Stargate SG-1 Kausi 1 tulossa suomitekstillä
SG-1
6
777
Vastaukset
- man in black
Ihankos tosi?!
Mul itellä on dvd:nä stargatesta kaikki 10 seasonia.
Seasoneissa 3,6-8 on suomitekstit. Muissa enkkutekstit, paitsi juuri tuossa 1 kaudessa. Enkkutekstit riittää ihan mainiosti. Ilman niitäkin varmaan pärjäis,mut joskus on sellasta epäselvää puhetta,niin silloin on hyvä olla toi enkkuteksti.
Aika erikoista, että rupeaisivat nyt julkaseen Suomiteksteillä. Mahtaako tulla myös kaudet 2,4,5,9 ja 10 kaudet suomisubeilla jää nähtäväksi. - sg1
Huomasin kanssa dvdplaza nettisivuilta, että Tähtiportin 1. tuotantokausi tullaan julkaisemaan 30.11.2007. Tekstityskielenä ei mainita suomea, mutta toivotaan parasta. Itselläni on kyllä 1.-9. tuotantokaudet, eikä monessakaan ole suomitekstejä, mutta hyvin olen ymmärtänyt englantia, kun laittaa englantitekstityksen vielä avuksi. Itse asiassa se on todella hyvää harjoitusta. Itse olen surkea englannissa, mutta silti ymmärrän suurimman osan juonista.
- subtv
Tähtiportti uusitaan subtv:llä 1.kaudesta alkaen tammikuussa 2008 (lauantaisin klo 23.30).
- tok´ra
Kaudet 1-5 on nähty ainakin pariin kertaan kotimaisilla kanavilla. Jokohan päästäisiin joskus koko sarja 10. kauden loppuun asti. Entäs SG Atlantis?
- suomen kielellä tekstitettynä
Ainakin Tampereen keskustan Anttilassa oli 2. kausi tänään jo myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161841558Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1521384Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49902Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas131825Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13817Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813