ei haise, niin joka kerta kun olen kyseiseen ruokakauppaan mennyt jonka yhteydessä tämä eläinkauppa on, niin sieltä on tympeää hajua tullut, näin tapahtuu varsinkin aamulla.
Vaikka sanottiin että
12
1108
Vastaukset
Mäkin oon kuullu samanlaisen urbaanilegendan naisten suusta" ei mitään hätää, mä syön pillereitä"
Miten tässä maassa voi elää, kun ei ihmisten sanomisiin voi enää luottaa?? Nyt alako aharistamaan oikein kunnolla, kun sait mun miettimään ihmisten puheitten uskottavuutta.- sielut
hanki elämä
- Allerginen täti
En enää mene kyseiseen tavarataloon.
Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin". Allerginen täti kirjoitti:
En enää mene kyseiseen tavarataloon.
Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin".Miksi sitten itket jostain lemmikkieläinkauppasta , jos sulla on kerran ratkaisu ongelmaan, Vai yrititkö vain hakea sympatiaa ja sieluntovereita, että olisitte voineet yhdessä alkaa haukkumaan kyseistä liikettä?:D
- mitään liikettä
mave kirjoitti:
Miksi sitten itket jostain lemmikkieläinkauppasta , jos sulla on kerran ratkaisu ongelmaan, Vai yrititkö vain hakea sympatiaa ja sieluntovereita, että olisitte voineet yhdessä alkaa haukkumaan kyseistä liikettä?:D
mielestäni niissä on vain todettu tosiasia, haisee se vaikka muuta on väitetty.
mitään liikettä kirjoitti:
mielestäni niissä on vain todettu tosiasia, haisee se vaikka muuta on väitetty.
sinustako ei anneta kritiikkiä noissa kirjoituksissa liikettä kohtaan?toinen suunnittelee ostoboikottia ja sinusta siinäkään ei ole valittamista, vaikka sen olisi voinut tehdä aivan hiljaisuudessa. Siinä vaiheessa kun hän tuli julkisuuteen ja kertoi menevänsä ostoboikottiin liikkeen takia niin se meni itkemiseksi. Ensinnäkin mitä helvettiä se tukkii sinne kauppaan jos se vaikeuttaa elämistä niin paljon? Toisekseen sillähän oli jo ratkaisu, mut halusi tuoda sen julki kalastaakseen sympatiaa ihmisiltä ja näpäyttääkseen liikettä.Mikäli elämässä on kaikkein ankeinta se, että jossain ksupan yhteydessä oleva lemmikauppa tuoksaa,etenkin aamuisin, niin sellaisella ihmisellä on asiat todella hyvin:D
Tuollaiset ihmiset on juuri niitä kitisijöitä, jotka ostavat halvan tontin sikalan vierestä ja aloittavat sitten valitusrumban sulkeakseen sen sikalan.- olen itsekin
mave kirjoitti:
sinustako ei anneta kritiikkiä noissa kirjoituksissa liikettä kohtaan?toinen suunnittelee ostoboikottia ja sinusta siinäkään ei ole valittamista, vaikka sen olisi voinut tehdä aivan hiljaisuudessa. Siinä vaiheessa kun hän tuli julkisuuteen ja kertoi menevänsä ostoboikottiin liikkeen takia niin se meni itkemiseksi. Ensinnäkin mitä helvettiä se tukkii sinne kauppaan jos se vaikeuttaa elämistä niin paljon? Toisekseen sillähän oli jo ratkaisu, mut halusi tuoda sen julki kalastaakseen sympatiaa ihmisiltä ja näpäyttääkseen liikettä.Mikäli elämässä on kaikkein ankeinta se, että jossain ksupan yhteydessä oleva lemmikauppa tuoksaa,etenkin aamuisin, niin sellaisella ihmisellä on asiat todella hyvin:D
Tuollaiset ihmiset on juuri niitä kitisijöitä, jotka ostavat halvan tontin sikalan vierestä ja aloittavat sitten valitusrumban sulkeakseen sen sikalan.hajun huomannut, minua se ei haittaa en ole esim allerginen. Olen käynyt useissa kaupoissa missä eläinliike on jonkin kaupan yhteydessä ja haju
tunkee aina nenään. - allerginen LOL
Allerginen täti kirjoitti:
En enää mene kyseiseen tavarataloon.
Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin".kirjoituksestasi voi tehdä sen päätelmän, että juuri haju on suurin ongelma, ei suinkaan linnunhöyhenet heheh voi elämä... tällästä se on, kun ei saa tahtoaan läpi muutakuin itkemällä, itse asioin juuri samassa kaupassa, enkä mitään hajuongelmaa ole havainnut, ettei nyt vaan olisi kilpailevan eläinkaupan omistaja asialla!
olen itsekin kirjoitti:
hajun huomannut, minua se ei haittaa en ole esim allerginen. Olen käynyt useissa kaupoissa missä eläinliike on jonkin kaupan yhteydessä ja haju
tunkee aina nenään.asioita voi kritisoida, mutta tollainen itkeminen on just sellaista kun ihmisellä on asiat liian hyvin.
- tehdessäni
aloituksen että sohaisin muurahaispesään :D
ajattelin että ketään ei kiinnosta mutta täällähän on täys riita päällä, enkä edes arvaile teidän kenenkään vaikuttimia. No jatkakaa vaan tätähän oli hauska lukea. *reps* - täti naapurista
Etteivät vain kyseiset hajut sattuisi tulemaan kyseisen marketin remonttiin liittyvistä toimenpiteistä - siellähän uusitaan lähes kaikkea.
Eläinkauppa ei ole ainakaan minun nenääni haissut, tosin en olekaan mikään nirppanokka ;)
Ja Mave - kerrankin asiaa sulta. Ten points!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439