onks se siis oikeesti raskaana vai ei? Mun mielestä ne sanoo siin videossa, et se testi ois negatiivinen, mut en oo ihan varma. Tietäiskö joku miten oikeesti on?

        tete ei oo raskaana. se selviää ku se tekee sen testin. se testi on negatiivinen.


      • serrano<3
        serranot <333 kirjoitti:

        tete ei oo raskaana. se selviää ku se tekee sen testin. se testi on negatiivinen.

        Kiitos!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe