yhdessä yksin

ONTTO OLO

Onko kukaan asunut parisuhteessa ja silti on yksin. Yksin tarpeittensa ja halujensa kanssa, silti puolisolleen uskollisena. Odottaen, toivoen että kaikki vielä muuttuu. Kymmenen vuotta on mennyt, sama jatkuu. Entistä etäisempi ja kylmempi on kanssaeläjän käsi. Sydämmeni on kivettynyt, en tiedä hellästä enkä hyväilystä tuskin enää mitään. Unissani minua koskettaa ja hyväilee joku. Herätessäni olen pettynyt ja äkäinen. Kuinka kauan tälläistä ihminen sietää??
Onko tarkoitus että loppuelämän? Tyhjyys ja turhautuneisuus täyttää elämäni, olen pohtinut ratkaisua tästä ulos. Vain yhden varman olen keksinyt, vaan sitä en vielä ole toteuttanut...ehkä joskus... pian.

4

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkula

Ota askel ulos tuollaisesta suhteesta ja katso, kuuntele(!)mitä tapahtuu. Missä lähin osoite, johon muutat väliaikaisesti, SINNE! ÄITIIII.....Siippasi reagoi varmasti. Tapa ratkaisee, kun tutkit reaktiotaan sopivan etäältä, jonkun tutun ja turvallien kanssa, sotaa käymättä!

• Nimetön

elämä on liian lyhyt "roikkua"kylmässä ja tunteettomassa liitossa.Itse olen tehnyt ratkaisuni 24 avioliittovuodesta ja neljästä lapsesta huolimatta. (onneksi jo aikuisia).Viimeiset n. kymmenen vuotta olen odottanut muutosta,on puhuttu,mutta jos toinen ei osaa ilmaista tunteitaan/tai niitä ei ole...Ikävää,että joitakin asioita pidetään itsestäänselvänä.

• goes around comes around

Parisuhteessa on aina kaksi ja tilanteessasi kannattaa myös katsoa peiliin, miten olet itse kohdellut kumppaniasi!?

Oletko kuunnellut häntä ottanut hänen tunteensa huomioon, kunnioittanut, arvostanut ja näyttänyt hänelle että hän on sinulle tärkein, etkä koskaan haluiaisi loukata häntä.

Nimittäin itse olen samassa tilanteessa kanssasi, mutta se passiivinen osapuoli ja omalta kohdaltani voin sanoa, että minut on tukahduttanut:

Jatkuvat

- Ulkonäön arvosteleminen mm. mätisäkki, larda , läskiperse jne...

- Älykkyyden arvostelu tyhmä, vame, hullu ja, että siksi menetit työsi, koska olit siinä niin huono jne...

- Yhdessä harrastettaessa... yritä edes teeskennellä että tosissaan yrittäisit osua pitäiskö sun mennä pelaan jonkun muun kanssa kun mä halua pelata kovaa ja pelaa niin äläkä noin jne...

- Vieraiden naisten neidittely ja tytöttely ja oma on maatuska ja larda, Muutenkin vieraiden tsiigalu ihannoivasti ja oman huomiotta jättäminen.

- Merkkipäivien muistamattomuus lahjoja harvoin...

- Riidassa "vyön allelyöminen" esin, että kun viimeksi vedin sua takaapäin niin viikonkin jälkeen oksetti ja kuvotti miten sun ihrat hyllyi ja uhkaileminen vieraisiin menemisestä ja kun et arvaa niin petän tai, että toivottavasti lenkille mennessä joku murhaa sinut tai kaadut ja taitat niskasi tai että tappaisit edes itsesi jne...

Ylipäätään kaikenlainen toisen alaspainaminen alistaminen ja itsensä tunnustamana uhalla asioiden vaikeuttaminen.

- Pettäminen.

Jne jne....

Niin ei ihme jos kumppani alkaa vetäytyä kuoreensa kun jokainen toisen sana ja teko voi olla kuin tikari, jota väännetään haavassa.

Parisuhteessa on aina kaksi...

• 060238

Tiedätkö minulla oli 15 vuotta aivan samanlaista en saanut suhteesta mitään,vaikka kuinka yritin.Onneksi tajusin lähteä suhteesta mistä en saanut mitään.Nyt olen yksin ja nautin elämästä,en enää halua vakituista suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe