mullistiko magneetti?

....

Avajaiset pidetty ja paluu arkeen edessä. Mullistiko magneetti autokaupan käynnin? Saiko se esim olarin vehon tympeeseen henkilökuntaan pikkasen aktiivisuutta? =)

11

2363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli.......

      Kävin viikonlopun näyttelyavajaisissa. Aivan samanlainen firma kuin muutkin, oikeastaan vieläpä aika kalsea ja ylisuuri sisältä. Henkilökunta samanlaista "rahat pois"-pukumies- ja jakkupukulady-porukkaa kuin muissakin pk-seudun liikkeissä. Tarjoukset renkaissa semmoisia että rengasliikkeestä saa samalla hinnalla tai halvemmalla. Joku typerä Odusoga juontajana tai vinkuja-Ambreu laulajana ei paljoa hetkauttanut. Ei tartte enää toiste käydä.

      • kjkhsg

        Siellä enää ole.

        Minusta suurin osa myyjistä oli positiivisiä asenteeltaan.
        Yleensähän autoliikkeessä vallitsee negatiivinen ilmapiiri.


      • kouluttama ja valitsema
        kjkhsg kirjoitti:

        Siellä enää ole.

        Minusta suurin osa myyjistä oli positiivisiä asenteeltaan.
        Yleensähän autoliikkeessä vallitsee negatiivinen ilmapiiri.

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.


      • Civic rules
        kouluttama ja valitsema kirjoitti:

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.

        Hondahan on vahvasti nouseva merkki Suomen markkinoilla hyvän mallistonsa ansiosta.
        PS: kävin itsekin paikan päällä tutkailemassa tilannetta ja ihan positiivinen kuva jäi henkilökunnasta ja palvelualttiudesta. Mitään kummoisia tarjouksiahan ei tarjolla ollut, mutta kakkukahvit kuitenkin...:).


      • AHA JA OHO !
        kouluttama ja valitsema kirjoitti:

        henkilökunta. Jalosen liikkeiden henkilöstöpolitiikan tuntien lyhytaikainen työpaikka ammattimiehelle ja -naiselle.

        Pukukoodi on varmaan kyllä kohdallaan näillä Sarasvuon jupinaluilla.

        Suuret on pojilla puheet jos aikovat räjäyttää pääkaupunkiseudun autokaupan Opelin, Saabin, Seatin ja Hummerin kaltaisilla edustuksilla.

        Jupin aluilla ?

        Millä ihmeessä automyyjää voi kutsua jupiksi?

        (Young Urban Professional)

        Mainitut puvut ja jakkupuvut ei vielä tee myyjästä juppia. Kuitenkin arvostan sitä tosiasiaa että he arvostavat asiakasta pukeutumalla näin !

        Juppius jo käsitteenäkin on kasaria mutta heistaa kirjoittajan kateutta, katkeruutta tms. heitä kohtaan! Ettei olisi itse näitä "häkki-myyjiä" nuhjuisissa pikkutakeissaan? ;-)

        Kieltämättä kirjoittajan kommentin rivien välistä voi lukea pelkoa Magneettia kohtaan!


    • kävin Magneetissa

      Kyllä Magneetissa oli hyvä palvelu. Tuli käytyä viikonloppuna.

      Rengastarjous kuulosti hyvältä eli 4 rengasta kahden hinnalla, mutta lähtöhinta oli niin tolkuton, että suunnilleen samaan pääsee rengasliikkeessäkin. Ostin kuitenkin Continentalin talvirenkaat, kun ei minulla aikaisemmin ole ollut Continentalia ja kuvittelen, että rengasmelu olisi niillä alhaisempi kuin nokialaisilla. Aika näyttää, kuinka käy. Ei ne renkaat nyt kuitenkaan kalliitkaan olleet.

      • saabisti_kohta

        Kyllähän se meno Magneetissa oli mullistavan samanlaista kuin muissakin autokaupoissa, myyjät laumana juoruamassa keskenään kuten yleensäkin.

        Palvelua oli turha odottaa vaikka aikani siinä Saabeja tutkailin, facelift-93 on muuten aika maukas paketti Vector-varusteisena...

        Koskakohan joku autoliike tajuaa palkata Myyjiä töihin liikkeeseensä, voisi kauppakin alkaa käymään toisella tavalla.

        Muuten liike on turhan iso, vallan kalsea ja tyhjän oloinen.


    • mullista

      Liike myy vain vääriä merkkejä, eli en osta jaappanin bemua, ooppeleita tai hummeleita, niin tarvitse vaivautua koko kauppaan.

    • Magneetissa on mielestäni sympaattista se, että vaihtoautojen ovet eivät ole lukossa eli niitä voi koeistua ilman myyjän apua. Ainakin minulla auton osto lähtee siitä, että eläydyn kuvitelmaan, minkälaista sen auton kanssa olisi. Jos siinä seisoo myyjä vieressä vahtimassa, ainakin minulle tulee tunne "Pidä autosi äläkä suotta pelkää, että minä olen sitä viemässä!"

      • halaposko

        Mitä sä oikeen sekoilet? En ole koskaan törmännyt autoliikkeeseen, jossa ovet EIVÄT olisi auki... Miksi ihmeessä niitä pidettäisiin lukossa?!?


      • halaposko kirjoitti:

        Mitä sä oikeen sekoilet? En ole koskaan törmännyt autoliikkeeseen, jossa ovet EIVÄT olisi auki... Miksi ihmeessä niitä pidettäisiin lukossa?!?

        Molemmissa mainittuun konserniin kuuluvissa liikkeissä, joissa olen hiljattain käynyt, vaihtoautojen ovet ovat lukossa. Toinen liikkeistä on Helsingissä, toinen Vantaalla. Kuljettajan ikkunan yläreunaan on kiinnitetty metallikotelo, jossa on Abloy-lukko. Sen sisällä on auton avaimet. Abloy-lukon avain on tietysti myyjällä.

        Varmaankin se säästää autoja turhilta istuskelijoilta, mutta nostaa samalla tutustumiskynnystä. Ainakin minä menen mieluummin sellaiseen kauppaan, missä saa ennen myyjän vaivaamista ensin istahtaa autoon ja kuvitella, miltä sillä ajaminen tuntuisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe