mullistiko magneetti?

....

Avajaiset pidetty ja paluu arkeen edessä. Mullistiko magneetti autokaupan käynnin? Saiko se esim olarin vehon tympeeseen henkilökuntaan pikkasen aktiivisuutta? =)

11

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli.......

      Kävin viikonlopun näyttelyavajaisissa. Aivan samanlainen firma kuin muutkin, oikeastaan vieläpä aika kalsea ja ylisuuri sisältä. Henkilökunta samanlaista "rahat pois"-pukumies- ja jakkupukulady-porukkaa kuin muissakin pk-seudun liikkeissä. Tarjoukset renkaissa semmoisia että rengasliikkeestä saa samalla hinnalla tai halvemmalla. Joku typerä Odusoga juontajana tai vinkuja-Ambreu laulajana ei paljoa hetkauttanut. Ei tartte enää toiste käydä.

      • kjkhsg

        Siellä enää ole.

        Minusta suurin osa myyjistä oli positiivisiä asenteeltaan.
        Yleensähän autoliikkeessä vallitsee negatiivinen ilmapiiri.


      • kouluttama ja valitsema
        kjkhsg kirjoitti:

        Siellä enää ole.

        Minusta suurin osa myyjistä oli positiivisiä asenteeltaan.
        Yleensähän autoliikkeessä vallitsee negatiivinen ilmapiiri.

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.


      • Civic rules
        kouluttama ja valitsema kirjoitti:

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.

        Hondahan on vahvasti nouseva merkki Suomen markkinoilla hyvän mallistonsa ansiosta.
        PS: kävin itsekin paikan päällä tutkailemassa tilannetta ja ihan positiivinen kuva jäi henkilökunnasta ja palvelualttiudesta. Mitään kummoisia tarjouksiahan ei tarjolla ollut, mutta kakkukahvit kuitenkin...:).


      • AHA JA OHO !
        kouluttama ja valitsema kirjoitti:

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.

        Jupin aluilla ?

        Millä ihmeessä automyyjää voi kutsua jupiksi?

        (Young Urban Professional)

        Mainitut puvut ja jakkupuvut ei vielä tee myyjästä juppia. Kuitenkin arvostan sitä tosiasiaa että he arvostavat asiakasta pukeutumalla näin !

        Juppius jo käsitteenäkin on kasaria mutta heistaa kirjoittajan kateutta, katkeruutta tms. heitä kohtaan! Ettei olisi itse näitä "häkki-myyjiä" nuhjuisissa pikkutakeissaan? ;-)

        Kieltämättä kirjoittajan kommentin rivien välistä voi lukea pelkoa Magneettia kohtaan!


    • kävin Magneetissa

      Kyllä Magneetissa oli hyvä palvelu. Tuli käytyä viikonloppuna.

      Rengastarjous kuulosti hyvältä eli 4 rengasta kahden hinnalla, mutta lähtöhinta oli niin tolkuton, että suunnilleen samaan pääsee rengasliikkeessäkin. Ostin kuitenkin Continentalin talvirenkaat, kun ei minulla aikaisemmin ole ollut Continentalia ja kuvittelen, että rengasmelu olisi niillä alhaisempi kuin nokialaisilla. Aika näyttää, kuinka käy. Ei ne renkaat nyt kuitenkaan kalliitkaan olleet.

      • saabisti_kohta

        Kyllähän se meno Magneetissa oli mullistavan samanlaista kuin muissakin autokaupoissa, myyjät laumana juoruamassa keskenään kuten yleensäkin.

        Palvelua oli turha odottaa vaikka aikani siinä Saabeja tutkailin, facelift-93 on muuten aika maukas paketti Vector-varusteisena...

        Koskakohan joku autoliike tajuaa palkata Myyjiä töihin liikkeeseensä, voisi kauppakin alkaa käymään toisella tavalla.

        Muuten liike on turhan iso, vallan kalsea ja tyhjän oloinen.


    • mullista

      Liike myy vain vääriä merkkejä, eli en osta jaappanin bemua, ooppeleita tai hummeleita, niin tarvitse vaivautua koko kauppaan.

    • Magneetissa on mielestäni sympaattista se, että vaihtoautojen ovet eivät ole lukossa eli niitä voi koeistua ilman myyjän apua. Ainakin minulla auton osto lähtee siitä, että eläydyn kuvitelmaan, minkälaista sen auton kanssa olisi. Jos siinä seisoo myyjä vieressä vahtimassa, ainakin minulle tulee tunne "Pidä autosi äläkä suotta pelkää, että minä olen sitä viemässä!"

      • halaposko

        Mitä sä oikeen sekoilet? En ole koskaan törmännyt autoliikkeeseen, jossa ovet EIVÄT olisi auki... Miksi ihmeessä niitä pidettäisiin lukossa?!?


      • halaposko kirjoitti:

        Mitä sä oikeen sekoilet? En ole koskaan törmännyt autoliikkeeseen, jossa ovet EIVÄT olisi auki... Miksi ihmeessä niitä pidettäisiin lukossa?!?

        Molemmissa mainittuun konserniin kuuluvissa liikkeissä, joissa olen hiljattain käynyt, vaihtoautojen ovet ovat lukossa. Toinen liikkeistä on Helsingissä, toinen Vantaalla. Kuljettajan ikkunan yläreunaan on kiinnitetty metallikotelo, jossa on Abloy-lukko. Sen sisällä on auton avaimet. Abloy-lukon avain on tietysti myyjällä.

        Varmaankin se säästää autoja turhilta istuskelijoilta, mutta nostaa samalla tutustumiskynnystä. Ainakin minä menen mieluummin sellaiseen kauppaan, missä saa ennen myyjän vaivaamista ensin istahtaa autoon ja kuvitella, miltä sillä ajaminen tuntuisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe