Helevata

Nittaminax

nyt ei nää enään edes omia kirjoituksia muuten kuin menemällä kalleriaan ja sieltä klikkaamalla onko vastauksia tullut.

56

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

kaikki vaan tähän avaukseen kertomaan, jos on tullut vastailtua johonkin ketjuun. Sukkuloidaan sitte eestaas.. Ja hei.. siinähän se sunkin aika kuluu rattoisasti ;D

Mä taisin vastata sulle johonkin, en enää muista mikä ketju se oli. Ja tonne koputteluketjuun laitoin viestin. Sinne olis kellonaikojen perusteella kyllä pitäny ilmaantua jo muutakin.

Ehkä sitten taas huomenna :)

• koputteluun olenkin vastannut, mutta ei vain näy.
        Enkä jaksa enään siel käydä rullaamassa turhaan. :(

Joo ja vastasit tohon no.perfektin ketjuun muistaakseni, minkä tosin näin. Se oli siitä syömisestä.

Nämä lyhyet ketjut tuntuvat pelaavan , mutta ei pitkät. :(

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

koputteluun olenkin vastannut, mutta ei vain näy.
        Enkä jaksa enään siel käydä rullaamassa turhaan. :(

Joo ja vastasit tohon no.perfektin ketjuun muistaakseni, minkä tosin näin. Se oli siitä syömisestä.

Nämä lyhyet ketjut tuntuvat pelaavan , mutta ei pitkät. :(

No kun menin sun gallerian kautta lukemaan tota koputteluketjua, sain kommenttisi lisäksi näkyviin myös omani, joka ei ainakaan minulle itselleni muuten näyttäytynyt :D
        Se kommentti oli yopollolle; että kyllä se olin minä, joka oven takana odotteli ;)

• Yxitypy

kävin koputteluketjussa jo aikaa sitten, eikä vieläkään ole viesti tullut näkyviin :=(
        Ei jaksa enää ees yrittää.

• Yxitypy

aamulla näköjään. Kait se hiljaa hyvä tulee sitten :=(
        Leppyihän se. Jopa lauleli tuossa joku aika sitten.
        Laulun aiheen syynkin tiedän. Koppa kaljaa :=)))

• hih...minäkös se linkki nyt olen aamuun asti. Kauheeta ku rupes naurattamaan.. :D

Mut mua ette sitten syyttele jos kaikki ei toimikkaan. :) Mää en oo operaattori.

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

hih...minäkös se linkki nyt olen aamuun asti. Kauheeta ku rupes naurattamaan.. :D

Mut mua ette sitten syyttele jos kaikki ei toimikkaan. :) Mää en oo operaattori.

muu kuin alistua kohtaloonsa :D Mut ajattele positiivisesti (nyt oli kuulemma positiivisuusviikko); saat paljon kävijöitä galleriasivullesi :D

• mayanna

luettu ja vastattu.

• mayanna kirjoitti:

muu kuin alistua kohtaloonsa :D Mut ajattele positiivisesti (nyt oli kuulemma positiivisuusviikko); saat paljon kävijöitä galleriasivullesi :D

mutta kohta ne kirjoitukset menee piiloon tuonne alalaitaan ja sit sinnekkään ei pääse, tai siis mun gallerian kautta. Niin jos en kirjoittelis taas jotain uutta sinne, mut näkyisköhän ne sitten ne aikaisemmat.

Ähhh....tää menee moninmutkaiseksi. :))

• kohta koko gallerian. Ei taho eniroksi eniron paikalle. Tahtoo koko valtakunnan kaikkineen päineen. :))

• jos nyt pikkusen antais teille mahiksia ja sit hetken päästä taas ilmoittais PALVELU SULJETTU taikka päivitä sivus. kihi kihi....:D

• vastasin väärälle pollolle, ku poistui viesti nopeaan. Hyvä,,,tääl ei feikkejä tarvita.

• sanon kaikille hyvät yöt, lähden nukkumaan tai ensin popsin tossa jotain murkinaa masuuni. :)
      Öitä.....

• Täällä on paljon mielenkiintoisempaa, kuin ohjelma tarjonta telkusta. Formulaa jännätään sitten huomenna.:)

• Severina
        Waffen-ss kirjoitti:

Täällä on paljon mielenkiintoisempaa, kuin ohjelma tarjonta telkusta. Formulaa jännätään sitten huomenna.:)

taitaa olla aika hiljaista. Mikäs täällä nyt niin mielenkiintoista on? ;P

• Severina kirjoitti:

taitaa olla aika hiljaista. Mikäs täällä nyt niin mielenkiintoista on? ;P

Ei täällä sen hiljaisempaa kuin ennenkään. Tuntuu toisilla sivut tökkivän, vaan ei minulla.:)

Mielenkiintoista on paljonkin, kuten pikaisella silmäyksellä näet heti itsekkin.:)

• Severina
        Waffen-ss kirjoitti:

Ei täällä sen hiljaisempaa kuin ennenkään. Tuntuu toisilla sivut tökkivän, vaan ei minulla.:)

Mielenkiintoista on paljonkin, kuten pikaisella silmäyksellä näet heti itsekkin.:)

sen verran että harvemmin kun täällä piipahtelen, yleensä myöhemmällä, niin sivut toimivat kohtalaisesti. Ehkä se on joku määrätty ruuhkahuippu kyseessä silloin kun tulee tunkua.

• Severina kirjoitti:

sen verran että harvemmin kun täällä piipahtelen, yleensä myöhemmällä, niin sivut toimivat kohtalaisesti. Ehkä se on joku määrätty ruuhkahuippu kyseessä silloin kun tulee tunkua.

On joo, ainakin nyt 90 prossaa viesteistä näkyy joita olen kirjoittanut. Tosin huomasin että Millanin arvaus ketjuun laittamani ei näy. Tämän logiikan mukaan pitkiin ketjuihn vastaukset viipyy, oli sitten ruuhkaa tai ei.

• ja huomenta päivää. Tulipas nukuttua kellonympäri *haukotus* ja kuitenkin on pikkusen unelias olo.

• Waffen-ss kirjoitti:

On joo, ainakin nyt 90 prossaa viesteistä näkyy joita olen kirjoittanut. Tosin huomasin että Millanin arvaus ketjuun laittamani ei näy. Tämän logiikan mukaan pitkiin ketjuihn vastaukset viipyy, oli sitten ruuhkaa tai ei.

tuolta Ykstypyn aloituksesta että tääl koneet kaatu. Oliko se ihan oikea netin kaatuminen vai sellainen kielikuva, vai miks hitsii sitä sanotaan.

• säätänä..:// Noin sievästi sanottuna..Että pistää vihaks tää koko Suomi24!! :/ Eikö ne taulapäät saa tätä kuntoon???????Tässähän menee ikä ja terveys tän kanssa..:(

Yritin vastata tuohon ovi-juttuun,mut eihän se näy..:/

• ja äsken taas oli vaikeuksia päästä edes tälle sivulle. Ovi juttuunkin kun vastaa niin ne ehkä näkyvät vasta huomenna. :(

• Nittaminax kirjoitti:

ja äsken taas oli vaikeuksia päästä edes tälle sivulle. Ovi juttuunkin kun vastaa niin ne ehkä näkyvät vasta huomenna. :(

Tää on pahin verenpaineen nostaja aikoihin..Siinä jää suolat ja muut toiseks..:/ Oikee terveysuhka..

• mii-su kirjoitti:

Tää on pahin verenpaineen nostaja aikoihin..Siinä jää suolat ja muut toiseks..:/ Oikee terveysuhka..

ku sää muriset. :) Monellekohan on tullut aivoveritulppa tän takii, mulla ainakin naama punottaa verenpaineen takia ja suonet pullistuu ohimoista. Tai ainakin melkein.

• tää menee tosi vaikeeks jos pitää aina gallerioitten kautta mennä ja vastailla. Mistäs sitä muuten edes tietää kuka vastas että vois mennä tutkiin sitä galleriaa. Yhyyyy....

• sun galleriassa lukemassa sen vastauksen mii-sulle. Ei muuta ku galleria pippalot pystyyn. :)

• sinua yhdeksi koputtelijaksi siellä minun kohdallani, mutta et sitten varmaan ollut, koska et vastannut. :)

• uskaltaisin sanoa kuka minä olin siellä. Taidan saada tukkapöllyä jos kerron. Pariin kohteeseen kirjoitin meinaan minäkin ja sit yhen muuten vain. :)

• mut en millään pahalla. En pahaa sanaakaan sanonut. :)

• kiinni jäin niin että napsahti. No niin ja sitten lunta tupaan niin että nutturakin lähtee. :)

*odottaa peloissaan rangaistusta ja ryömii peiton alle*

• emme ole mitään pahoja jutelleet, vaan ihan normaali asioita, läppää siis. :))

• Nittaminax kirjoitti:

ku sää muriset. :) Monellekohan on tullut aivoveritulppa tän takii, mulla ainakin naama punottaa verenpaineen takia ja suonet pullistuu ohimoista. Tai ainakin melkein.

On ollut lähellä,etten ole viskannu konetta menemään..Jos meinaa äkkiä kävästä,nii se ei onnistu olleskaan..Menee kauemmin ku on meinannutkaan..

• vihjeestä oli hyötyä..:))Täytyy kävästä kattomassa...

• ne voi lukea??Mä en löytäny mistään sitä..Vai onko se nyt sit se juttu,ku siinä näkyy kymmenen viimesintä viestiä..

• on ihan aavemaista..En kyllä löytäny mun viestiä sieltä..Voi sonnin kikkulit..:¤

• mua niin naurattaa,ku sä Taikis olet monesti ollu siinä luulossa,et juttelet jonkun uroon kanssa..Ja kaiken takana onkin ollu vaan nainen..:DDDDDDDDDD

• mii-su kirjoitti:

mua niin naurattaa,ku sä Taikis olet monesti ollu siinä luulossa,et juttelet jonkun uroon kanssa..Ja kaiken takana onkin ollu vaan nainen..:DDDDDDDDDD

eihän me taikiksen kans olla juteltu ku muutaman kerran. *jättää kertomatta kaikki* :)) Ne muut alle kymmenet kerrat..

• Nittaminax kirjoitti:

eihän me taikiksen kans olla juteltu ku muutaman kerran. *jättää kertomatta kaikki* :)) Ne muut alle kymmenet kerrat..

oli ollu vähän toiveikas,et niiden minunkin koputusten takana oli mies..:DD

• mii-su kirjoitti:

oli ollu vähän toiveikas,et niiden minunkin koputusten takana oli mies..:DD

Kauhiata mitä puhelet. Eikös taikiksella ole ihka oma ukko, tai en siis tiiä. hih....

• Miisu eek....

Onneks otit tuon huumorilla.:) Mua alkoi illalla ihan hirvittämään,et jos et tykännykkään tuollasesta tsoukista..:(

• kukaan kotona?

Näkee hetken aikaa kaikki viestit, valitset siinä mitä luet, koska vain yhden saat auki kunnes kaikki taas katoaa. Kuin psykologisessa jännärissä, mikä etusijalle. Hahahah!

• kukaan kotona?

tässä konkurssissa? :D
        Kuka sitä jokaista viestiä jaksaisi selata, täys työ pysyä jotenkin omistaan kärryillä.

• kukaan kotona?

meni tiätysti ja siittä polakaa ja pikelsiä, soromnoo. :)

• kuka hää on oikeasti...

• kuka hän oikeasti on, katos ku olin sillon muutaman viikon pois ja sinä aikana hän tuli palstalle. Onko hän ihan uus vai vanha uus.

No oikeastaan mun pitäis kysyä häneltä iteltään.

• kuin 24 yrittäisi rajoittaa kirjoitusten määrää sen jälkeen kun on esim.300 viestiä tullut.
      Miksi muuten näkyisi lyhyet viestit normaalisti, mutta ei nuo pitkät. Äh...tämäkin nyt on vain tälläistä spekulaatiota.

• kukaan kotona?

..täällä S24:lla olevan vain liikaa porukkaa, koska jollain muulla foorumilla on säilytetty ketjussa kaikki viestit hamasta avauksestaan asti, monta vuottakin.

Jotain kaiketi kuitenkin pitäis keksiä muuta kuin vähentää kirjoittajia?

• kukaan kotona? kirjoitti:

..täällä S24:lla olevan vain liikaa porukkaa, koska jollain muulla foorumilla on säilytetty ketjussa kaikki viestit hamasta avauksestaan asti, monta vuottakin.

Jotain kaiketi kuitenkin pitäis keksiä muuta kuin vähentää kirjoittajia?

mutta kun tarkoitin näitä juuri kirjoitettuja avauksia. Mitä pitempi ketju, sen vaikeampaa lukea vastauksia. Ei tälläisiä ongelmia silloin ollut kun ketjujen pituus oli noin 202 viestiä.

• vaan vanhat viestit, ainakin ne alkuräjähdyksestä asti kirjoitetut. Mitä ihmettä niitä pitää säilyttää.

• pettynyt

olen minäkin Eniron Reiskaan :(

• sais vetää kölin alta. Eikun ruvetaan kapinaan...mutta miten sen tekis?

• pettynyt
        Nittaminax kirjoitti:

sais vetää kölin alta. Eikun ruvetaan kapinaan...mutta miten sen tekis?

viisas keksis. Lakko olis paras, mutta aina löytyy rikkureita.
        Muistin nimen väärin. Ei tainnut olla Reiska vaan Jaska mut aivan sama, koko suomi24 on pas..a :(

• teksti

että 30 miljoonaa viestiä. Eikö se riitä jo jonkinlaisen ruuhkan syyksi?

• jos ne on melkein 7-8 vuoden aikana tulleita. En ihan muista kuinka vanha tää s24 on oikeesti.

• jane.london

turhanaikaista pullistelua toi luvunosoitus.
        Eiköhän mainetta viisaampaa olisi luottaa jo olemassaoleviin käyttäjiin ja kyllähän "hyvä kello" kauas kuuluisi.

• täällä on viellä enemmän asiat sekasin ku aikaisemmin. Ajat ja päivämäärät ihan sekasin. Pari päivää pois niin ei mistään ota selkoa.

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6081
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5522
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4147
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3765
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3189
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      60
      2931
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59