Hotelli Regatta

Oltiin viikonloppu Hangon Regatta hotellissa ja oli aika kaameeta. Uusi puoli ihan ok, mutta toiseksi yöksi siirryttiin vanhalle puolelle ja huone oli tosi tunkkanen. Seinät ohuet ja meteli kuului...Ikkunat ei kunnolla menneet kiinni.Muutenkin Hanko ihan tyhjillään. Missä kaikki ihmiset oli?

Millasia nää rantahuvilat on? Ajateltiin ens kesänä tulla viikoksi, kannattaako asua esim Villa Maijassa? Mitä suosittelette?

8

6551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi takaisin?

      Jos valitat, ja oli noin tylsää, miksi tulla takaisin?

      Eikös se ole mukavaa että on rauhallista? Saa rauhassa kulkea rannoilla, ja nautiskella. Jos vipinää haluat, niin kannattaa jäädä Helsinkiin.

      • Kesähankolainen

        Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
        Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainen


      • Kesähankolainen kirjoitti:

        Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
        Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainen

        Hangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P

        Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla.


      • marly
        Saganna kirjoitti:

        Hangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P

        Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla.

        .. se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..


      • Boostaad
        marly kirjoitti:

        .. se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..

        Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!


      • marly
        Boostaad kirjoitti:

        Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!

        ..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...


      • kyllä se niin on että
        marly kirjoitti:

        ..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...

        Taksi kulkee, ja pääset sillä turvallisesti Silversandiin takaisin. Ja aamulla saa mennä rannalle makoilemaan ja ottamaan aurinkoa.


    • tyhjä kylä vittu

      ei hangos mitään hyvää majapaikkaa ole!kannattaa pysyä poissa vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe