Kirjoitin tälle palstalle eräs aika sitten sellaista sarjaa kuin "kalterin takaa"
En ole jatkanut kirjottamista tälle palstalle sen vuoksi koska olen työstämässä siitä kirjaa.
Kirja nimi on "Pyromaanin päiväkirja" jossa on otteita myös aidoista oikeudenpöytäkirjoista.
Jos olet joskus lukenut tätä kirjoittamaani sarjaa ja haluaisit jatkaa sen lukemista niin voit kertoa siitä sähköpostiini [email protected]
Terveisin "Kalterin takaa"
Kalterin takaa, kirjaksi
5
1365
Vastaukset
- haave
Olen itse parastaikaa vankilassa lusimassa
9 v kakkua, et tiedän jotain siitä, voitis
jutella siitä?- Mahdotonta
Missä vankilassa voi vanki olla internetissä?
Tietääkseni se ei ole edes mahdollista. - hanna
Mahdotonta kirjoitti:
Missä vankilassa voi vanki olla internetissä?
Tietääkseni se ei ole edes mahdollista.Vankilassa saa pitää kännykkää ja useassa kännykässä on netti. nettiä saa käyttää myös luvan kanssa yhteisissä tiloissa
- vangin äiti
hanna kirjoitti:
Vankilassa saa pitää kännykkää ja useassa kännykässä on netti. nettiä saa käyttää myös luvan kanssa yhteisissä tiloissa
VAnkilassa ei saa pitää kännykkää.
- Rupikulli runkkari
vangin äiti kirjoitti:
VAnkilassa ei saa pitää kännykkää.
Joo ,Vangin äiti on sen sinne salakuljettanut.!!::Paljonkohan vanginvartija saa palkkaa ??Jos 20 v. palvellut terveydenhoitaja saa 2400 Eu. Saako vanhempi vartija 2500 .Maybe !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111