Isälleni.

frog.

Ajattelin kirjoitta kaikesta sisälläni kantamastani isälleni näin:
"Anna anteeksi, että lähdin. Tajusin, kun rahaa oli vain 30e, että täytyy kai elää omillaan. Sillä en olisi elänyt kovin pitkään. Ja samaahan oli jatkunut jo koko opiskeluvuoteni ajan. Aina samanlaista rahasta tappelua. Ette kai tajunneet yhtään, että tarvitsin ruokaa ja matkat teidän luokse. Muuhunhan en rahaa käyttänyt ja silti se oli aina lopussa. Menin töihin kesäksi ansaitakseni sen oman rahani elämiseeni. Nyt opiskelen taas ja koitan etsiä elämäni tien omia polkujani kulkien. Ehkäpä musta tulee hyvä koneistaja taikka ajoneuvonasentaja. Duunari. Olen ihan tyytyväinen elämääni nyt. Elämä on täynnä ratkaisuja. Jotkut niistä ovat hyviä ja toiset huonoja. Ja kaikilla asioilla on myös hyvät ja huonot puolensa. Ikävä vaivaa. Olethan sentään mun rakas isäni. Hyvä isä. Sitä en unohda ikinä. Tuntui vain niin väärältä. Tuntuu niin tyhmältä kirjoittaa tätäkin. Niin paljon ajatuksia sanottavana. Vaikka ne näyttävät tyhmiltä kirjoitettuna, ne ovat ajatuksissa suuria. En edes saa kaikkia puettua sanoiksi. Tiedäthän sen mikä ei kuulu joukkoon-jutun. Sellainen painostava ilmapiiri joka asiassa. Kun piti olla teidän kanssa sosiaalinen vaikka halusin olla yksin ja lukea hyviä kirjoja. En oikeasti ole siitä sosiaalisimmasta päästä. Kun sanoin jotain, niin äitipuoli oli heti moittimassa ja viisastelemassa. Siitäkös epäsosiaalisuuteni kasvoi. Yritin kuitenkin tehdä asiat niin kuin toivoitte. Mistään ikinä kiitosta kuulematta. Kovastihan kahdeksan vuoden aikana kasvoinkin. Luulen, että olisin aivan eri ihminen ja kaikki olisi paljon vaikeampaa ilman teidän kasvatustanne. Kiitos siitä. Toivottavasti et naura tms. saatuasi tämän. Terveiseni tulevat kuitenkin täydestä sydämestäni."

0

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Terveys
        327
        7839
      2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        66
        2196
      3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        177
        1876
      4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
        Kajaani
        16
        1432
      5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        112
        1297
      6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1281
      7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
        Maailman menoa
        172
        1249
      8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
        Puolanka
        60
        1220
      9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
        Ikävä
        41
        1091
      10. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
        Ikävä
        139
        1047
      Aihe