Hengellinen lyhytjänniteisyys

Amos7

Kun jonkin asian puolesta käydään rukoustaistelua suurin osa lannistuu liian nopeasti. Jos edes alkavat koko rukoustaisteluun.

Esirukous on kovaa ja todellista työtä!

Kun alkaa määrätietoisesti anoa ja rukoilla jotain asiaa Jumalalta, on otettava kuin härkää sarvista ja rukoiltava kunnes vastaus tulee ja se tulee. Miten niin tulee? Koska Jumala on sanassaan niin luvannut.
Jaakob ei päästänyt enkeliä käsistään ennenkuin sai siunauksen. Hän sanoi enkelille, en päästä sinua ennen kuin siunaat minua. Vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras.

50

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran,

      että Nassen puolesta ei kannata rukoilla, kun se ei hyödytä mitään?

      • Amos7

        Miltä sunis punaviini maistuu, varsinkin isosta lasista?


      • muistaakseni
        Amos7 kirjoitti:

        Miltä sunis punaviini maistuu, varsinkin isosta lasista?

        sanoit noin.


      • sanoit.

      • Nautiskeleva uskovainen

      • sanoit.

      • Amos7
        Nautiskeleva uskovainen kirjoitti:

        Jos ei ala rukoilemaan ei voi lopettaakaan.

        Siellä vikojen etsijä on taas vauhdissa.
        Henkilöllisyys on tiedossa, milloin se otetaan käyttöön on eri asia...


      • Rukouksen ystävä

      • Amos7
        Rukouksen ystävä kirjoitti:

        Tässä keskustelussa Amos7 oli vielä Sim-son ja myös Hiukan ja Ev.lut. Olkaapa hyvät ja lukekaa hengellisestä lyhytjännitteisyydestä alla olevasta keskustelusta!


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010351742#22000000010351742

        Sinulla on satoja eri niccejä.

        Miksi?

        1) Olet paha ja pirullinen luonne.

        2) Olet julistanut itsesi kuolleksi niin et ressukka ilkeä kirjottaa omalla nimellä.

        3) Tee uskossa täyttä totta niin sairaalloisen heikko itsetuntosi paranee!


      • ei nimi miestä pilaa
        Amos7 kirjoitti:

        Sinulla on satoja eri niccejä.

        Miksi?

        1) Olet paha ja pirullinen luonne.

        2) Olet julistanut itsesi kuolleksi niin et ressukka ilkeä kirjottaa omalla nimellä.

        3) Tee uskossa täyttä totta niin sairaalloisen heikko itsetuntosi paranee!

        hei aamos, alkaa jo huvittamaan nuo syyttelysi. tällä palstalla kirjoittaa sadat ihmiset, on ihan hullua sinun luulla että joku sinulle päähänpinttymäksi muodostunut nimimerkki olisi kaiken takana. tuommoista pidetään harhaluuloisuutena. oletko pohtinut mistä harhaluulosi ja päähänpinttymäsi yhtä ja samaa nimimerkkiä kohtaan johtuvat? podetko alitajunnassasi huonoa omaatuntoa oman käyttäytymisesi vuoksi? käytöksesi viittaa siihen.


      • Alanyan sun-glasses
        Rukouksen ystävä kirjoitti:

        Tässä keskustelussa Amos7 oli vielä Sim-son ja myös Hiukan ja Ev.lut. Olkaapa hyvät ja lukekaa hengellisestä lyhytjännitteisyydestä alla olevasta keskustelusta!


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010351742#22000000010351742

        Hyvä sun-glasses
        Kirjoittanut: Sim-son 1.9.2005 klo 23.23


        Kun rukoilen rukoilen aina, että tulisi rukoukseen vastaus. Minulla ei ole tapana turhia löpistä eikä ketään monisanaisuuden tai kauniiden korulauseiden vuoksi kuulla. Jumala tietää mitä me tarvitsemme ennen kuin edes anomme. Tapanani on kun rukoilen rukoilla niin kauan kuin vastaus tulee. Kiittäen Isää Jeesuksen nimessä.

        En ole uskonnollinen perusluonteeltani. Muotojumalisuus on kauhistus. Uskon Jeesukseen ja Jumalan sanaan, koska se on totta ja on osoittautunut todeksi elämässäni.
        Nämä eivät ole leikinasioita!


    • ja muu taikausko on pelkkää höpötystä

      • Amos7

        Todista asia Nassukka!


      • Nasse.
        Amos7 kirjoitti:

        Todista asia Nassukka!

        on väitteen esittäjällä.

        Ei kai teitä peeloja olis jos hissi kulkisi ylös asti.


      • Vituttaako?

        Lahkojeesukset...taikauskoa...hellundie...hihhulit...lahkojeesukset...taikauskoa...hellundie...hihhuli... ....

        Nasse se jaksaa vuodesta toiseen jankuttaa samaa levyä... jankuttaa....jankuttaa...jankuttaa...


      • Pelle miljardi
        Nasse. kirjoitti:

        on väitteen esittäjällä.

        Ei kai teitä peeloja olis jos hissi kulkisi ylös asti.

        Kuka sinulle on velvollinen todistamaan yhtään mitään?!
        Mihin tarvitset lahkolaisten todistuksia?


      • ihan tilastomatematiikan valossa, että onko potilaan paranemisvarmuus kaksinkertainen, jos viiden rukoilijan sijasta rukoilijoita on kymmenen. Turha sitä on lahkolaisilta kysyä - tietävätkö edes, mitä tarkoittaa sana "prosentti"?


      • umpihetero.
        Työmies2 kirjoitti:

        ihan tilastomatematiikan valossa, että onko potilaan paranemisvarmuus kaksinkertainen, jos viiden rukoilijan sijasta rukoilijoita on kymmenen. Turha sitä on lahkolaisilta kysyä - tietävätkö edes, mitä tarkoittaa sana "prosentti"?

        siis mitä on prosentti. viimeksi söin niitä yheksän. ne on niin hyviä. varsinkin ketsupin kanssa.


      • umpihetero. kirjoitti:

        siis mitä on prosentti. viimeksi söin niitä yheksän. ne on niin hyviä. varsinkin ketsupin kanssa.

        Jatkuvasti jos niitä mussuttaa, niin vyötärönympärys kasvaa prosentuaalisesti.


      • Amos7
        Työmies2 kirjoitti:

        Jatkuvasti jos niitä mussuttaa, niin vyötärönympärys kasvaa prosentuaalisesti.

        Ei oikeastaan ollut yllätys.


      • Pelle miljardi kirjoitti:

        Kuka sinulle on velvollinen todistamaan yhtään mitään?!
        Mihin tarvitset lahkolaisten todistuksia?

        "Kuka sinulle on velvollinen todistamaan yhtään mitään?!
        Mihin tarvitset lahkolaisten todistuksia"

        Ei tarvitsekaan, eikä pystykään.

        Eivät mielikuvitusolennot elä kuuppasi ulkopuolella eivätkä jää jälkeesi kuolemasi kohdattuasi


      • Amos7
        Nas.se kirjoitti:

        "Kuka sinulle on velvollinen todistamaan yhtään mitään?!
        Mihin tarvitset lahkolaisten todistuksia"

        Ei tarvitsekaan, eikä pystykään.

        Eivät mielikuvitusolennot elä kuuppasi ulkopuolella eivätkä jää jälkeesi kuolemasi kohdattuasi

        Tuo murkkuikäisten idoli. ( hih ) se oli vitsi!


      • Amos7 kirjoitti:

        Tuo murkkuikäisten idoli. ( hih ) se oli vitsi!

        että tiedät sisimmässäsi, ainakin parhaina hetkinäsi, ettei moista jumalaa ole olemassa aivojesi ulkopuolella.

        Kysymys kuuluukin, miksi äijäilet ja yrität sillä vielä hitaampia hallita?


      • Amos7 kirjoitti:

        Ei oikeastaan ollut yllätys.

        tuli taas todistettua.

        Oikeasti toivoisin että jumala olisi olemassa, sellainen joka olisi sekä kiinnostunut ihmisten toiminnasta että oikeudenmukainen.

        Voisi amokselle rapsahtaa isän kädestä :D


      • Amos7 kirjoitti:

        Ei oikeastaan ollut yllätys.

        vaikea selvittää prosentin oikea merkitys. Sen verran kuitenkin vihjaan, ettei se liity seksuaalisuuteen.


      • RitariOlevainen
        Nas.se kirjoitti:

        tuli taas todistettua.

        Oikeasti toivoisin että jumala olisi olemassa, sellainen joka olisi sekä kiinnostunut ihmisten toiminnasta että oikeudenmukainen.

        Voisi amokselle rapsahtaa isän kädestä :D

        erikoisesti rukoilijoita ja rukousta vastustava demoni sisällään, se kun ärähtää heti, vaikka keskellä yötä jos joku puhuis rukouksesta myönteisesti, siinä on Nasse välittömästi herjoineen.
        -Elia oli ihminen niikuin mekin, ja sai sateen lakkaamaan ja taas satamaan, rukouksen voimalla, Jeesuksen ja apostolien rukoukset ovat kiistatonta näyttöä rukauksen voimasta.
        -Ja samoin Aamos, niikuin Frihetkin, voisivat todistaa monista suuremmista ja pienemmistä rukaous vastauksista.
        -Niikuin me jokainen jotka olemme olleet jo jonkun aikaa uskossa.
        -Toivot Aamokselle oikein Isän kädestä, ajatuskestasi päätellen toivot jotain pahaa, siinä sinun rukouksesi jumallesi Saatanalle, mutta kun Saanakin on Jumalan vallassa, voi sitä rukoillessa, rukouksesi kääntyä omaan päähäsi, varo vähä mitä milloinkin saastaisesta sydämestäs ilmoille päästelet.


      • Nasse.
        RitariOlevainen kirjoitti:

        erikoisesti rukoilijoita ja rukousta vastustava demoni sisällään, se kun ärähtää heti, vaikka keskellä yötä jos joku puhuis rukouksesta myönteisesti, siinä on Nasse välittömästi herjoineen.
        -Elia oli ihminen niikuin mekin, ja sai sateen lakkaamaan ja taas satamaan, rukouksen voimalla, Jeesuksen ja apostolien rukoukset ovat kiistatonta näyttöä rukauksen voimasta.
        -Ja samoin Aamos, niikuin Frihetkin, voisivat todistaa monista suuremmista ja pienemmistä rukaous vastauksista.
        -Niikuin me jokainen jotka olemme olleet jo jonkun aikaa uskossa.
        -Toivot Aamokselle oikein Isän kädestä, ajatuskestasi päätellen toivot jotain pahaa, siinä sinun rukouksesi jumallesi Saatanalle, mutta kun Saanakin on Jumalan vallassa, voi sitä rukoillessa, rukouksesi kääntyä omaan päähäsi, varo vähä mitä milloinkin saastaisesta sydämestäs ilmoille päästelet.

        ...


    • Muistaakseni!

      Enpä suosittele vastaavaa taistelua, mutta esirukouksilla on suuri merkitys. Rukous todella voi paljon, kun se on harras.

      • Amos7

        Kannattaa lukea Raamattua niin asiat ei ole muistaakseni muodossa.


      • umpihetero.
        Amos7 kirjoitti:

        Kannattaa lukea Raamattua niin asiat ei ole muistaakseni muodossa.

        että sä olet sellainen pelle, että toista ei kyllä taida löytyä. mies ei muista itse mitä tuli sanottua ja lisäksi pistät sanoja toisen suuhun. näinkö se sinun jumalasi käskee sinun käyttäytyä?


      • puuroa ja maitoa
        Amos7 kirjoitti:

        Kannattaa lukea Raamattua niin asiat ei ole muistaakseni muodossa.

        Jakobille vamma tuli (nilkutus) ja pysyvä muutos israelilaisten ruokavalioon.


      • Alkutekstejä tutkiva
        Amos7 kirjoitti:

        Kannattaa lukea Raamattua niin asiat ei ole muistaakseni muodossa.

        Huomaan, että edellinen viestini ei ole tullut perille. Lähetin sen yli tunti sitten.

        Tutkin raamattua päivittäin, myös KR 33/38, jonka kautta ilmoitit tuleesi uskoon. Itse olen tullut uskoon yli 30 vuotta sitten ja minussa syntyi uskon kuuliaisuus Herraa Jeesusta kohtaan.

        Ihmettelen suhtautumista kirjoitukseeni.


      • Amos7
        Alkutekstejä tutkiva kirjoitti:

        Huomaan, että edellinen viestini ei ole tullut perille. Lähetin sen yli tunti sitten.

        Tutkin raamattua päivittäin, myös KR 33/38, jonka kautta ilmoitit tuleesi uskoon. Itse olen tullut uskoon yli 30 vuotta sitten ja minussa syntyi uskon kuuliaisuus Herraa Jeesusta kohtaan.

        Ihmettelen suhtautumista kirjoitukseeni.

        En tarkoittanut sinulle pahaa. Katsos kun täällä on näitä koiranleukoja ja pahan akseli, ei aina tiedä kuka pelleilee.

        Olen pahoillani kun nyt erehdyin ja pyydän anteeksi!


    • frihet

      Siihen on todisteena nämä palstan "ihanuudet", jotka olet saanut hereille.

      Kyllä rukouksessa on voimaa ja siitä saatanakin tykkää kyttyrää, ei nää sen lapset muuten näin hyppis takajaloillaan.

      Missä poikalapsi vielä on, muut oletkin jo saanut kokoon, ihan nassekin heti heräs.

      • Amos7

        Tuossa on Frihet nyt liikkeellä pahan akseli. Elämä saatanan talutusnuorassa on tylsää ja vaivalloista kun noin ärhennellään, kuitenkin leikatuilla hampailla. Se on vaan ihmeellistä, että itseään uskovaksi tituleeraava on joukossa mukana ihan kärkipäässä. Kuuluu pahan akseliin.


      • frihet
        Amos7 kirjoitti:

        Tuossa on Frihet nyt liikkeellä pahan akseli. Elämä saatanan talutusnuorassa on tylsää ja vaivalloista kun noin ärhennellään, kuitenkin leikatuilla hampailla. Se on vaan ihmeellistä, että itseään uskovaksi tituleeraava on joukossa mukana ihan kärkipäässä. Kuuluu pahan akseliin.

        Ikävää se on ja silti totta, että omien joukosta saattaa tulla ne suurimmat "haavat".

        Muistat Jeesuksen, kuinka omat eivät ottaneet Häntä vastaan.


        Tosin tiedät senkin, että jos saatana hiljentää äänensä, niin on pikainen aika tutkia uskoaan.

        Tämähän näyttää toteen, että olet oikealla tiellä.


      • frihet kirjoitti:

        Ikävää se on ja silti totta, että omien joukosta saattaa tulla ne suurimmat "haavat".

        Muistat Jeesuksen, kuinka omat eivät ottaneet Häntä vastaan.


        Tosin tiedät senkin, että jos saatana hiljentää äänensä, niin on pikainen aika tutkia uskoaan.

        Tämähän näyttää toteen, että olet oikealla tiellä.

        "Muistat Jeesuksen, kuinka omat eivät ottaneet Häntä vastaan".

        Ei ottaneet omat koskaan vastaan ja siitä tuli kristinusko lapsikasteineen ja opetuslapset lähtivät viemään katolilaista oppia maailmalle ilman Jeesuksen määräämää lakia.
        Opetuslapset aloittivat Jeesuksen juutalaisuuden vainot.....


      • Pakanain.Huuto
        frihet kirjoitti:

        Ikävää se on ja silti totta, että omien joukosta saattaa tulla ne suurimmat "haavat".

        Muistat Jeesuksen, kuinka omat eivät ottaneet Häntä vastaan.


        Tosin tiedät senkin, että jos saatana hiljentää äänensä, niin on pikainen aika tutkia uskoaan.

        Tämähän näyttää toteen, että olet oikealla tiellä.

        "Tosin tiedät senkin, että jos saatana hiljentää äänensä, niin on pikainen aika tutkia uskoaan. "

        -sain tuolla sanonnallasi spontaanit naurut, sori.


      • frihet
        Pakanain.Huuto kirjoitti:

        "Tosin tiedät senkin, että jos saatana hiljentää äänensä, niin on pikainen aika tutkia uskoaan. "

        -sain tuolla sanonnallasi spontaanit naurut, sori.

        Ihan hyvän mielen sinäkin sait ja nyt on hyvä aika toivottaa siunatut yöt rakkaan Jeesuksen Kristuksen nimessä, joten tämän ihanan lupauksen suojissa käykäämme levolle.

        Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä.
        8 (4:9) Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.


    • varmasti

      aikanaan.

      Jumalalla on myöskin huumorintajua. Rukoilin Jumalalta, se oli joskus -80 luvulla että näyttäisi voimansa ja näkisin tulijuovat sormieni päistä.

      Meni aikaa ehkä viitisen vuotta ja niin sain vastauksen. Vuosien varrella olin muistuttanut välistä Jumalaa sanoen HÄNELLE, et ole vieläkään näyttänyt tulijuovia.

      Sitten eräänä elokuisena iltana juovat ilmestyivätkin sormienipäistä. Juovat olivat noin 30 senttiä pitkät ja molempien käsien sormista ne lähtivät. Tuota ilmiötä kesti puolisen tuntia.
      Tämä on sitten tosi juttu.

    • frihet

      Ehkä sinäå poistit itse tuon ylemmän aloituksen pahan akselista, mutta laitan tähän siihen tarkoitetun vastauksen.

      Saatana taistelee viimeiseen saakka, kun tietää päiviensä pian päättyvän.

      Hän käyttää "palvelijoitaan saadakseen edes yhdenkin iankaikkiseen tuhoon.

      Eli saatana on tullut tappamaan,varastamaan ja valehtelemaan ja tälle palstalle on "ahkerimmat" ja tuon yhden aloituksesi mukaan myös ne jotka jaksavat vuodesta toiseen ivata ja pilkata kristillisyyttä vastaan.


      Palsta tosin on teille evankelistoille ja tietenkin teille rukoilijoille oiva paikka.

      Toisaalta melko huvittavakin, kun ihan äkäpäissään hoitoa tarjoavat ja viisautta yrittävät jakaa, ihan kun usko olisi järjestä kiini.


      Tietenkin olis kiva tavata Kaaleppi, joka hiukan jarruttelee, noiden "kärsijöiden" menoa.

      No jaa sinä Aamos vain rohkeasti sanomaasi, minkä sydämmelle saat, kyl ne siitä "tykkää".


      Olen ollu nyt tässä, kun sulle jo kerroin, et pitäsköhän taas vaihteeks räävistellä.

      Ens viikolla taas lähden matkoille muutamaks päiväks ja sain äsken soiton ja kaverin mukaan, et katotaan nyt hiukan palstan menoa, enne kun lähdetään.

      Toisaalta en tiiä onko täällä mitään järkeä aikaansa haaskata, mut kun nyt sattuu vapaata oleen, nii naputellaan, vaikka aikansa kuluksi, kun nää uskosta osattomat ovat näinkin kiinostuneita.

      No katotaan mitä muut taas aloituksestasi tykkäs

      • Amos7

        Kun kaaleppi.. tavataan hälle tarjotaan kakkukahvit. On tuo mainio kynäniekka niin monet naurut tarjonnut.

        Älä missään tapauksessa lopeta Frihet palstalla kirjoittelua!


      • Amos7 kirjoitti:

        Kun kaaleppi.. tavataan hälle tarjotaan kakkukahvit. On tuo mainio kynäniekka niin monet naurut tarjonnut.

        Älä missään tapauksessa lopeta Frihet palstalla kirjoittelua!

        Anna palaa !! : ) : ) : )

        Jumala on aina sama !!

        Jes. 48:12
           
        Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.

        Hepr. 13:8
           
        Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti

        Ja sen takia Hän parantaa sairaita tänä päivänä!
        Hänen rakkautta on semmoinen ei-uskovia kohtaan että Hän ei Voi muuta tehdä kun parantaa heitä! Koska jokainen parantuminen on ihmeparantuminen Hänen kädestä.

        Saarn. 5:18
           
        (5:17) Katso, minkä minä olen tullut näkemään, on hyvää ja kaunista syödä ja juoda ja nauttia hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, jolla ihminen itseänsä vaivaa auringon alla lyhyinä elämänsä päivinä, jotka Jumala on hänelle antanut; sillä se on hänen osansa.

        Sananl. 11:3
           
        Oikeamielisiä ohjaa heidän nuhteettomuutensa, mutta uskottomat hävittää heidän vilppinsä.

        Sananl. 16:9
           
        Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.

        Sananl. 23:19
           
        Kuule, poikani, ja viisastu, ja ohjaa sydämesi oikealle tielle.

        Se vaan on niin että Herra ohjaa ja luo kaiken vielä tänä päivänä ja kaiken Hän pitää kasassa tuomiopäivän asti !!! : )


      • todé
        Amos7 kirjoitti:

        Kun kaaleppi.. tavataan hälle tarjotaan kakkukahvit. On tuo mainio kynäniekka niin monet naurut tarjonnut.

        Älä missään tapauksessa lopeta Frihet palstalla kirjoittelua!

        rivoissa jutuissa on???


    • mainitsema varma rukousvastauksen tuleminen riippuu kyllä siitä, onko rukousaihe tehty Jeesuksen Kristuksen nimessä, eli JUMALAN TAHDON mukainen, vai onko se vain kuolevaisen ihmisen tahtoa.

      Jaak. 4:3
      "Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne".
      [Job 27:8-10; Jes. 1:15]

      Jes. 1:15
      "Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; VAIKKA KUINKA PALJON RUKOILISISTTE, MINÄ EN KUULE: teidän kätenne ovat verta täynnä".

      1. Kor. 12:7
      "Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi".

      Herra hyvin harvoin näyttää täyttävän yksilöihmisen lihallisia toiveita ja esiintymishaluja sekä näytösesityksiä.

      Vanhan liiton pyhätkään eivät palvelleet itseänsä vaan lähimmäisiään:

      1. Piet. 1:12
      "Ja heille, koska he eivät palvelleet itseänsä, vaan teitä, ilmoitettiin se, mikä nyt on teille julistettu niiden kautta, jotka taivaasta lähetetyssä Pyhässä Hengessä ovat teille evankeliumia julistaneet; ja siihen enkelitkin halajavat katsahtaa".

      "Anokaa mitä tahansa "minun nimessäni" niin saatte sen Isältäni". Lauseessa merkitsee paljon nuo kaksi sanaa: "minun nimessäni"!
      Pelkkä Jeesuksen nimen hokeminen ei anna siihen voimaa, vaan siinä nimessä eläminen!

      • Amos7

        Kyllä tuo Jaakobin kirjeen jae kävi mielessä kun aloitusta kirjoitin.
        Kuitenkin olen sitä mieltä, että liian vähän on rukoustaisteluja.
        Tuolla moititaan minua olemattomista, asioista joiden puolesta en ole edes rukoillut, enkä koskaan alkanutkaan. Uskomaton ja luopunut vaativat uskovalta täydellisyyttä, vaikka he itse elävät katkerana.


      • Amos7 kirjoitti:

        Kyllä tuo Jaakobin kirjeen jae kävi mielessä kun aloitusta kirjoitin.
        Kuitenkin olen sitä mieltä, että liian vähän on rukoustaisteluja.
        Tuolla moititaan minua olemattomista, asioista joiden puolesta en ole edes rukoillut, enkä koskaan alkanutkaan. Uskomaton ja luopunut vaativat uskovalta täydellisyyttä, vaikka he itse elävät katkerana.

        Sinun ymmärtävän tämän asian. Kirjoitinkin lähinnä niille, jotka eivät sitä ymmärrä.
        Kiitos kuitenkin vastauksestasi!


      • to..
        Amos7 kirjoitti:

        Kyllä tuo Jaakobin kirjeen jae kävi mielessä kun aloitusta kirjoitin.
        Kuitenkin olen sitä mieltä, että liian vähän on rukoustaisteluja.
        Tuolla moititaan minua olemattomista, asioista joiden puolesta en ole edes rukoillut, enkä koskaan alkanutkaan. Uskomaton ja luopunut vaativat uskovalta täydellisyyttä, vaikka he itse elävät katkerana.

        täällä koetun perusteella- ei siis yleisesti:
        osa uskovista kehuu itseään, uskoaan ja "pelastumistaan" ja "pelastus" alibinaan
        haukkuu ja nimittelee ei-uskovia sen kun kerkiää ja käyttää siinä vielä varsin rumaa kieltä. Mikä uskonto on tämä jossa voi näin käyttäytyä? Kenenkään ei tarvitse olla täydellinen, mutta voisi ajatella että pahimmat rääväsuut eivät löytyisi uskoaan kehuvien joukosta, mutta löytyvätpä vaan.


      • Amos7
        to.. kirjoitti:

        täällä koetun perusteella- ei siis yleisesti:
        osa uskovista kehuu itseään, uskoaan ja "pelastumistaan" ja "pelastus" alibinaan
        haukkuu ja nimittelee ei-uskovia sen kun kerkiää ja käyttää siinä vielä varsin rumaa kieltä. Mikä uskonto on tämä jossa voi näin käyttäytyä? Kenenkään ei tarvitse olla täydellinen, mutta voisi ajatella että pahimmat rääväsuut eivät löytyisi uskoaan kehuvien joukosta, mutta löytyvätpä vaan.

        Kukaan täällä ei kehu uskoaan!
        Uskomaton saa sellaisen käsityksen koska hän on sokea hengellisesti.
        Mitä noihin rääväsuihin tulee on heistä moni jo valintansa tehnyt tai katkerana uskosta luopunut.

        Et sinä voi vaatia uskovilta täydellistä rakkautta. Mutta uskovat voivat viedä sinut täydellisen rakkauden luo!


    • Amos7

      Nicky Cruz puhui samasta asiasta kuin aloituksessa. Jos vain uskovat uskoisivat Apostolien teot ja alkaisivat elää todeksi tapahtuisi vaikka mitä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe