Tyypillinen kuvio: kun lapset on tehty, niin pikkuvaimo katsoo seksin sen jälkeen tarppeetomaksi ja ryhtyy pihtaamaan. Mie sietää sitä aikansa, mutta ei kovin kauaa ja menee vieraisiin.
Jossakin vaiheessa käry käy ja erotaan. Kohta sitten on tämä pikkupihtari täällä foorumeilla valittamassa, kun mies taas teki sitä ja tätä, vaikka alkusyy on hänen haluttomuudessaan.
Muistakaa naiset, jos teitä ei seksi jaksa kiinnostaa, niin miehenne EI SITÄ KAUAA KATSELE; VAAN LÄHTEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Turha täällä sitten on enää mitään valittaa...menkää pihtarit itseenne.
Erot johtuvat pihtarivaimoista
46
4872
Vastaukset
- mies_vm56
ehkä miestenkin olisi syytä miettiä, mistä se "pihtaaminen" voi johtua. Ei se nainenkaan ole pelkkä kotitalous- ja seksikone.
- totta!
Hurraa! Puhutpa mies asiaa! Nainen kun ei syty pelkästä 5 min.suorituksesta
- ypölahtis
kun nainen synnyttää, hän kadottaa naisellisuutensa. teidän miesten pitää käytöksellänne ja huomionosoituksillanne kaivaa se taas esiin sieltä äidin takaa.
ja onko tullut mieleen, että se on 24 tuntinen duuni. jaksaako sitä vaan harrastaa sitä suoritusseksiä. siinä pitää olla jotain maustetta... yhteinen viikonloppu ihan vaan kahden tai jotain. nähkää hyvät miehet vähän vaivaa ja takuullaa saatte taivaat räjäyttävää seksiä!!!!
- ei ollut syy
Meillä ei ainakaan seksin puute voinut olla eron syy. Olen nelikymppinen nainen ja erosimme tänä keväänä 16 vuoden avioliiton jälkeen. Minun haluni ovat vaan voimistuneet! Harrastimme seksiä harkita-aikanakin ja ex-miehenikin myönsi, ettei seksin puute ole eron syy. Miehellä oli kuitenkin toinen nainen. Siitä huolimatta, ei seksin puute voi olla eron syy!
- levyä ap pyörittää
Uskottomuus-palstallakin. Kukaan ei enää vastaa sille.
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Idiootti vetää sinut tasolleen ja
voittaa sinut kokeneisuudellaan.- totuus julki
Hyvä hyvä ap. ja totta joka ikinen sana! Kuka voi väittää ettei suurin osa liitoista pääty eroon juuri sen vuoksi kun miehestä ja vaimosta tulee pelkkiä kämppiksiä!!! Joka toista väittää, puhuu kyllä läpiä päähänsä!! Tämä on sitäpaitsi ihan tutkittu juttu ja tilastoitukin fakta! Ja jokainen voi sen kyllä nähdä/kuulla/kokea kun vaan yhden kerran menee esim.tanssiravintolaan tai sitten netin chätti palstoille!! Miksi nämä kaikki paikat ovat täynnä pilvinpimein puutteessa olevia ukkomiehiä jos kerran Seksi ei olisi tärkeä osa parisuhdetta??!! Minä vaan kysyn???!! Vastatkaa te toista väittävät!!
- xxxxxxxxxxxxx
totuus julki kirjoitti:
Hyvä hyvä ap. ja totta joka ikinen sana! Kuka voi väittää ettei suurin osa liitoista pääty eroon juuri sen vuoksi kun miehestä ja vaimosta tulee pelkkiä kämppiksiä!!! Joka toista väittää, puhuu kyllä läpiä päähänsä!! Tämä on sitäpaitsi ihan tutkittu juttu ja tilastoitukin fakta! Ja jokainen voi sen kyllä nähdä/kuulla/kokea kun vaan yhden kerran menee esim.tanssiravintolaan tai sitten netin chätti palstoille!! Miksi nämä kaikki paikat ovat täynnä pilvinpimein puutteessa olevia ukkomiehiä jos kerran Seksi ei olisi tärkeä osa parisuhdetta??!! Minä vaan kysyn???!! Vastatkaa te toista väittävät!!
Miten niin ei vastaa uskottomuus palstalla? Älä kuule vedätä!! Kyllä siellä ihan jokaiseen ja jokaisen ihmisen kommenttiin on jotain vastattu! Tietenkin on!! Koska se koira jne.....jne...
- just näin
totuus julki kirjoitti:
Näin siinä todellakin käy, että pihtarivaimo jätetään. On miehillä surkeaa voi voi raukkoja.
Mutta mitä siinä valittamaan, ihana elämä odottaa siellä jossakin. Oi autuutta. Ei enää pihtarivaimoa kämppiksenä. Yhtä naintia koko elämä.
Onnea matkaan ja hyviä panoja. T. Ex-pihtari
- vastine
Mieheni ilmoitti taannoin, kun en ole ottanut tiettyihin tahoihin yhteyttä tietyissä asioissa, niin hänellä voi olla toinen nainen, jonka kanssa pitää hauskaa eli seksiä. Aiemmin hän sanoi, ettei ota mitään vastuuta, vaan tekee mitä tekee ja sillä siisti.
- kohtaaminen..
Sopi kysyä miksi seksi ei vaimolle maistu?
Moni mies ei osa erottaa todellista läheisyyttä/ toisen eroottista, läsnäolevaa kohtaamista naimisesta -erityisesti, jos on pakottava fyysinen tarve seksille.. käy sitten niin, että vaimon tarve läsnäololle ja eroottiselle kohtaamiselle ei tyydyty, kun fyysiset tarpeet näyttelevät pääroolia.. ja pikuhiljaa seksi -ja jopa miehen kosketus- alkaa ällöttämään.. ja kierre on valmis..
Eri asia on tietty naiset, jotka eivät itse kykene läheisyyteen ja kohaamiseen.. - eroon voi olla
Meillä oli suhteen toimimattomuutta muutama vuosi miehen puolelta -töissä 16 h päivä, puhumattomuus kaikista asioista jne... Yritin, yritin ja yritin saada perhettä toimimaan yhdessä. Ei onnistunut. Seksi alkoi olla pelkkää suoritusta ja kohtaaminen vain seksissä alkoi itkettää ja tuntua pahalta. Aloimme nukkua eri paikoissa ja ei mennyt kovin kauaa niin mies halusi erota.
- neiti-85
EI kannata yleistää että aina vain kun ero tulee se johtuu naisen pihtaamisesta....miehetkin osaa sen!!!
- mies_vm56
se "pihtaaminen", tapahtui se sitten jomman tai kumman taholta, on usein vain viesti siitä, että jotain suurempaa on vialla.
Vaikka seksi on tärkeä osa elämää mutta elämä ei ole pelkkää seksiä ja jos elämästä puuttuu jotain tärkeää, ei seksikään maistu ja se taas ei välttämättä aina johdu siitä toisesta, joskus apu voi löytyä peiliin katsomallakin. mies_vm56 kirjoitti:
se "pihtaaminen", tapahtui se sitten jomman tai kumman taholta, on usein vain viesti siitä, että jotain suurempaa on vialla.
Vaikka seksi on tärkeä osa elämää mutta elämä ei ole pelkkää seksiä ja jos elämästä puuttuu jotain tärkeää, ei seksikään maistu ja se taas ei välttämättä aina johdu siitä toisesta, joskus apu voi löytyä peiliin katsomallakin.Kokemusta on, nimittäin tuosta "pihtaamisesta". Pihtari en ollut minä! Syitäkin löytyi... stressi, diabetes (miehen kommentit), mutta lopulta se suurin syy oli alkoholismi. Ei vaan enää ollut poweria punkkaan kun juomaa kului siihen tahtiin, että nukkumatti hoiti hommat kotiin. Arkisin piti ottaa, että sai stressin karkoitettua ja nukuttua.
No, erohan siitä tuli. Sen vielä haluan tuoda esiin, että vaikka sinkkuna nyt elänkin, niin jakorasiaksi en ala, enkä täällä miehiä vonkaa.
Siis "mies_vm56" tämä ei ollut sinun kannanottoosi vastaväite, vaan kertomus just siitä, että jotain on todellakin pielessä silloin kun pihdataan oli sitten kyse naisesta tai miehestä.- mies_vm56
annnn100 kirjoitti:
Kokemusta on, nimittäin tuosta "pihtaamisesta". Pihtari en ollut minä! Syitäkin löytyi... stressi, diabetes (miehen kommentit), mutta lopulta se suurin syy oli alkoholismi. Ei vaan enää ollut poweria punkkaan kun juomaa kului siihen tahtiin, että nukkumatti hoiti hommat kotiin. Arkisin piti ottaa, että sai stressin karkoitettua ja nukuttua.
No, erohan siitä tuli. Sen vielä haluan tuoda esiin, että vaikka sinkkuna nyt elänkin, niin jakorasiaksi en ala, enkä täällä miehiä vonkaa.
Siis "mies_vm56" tämä ei ollut sinun kannanottoosi vastaväite, vaan kertomus just siitä, että jotain on todellakin pielessä silloin kun pihdataan oli sitten kyse naisesta tai miehestä.ettei sitä kiusallaan pihdata.
Tuskin minkään muun "sairauden", kuin alkoholismin, takia "hylätään" toinen ihminen niin usein. mies_vm56 kirjoitti:
ettei sitä kiusallaan pihdata.
Tuskin minkään muun "sairauden", kuin alkoholismin, takia "hylätään" toinen ihminen niin usein.... laitoit tuon sanan hylkääminen heittomerkeillä, sillä kyllä siinä monet itkut itkettiin ja jutut juteltiin josko jotain olisi tehtävissä, vaan kaikki kun alkoi mennä pieleen, niin eipä siinä juuri enää ollut vaihtoehtoja. Parisuhdesoppaa kun keittää aina kaksi. En siis kiellä etteikö minustakin ajan myötä tullut "kylmä".
- entinen patja
miettiä miksi pihtaa.. Tuskin kukaan kieltäytyy nautinnosta..??? jospa se seksi ei vaan ole enää antoisaa..makoillaan jalat levällään ja ajatellaan että hoitelis nyt itsensä että pääsee laittaan pyykit narulle ja kerään muksujen lelut lattioilta...missä vika..???
- helpottunut
vielä väkivaltanen niin varmasti loppuu seksikin,ei vaan jaksa rakastaa sellasta joka kohtelee huonosti ja lopulta on vaan suuri helpotus että etsii toisen ja ero tulee.
- tyhmä nainen
helpottunut kirjoitti:
vielä väkivaltanen niin varmasti loppuu seksikin,ei vaan jaksa rakastaa sellasta joka kohtelee huonosti ja lopulta on vaan suuri helpotus että etsii toisen ja ero tulee.
Aikansa mies alistaa henkisellä ja fyysisellä väkivallalla ja ihmettelee että mikä on kun seksi vähenee kunnes sitä ei enää saa lainkaan.
Olen ottanut henkisen ja fyysisen eron mieheen joka on kohdellut mua kuin paskakasaa kohta 20 v. Saman katon alla asutaan tiettyjen yhteisten juttujen vuoksi mutta ikinä se ei enää tule saamaan minulta yhtään mitään. Muuta en halua kuin varoittaa nuoria tyttöjä lähtemästä liian nuorina parisuhteeseen, itselle kävi niin ja vielä kun takana oli koulukiusaamista niin olin helppo uhri miehelle joka tiesi miten lytätä minut täysin. Vasta kolmekymppisenä aloin kasaamaan itseäni ja sillä tiellä olen edelleen.
Ja mun puolesta kuolkoot puutteeseensa samoin kuten kaikki muutkin toisia kaltoin kohtelevat ihmiset. Seksi on minulle niin herkkä asia että sitä en harrasta kuin ihmisen kanssa johon luotan täysin.
- Nimetön
Jaahas, vai niin entäs tämä kuvio =
mies on pihdannut viimeiset 15 !!! vuotta syystä että on impo mutta ei suostu edes keskustelemaan asiasta - onko minulla siis eettinen " oikeus " mennä vieraisiin - ja ihmettelen suuresti miksi olen suostunut elämään ilman seksiä yli 15 vuotta....
menkäähän äijänrääpäleet myös itseenne.- Ai..........
Tapaan usein aviomiehiä ja eronneita, jotka eivät ole saaneet seksiä liitossaan tarpeeksi tai ollenkaan. Siksi kuulema etsivätkin vierasta.
Ei mikään ihanampaa, kuin rakastella näiden halukkaiden miesten kanssa!!
Kuinka onnellisia he ovatkaan aktin jälkeen ja kuinka paljon itse nautin näistä olla heidän hellittävänään. Heillä on usein pitkä selibaatti takana ja huutava halu antaa ja saada rakkautta minulta.
En koskaan ala seurustelemaan ukkomiehen kanssa, muttta rakastella haluan. Suosittelen!!! - kysyisin
Ai.......... kirjoitti:
Tapaan usein aviomiehiä ja eronneita, jotka eivät ole saaneet seksiä liitossaan tarpeeksi tai ollenkaan. Siksi kuulema etsivätkin vierasta.
Kuinka onnellisia he ovatkaan aktin jälkeen ja kuinka paljon itse nautin näistä olla heidän hellittävänään. Heillä on usein pitkä selibaatti takana ja huutava halu antaa ja saada rakkautta minulta.
En koskaan ala seurustelemaan ukkomiehen kanssa, muttta rakastella haluan. Suosittelen!!!Onko se mielestäsi rakkauden antamista ja saamista? Ehkäpä se on helpompaa ottaa vastaan ja antaa, kun toista ei tarpeeksi tunne tai häneen ei ole mitenkään sitoutunut, ei ole vaatimuksia puoleen eikä toiseen. Mutta kuitenkin jos ajattelisin itseni sinun asemaan niin en ymmärrä, miten se voi olla rakkautta? Eikö se ole jotain himoa ja nopeaa täyttymystä tai jotain muuta kuin rakkautta. Varsinkin, jos loukataan toisen tunteita siinä samalla. Toinen on luvannut toiselle olla hänen kanssaan ja olla uskollinen ja sitten huvittelee sinun kanssasi. Moraalisesti arveluttavaa, mutta en varmasti mene sanomaan, että väärinkään. Entä jos ihastuisit ja rakastuisit johonkin näistä kumppaneistasi ja hän sitten palaisi vaimonsa luo tätä hellimään ja aikaansa viettämään ja lapsiensa kanssa olemaan, vieläkö silloin nauttisit aviomiesten kanssa olemisesta. Etkö itse uskalla sitoutua tai rakastua, jos et niin miksi et? Voisiko kyseessä ollakin rakkauden välttely?
- Ai............
kysyisin kirjoitti:
Onko se mielestäsi rakkauden antamista ja saamista? Ehkäpä se on helpompaa ottaa vastaan ja antaa, kun toista ei tarpeeksi tunne tai häneen ei ole mitenkään sitoutunut, ei ole vaatimuksia puoleen eikä toiseen. Mutta kuitenkin jos ajattelisin itseni sinun asemaan niin en ymmärrä, miten se voi olla rakkautta? Eikö se ole jotain himoa ja nopeaa täyttymystä tai jotain muuta kuin rakkautta. Varsinkin, jos loukataan toisen tunteita siinä samalla. Toinen on luvannut toiselle olla hänen kanssaan ja olla uskollinen ja sitten huvittelee sinun kanssasi. Moraalisesti arveluttavaa, mutta en varmasti mene sanomaan, että väärinkään. Entä jos ihastuisit ja rakastuisit johonkin näistä kumppaneistasi ja hän sitten palaisi vaimonsa luo tätä hellimään ja aikaansa viettämään ja lapsiensa kanssa olemaan, vieläkö silloin nauttisit aviomiesten kanssa olemisesta. Etkö itse uskalla sitoutua tai rakastua, jos et niin miksi et? Voisiko kyseessä ollakin rakkauden välttely?
En rakkautta nyt etsikään, mulle riittää ihana yhdessäolo miestenne kanssa.
En siinä loukkaa kenenkään tunteita, itse miehenne tulevat kapakkaan meitä naisia iskemään.
Anteeksi vaan kun lainaan miehiänne, kun ette jaksa antaa heille seksiä..Anteeksi vielä kerran. - huono omatunto?
Ai............ kirjoitti:
En siinä loukkaa kenenkään tunteita, itse miehenne tulevat kapakkaan meitä naisia iskemään.
Anteeksi vaan kun lainaan miehiänne, kun ette jaksa antaa heille seksiä..Anteeksi vielä kerran.Mitä tuota muilta anteeksi pyytelet, kun annat itsesi vaihtuvien ukkomiesten panopuuksi. Nauti elämästäsi. Sujuuhan se naisen elämä kasvottomana ja nimettömänä aviomiesten paineen purkajanakin. Kukin valitsee tyylinsä itse.
- pjosabull
Ai.......... kirjoitti:
En koskaan ala seurustelemaan ukkomiehen kanssa, muttta rakastella haluan. Suosittelen!!!Kuule: eivät he RAKKAUTTA sinulta saa vaan v...ua.
Ja toinen juttu:
usein on kuultu, miten nämä " halukkaat" miehet kehuvat ja naureskelevat miehenkipeille jotka uskovat joka valheen - selibaatista yms -
Miehet naruttavat yksinkertaisia - kuten sinua, mutta tule vaan autuaaksi sillä, ehkä se helpottaa jonkun vaimon osaa kun ei joka ilta sentään tarvii,,,,, " rakastaa"..... - Ai..........
pjosabull kirjoitti:
Kuule: eivät he RAKKAUTTA sinulta saa vaan v...ua.
Ja toinen juttu:
usein on kuultu, miten nämä " halukkaat" miehet kehuvat ja naureskelevat miehenkipeille jotka uskovat joka valheen - selibaatista yms -
Miehet naruttavat yksinkertaisia - kuten sinua, mutta tule vaan autuaaksi sillä, ehkä se helpottaa jonkun vaimon osaa kun ei joka ilta sentään tarvii,,,,, " rakastaa".....Mielelläni autan teitä päänsärky-naisia pitämään miehenne tyytyväisinä.
Eikä tässä kukaan ketään naruta, me MOLEMMAT saamme, kumpikaan ei pelkästään anna. - miksi pyytelet
Anteeksi vaan kun lainaan miehiänne, kun ette jaksa antaa heille seksiä..Anteeksi vielä kerran.Miksi siis pyydät anteeksi, jos et koe loukkaavasi ketään tai tekeväsi väärin?
Minä en pyytele anteeksi olemassaoloani. Eikä sinunkaan pitäisi. Vai?
Oikeasti mieti nyt tätä kirjoitustasi, sehän on avunpyyntö! Tai provo!
Pyydät anteeksi mielestäsi ihan ok tekoa, kehut kuinka ihanaa on tehdä yleensä moraalisesti ajateltuna väärin, viettäväsi aikaa kapakoissa...
Itsekunnioitus
Mitä se on? Se ei tule ulkoa päin. Se on hiljainen tieto, itsensä hyväksyminen, yksinäisinä hetkinä. Hyväksyy itsensä ja rakastaa itsensä. Tietää tehneensä oikein. Tietää tehneensä elämässä myös väärin, mutta on antanut itselleen ja toisille anteeksi, on oppinut virheistä. Sen voi saavuttaa kun haluaa. Onnea sinulle elämääsi. Ja RESPECT! - Ai............
miksi pyytelet kirjoitti:
Miksi siis pyydät anteeksi, jos et koe loukkaavasi ketään tai tekeväsi väärin?
Minä en pyytele anteeksi olemassaoloani. Eikä sinunkaan pitäisi. Vai?
Oikeasti mieti nyt tätä kirjoitustasi, sehän on avunpyyntö! Tai provo!
Pyydät anteeksi mielestäsi ihan ok tekoa, kehut kuinka ihanaa on tehdä yleensä moraalisesti ajateltuna väärin, viettäväsi aikaa kapakoissa...
Itsekunnioitus
Mitä se on? Se ei tule ulkoa päin. Se on hiljainen tieto, itsensä hyväksyminen, yksinäisinä hetkinä. Hyväksyy itsensä ja rakastaa itsensä. Tietää tehneensä oikein. Tietää tehneensä elämässä myös väärin, mutta on antanut itselleen ja toisille anteeksi, on oppinut virheistä. Sen voi saavuttaa kun haluaa. Onnea sinulle elämääsi. Ja RESPECT!Otsikossa on lähdetty pohtimaan, mistä erot johtuvat. Pohtikaamme siis sitä, eikä moraaliseikkoja, mitkä eivät alkuperäisen otsikon alle kuulu!!
Silloin kun miehenne lähtee vieraisiin, niin kotona on jo vahinko(a) päässyt tapahtumaan.
Siis, yrittäkää ymmärtää syy- ja seuraussuhteita ja pohtikaa nyt SYITÄ, eikä seurauksia!!!!!!!! - joka sana...
Ai.......... kirjoitti:
En koskaan ala seurustelemaan ukkomiehen kanssa, muttta rakastella haluan. Suosittelen!!!Allekirjoitan myös tuon.
Ihmettelen vaan kuinka komeat ja
fiksutkin miehet suostuvat helposti elämään kuukausi kaupalla ilman seksiä? - jutun tästä
Otsikossa on lähdetty pohtimaan, mistä erot johtuvat. Pohtikaamme siis sitä, eikä moraaliseikkoja, mitkä eivät alkuperäisen otsikon alle kuulu!!
Silloin kun miehenne lähtee vieraisiin, niin kotona on jo vahinko(a) päässyt tapahtumaan.
Siis, yrittäkää ymmärtää syy- ja seuraussuhteita ja pohtikaa nyt SYITÄ, eikä seurauksia!!!!!!!!Anteeksi.
Mitä muuten voit tietää pitkistä parisuhteista, kun vehtaat vain toisten naisten aviomiesten kanssa - satunnaisesti ja vaihtuvin partnerein. Kannattaisiko sinunkin miettiä tuota otsikkoa vielä uudemman kerran. Anteeksi. - Ai............
jutun tästä kirjoitti:
Anteeksi.
Mitä muuten voit tietää pitkistä parisuhteista, kun vehtaat vain toisten naisten aviomiesten kanssa - satunnaisesti ja vaihtuvin partnerein. Kannattaisiko sinunkin miettiä tuota otsikkoa vielä uudemman kerran. Anteeksi.Ei mua kenenkään parisuhteet edes kiinnosta, ainoastaan oma elämäni. Yritän sen tehdä niin mukavaksi kuin vaan mahdollista.
Onneksi miehiä riittää tässä maailmassa. Ukkomiehet ovat vielä siinä suhteessa hyviä, että heissä harvemmin on tauteja. Kiitos teille pihtarirouville, että ootte lähes onnistuneet pitämään miehenne pois vieraista tautipesistä..paino sanalla _melkein_.
Noh, kyllä selibaattiaviomiehet kertovat liitossa olostaan yhtä ja toista..sitä kautta tiedän jotakin siitäkin elämästä. - Nimetön
jutun tästä kirjoitti:
Anteeksi.
Mitä muuten voit tietää pitkistä parisuhteista, kun vehtaat vain toisten naisten aviomiesten kanssa - satunnaisesti ja vaihtuvin partnerein. Kannattaisiko sinunkin miettiä tuota otsikkoa vielä uudemman kerran. Anteeksi.Juu ja moni mies on iloinen irtonumerosta, menee sitten kotiin ja itkee vaimolle että oli ihan pakko antaa kun toinen kyynelsilmin SITÄ rukoili.
- Nimetön
Ai.......... kirjoitti:
Mielelläni autan teitä päänsärky-naisia pitämään miehenne tyytyväisinä.
Eikä tässä kukaan ketään naruta, me MOLEMMAT saamme, kumpikaan ei pelkästään anna.VOI P Y H Ä Y K S I N K E R T A I S U U S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- seksistä aviomiesten
Ai.......... kirjoitti:
En koskaan ala seurustelemaan ukkomiehen kanssa, muttta rakastella haluan. Suosittelen!!!kanssa... et onko kaikki aviomiehet sun mielestä hyviä sängyssä?? Varmaan joku on, mut tuntuis vaan siltä, et jos mies ei oo pitkään aikaan saanu, ni eikös se laukee jo eka työnnöllä?? Jos kestää kunnon seksin, ni on kyl vetäny käteen tai saanut lähiaikoina. Mut uskon kyl ton, et aviomies,joka on paska vaimoaan kohtaan, voi olla vieraalle naiselle ihana, pitää tätä naista kuin kukkaa kämmenellä. Jos hän kohtelis vaimoaan samalla tavoin, ni ei kai seksin kanssa ongelmia oliskaan....
- että sinä
ja kaltaisesi voisivat jo vihdoin viedä ne tyhjät olut- ja viinapullot kauppaan. Ja tuleehan sinulle se toimeentulotukikin.
- vaimon rooli
Meillä mies ei antanu ku pari kertaa viikossa, oli sitten pakko erota kun halusin sexiä enemmän.. ei jaksanut pettämään ruveta...
- kysyisin......
.......... et mitäköhän mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä siinä vaiheessa kun nainen alkaa pihtaamaan. Vai onko miehen antama seksi edes sellaista, että sille miehelle kannattaa antaa... Jos haluu, et vaimo alkaa pihtariksi, niin ihan ekaks kannattaa jättää pikkuvaimo yksin lasten kanssa kotia hoitamaan, eikä missään nimessä saa antaa vaimon käydä kavereiden luona kylässä. Ehkäpä vain miehen vanhempien luona vaan, ehkäpä vaan siltä varata ettei ala huoraamaan...
- huonoa seksiä ei halua kukaan
Siis jos seksi on hyvää ja tyydyttävää, ei siitä kieltäydy. Jos se on mahtavaa ja kumppani upea, ei tulisi mieleenkään kieltäytyä vaan janota lisää.
Pihtaaminen johtuu ainoastaan huonoista rakastajista.- Unna K.
Juuri näin. Muutama vanha miespuolinen kaveri aina valittaa tyttökaverista tai vaimosta, jota ei seksi enää nappaa. Mulla ei ole siihen muuta neuvoa kuin ottaa oikeasti selvää siitä, mistä vaimo seksissä tykkää.
Entinen mies jaksoi aina keskittyä tähän eikä 10 vuoden yhdessäolossa ollut kummankaan puolella haluttomuutta.
- jadejasmin
Meillä ei kyllä ero johtunut siitä.. Kahdeksan vuoden ajan naitiin vähintään kerran viikossa, varmaan ainut poikkeus oli sillo ku mies oli armeijassa kiinni yhden viikonlopun.. Silloin oli kaks viikkoo väliä..
Nii ja kaks lastaki tehtiin siinä välissä.. Eikä se ainakaa meidän seksiä yhtään vähentänyt!!
Eli turha tulla tänne tollasia vinkumaan.. - Tapio43OULU
vaimoni on alkoholisti ja en tiennyt avioon mentäessä n. 5kk sitten ko. ongelmasta lainkaan.
seurustelin lyhyen aikaa,kun menin avioon,siksi ko. asia ei tullut ilmi! - johtuu!!!
Se kun pikku-rahtari käy kotona vaan pyörähtämässä. Siitä ne erot johtuu!
- Seksuaalisen terveytensä me...
Pitäisi ottaa huomioon sekin, että joskus saattaa se keski-ikäinen vaihtoon menevä vaimo olla sairas lastenteon jälkeen, ettei kykene enää sukupuoielämän iloista nauttimaan. Pahinta tilanteessa on se, että itse haluaisi nauttia, mutta sitä häpeää kyvyttömyydestään on kaikkein vaikein kestää. Se muuttaa koko elämän ja tekee ihmisestä katkeran lopun elämäkseen. Älkää syyllistäkö ketään, ette oikeasti tiedä mitä kaikkea voi olla siellä taustalla.
- Unna K.
Kun nainen ei anna, mies toitottaa siitä suureen ääneen. Kun mies ei anna tai ei pysty, siitä vaietaan.
Pareja on niin moneen lähtöön. Meillä on ongelmana, ettei miestä nappaa seksi ja silloin kun sitä harrastetaan se on miehelle kuin wc:ssä kävisi. - vaan....
petturimiehistä, joille ei mikään riitä eli vaikka vaimo antaisi ja hellisi joka ilta, niin silti pitää mennä vieraisiin, koska se on niin jännää...
- pitää paikkansa jollain, mu...
olet oikeassa että monella äidillä synnytyksen jälkeen halut eivät vain palaudu heti. mietipäs itse olet raskaana melkein vuoden ja sit kestää synnytyksen, joka jollain voi kestää kauan tai olla tosi kivulias. mutta kun se aika kuluu ja on toipunut "taas ennalleen" niin sitten pitäisi taas ruveta vaalimaan parisuhdetta. ei parisuhdetta ole jos ei ole rakkautta ja siihen kuuluu rakastelu rakastaman ihmisen kanssa. minulla ei sitä tullut vaan keksin kaikkea kivaa miehelleni ja kivoja yllätyksiä. naiset muistakaa että miestä pitää myös muistaa. molemmilla on haluja, toisella vain enemmän, eli antakaa ennemmin kuin lähtee vieraisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832