Vaikka sanottiin että

lemmikkieläin kauppa

ei haise, niin joka kerta kun olen kyseiseen ruokakauppaan mennyt jonka yhteydessä tämä eläinkauppa on, niin sieltä on tympeää hajua tullut, näin tapahtuu varsinkin aamulla.

12

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkin oon kuullu samanlaisen urbaanilegendan naisten suusta" ei mitään hätää, mä syön pillereitä"
      Miten tässä maassa voi elää, kun ei ihmisten sanomisiin voi enää luottaa?? Nyt alako aharistamaan oikein kunnolla, kun sait mun miettimään ihmisten puheitten uskottavuutta.

    • sielut

      hanki elämä

      • Allerginen täti

        En enää mene kyseiseen tavarataloon.
        Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin".


      • Allerginen täti kirjoitti:

        En enää mene kyseiseen tavarataloon.
        Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin".

        Miksi sitten itket jostain lemmikkieläinkauppasta , jos sulla on kerran ratkaisu ongelmaan, Vai yrititkö vain hakea sympatiaa ja sieluntovereita, että olisitte voineet yhdessä alkaa haukkumaan kyseistä liikettä?:D


      • mitään liikettä
        mave kirjoitti:

        Miksi sitten itket jostain lemmikkieläinkauppasta , jos sulla on kerran ratkaisu ongelmaan, Vai yrititkö vain hakea sympatiaa ja sieluntovereita, että olisitte voineet yhdessä alkaa haukkumaan kyseistä liikettä?:D

        mielestäni niissä on vain todettu tosiasia, haisee se vaikka muuta on väitetty.


      • mitään liikettä kirjoitti:

        mielestäni niissä on vain todettu tosiasia, haisee se vaikka muuta on väitetty.

        sinustako ei anneta kritiikkiä noissa kirjoituksissa liikettä kohtaan?toinen suunnittelee ostoboikottia ja sinusta siinäkään ei ole valittamista, vaikka sen olisi voinut tehdä aivan hiljaisuudessa. Siinä vaiheessa kun hän tuli julkisuuteen ja kertoi menevänsä ostoboikottiin liikkeen takia niin se meni itkemiseksi. Ensinnäkin mitä helvettiä se tukkii sinne kauppaan jos se vaikeuttaa elämistä niin paljon? Toisekseen sillähän oli jo ratkaisu, mut halusi tuoda sen julki kalastaakseen sympatiaa ihmisiltä ja näpäyttääkseen liikettä.Mikäli elämässä on kaikkein ankeinta se, että jossain ksupan yhteydessä oleva lemmikauppa tuoksaa,etenkin aamuisin, niin sellaisella ihmisellä on asiat todella hyvin:D

        Tuollaiset ihmiset on juuri niitä kitisijöitä, jotka ostavat halvan tontin sikalan vierestä ja aloittavat sitten valitusrumban sulkeakseen sen sikalan.


      • olen itsekin
        mave kirjoitti:

        sinustako ei anneta kritiikkiä noissa kirjoituksissa liikettä kohtaan?toinen suunnittelee ostoboikottia ja sinusta siinäkään ei ole valittamista, vaikka sen olisi voinut tehdä aivan hiljaisuudessa. Siinä vaiheessa kun hän tuli julkisuuteen ja kertoi menevänsä ostoboikottiin liikkeen takia niin se meni itkemiseksi. Ensinnäkin mitä helvettiä se tukkii sinne kauppaan jos se vaikeuttaa elämistä niin paljon? Toisekseen sillähän oli jo ratkaisu, mut halusi tuoda sen julki kalastaakseen sympatiaa ihmisiltä ja näpäyttääkseen liikettä.Mikäli elämässä on kaikkein ankeinta se, että jossain ksupan yhteydessä oleva lemmikauppa tuoksaa,etenkin aamuisin, niin sellaisella ihmisellä on asiat todella hyvin:D

        Tuollaiset ihmiset on juuri niitä kitisijöitä, jotka ostavat halvan tontin sikalan vierestä ja aloittavat sitten valitusrumban sulkeakseen sen sikalan.

        hajun huomannut, minua se ei haittaa en ole esim allerginen. Olen käynyt useissa kaupoissa missä eläinliike on jonkin kaupan yhteydessä ja haju
        tunkee aina nenään.


      • allerginen LOL
        Allerginen täti kirjoitti:

        En enää mene kyseiseen tavarataloon.
        Siellä todellakin haisee ja allergiset reagoivat siihen ja lintujen "karvoihin".

        kirjoituksestasi voi tehdä sen päätelmän, että juuri haju on suurin ongelma, ei suinkaan linnunhöyhenet heheh voi elämä... tällästä se on, kun ei saa tahtoaan läpi muutakuin itkemällä, itse asioin juuri samassa kaupassa, enkä mitään hajuongelmaa ole havainnut, ettei nyt vaan olisi kilpailevan eläinkaupan omistaja asialla!


      • olen itsekin kirjoitti:

        hajun huomannut, minua se ei haittaa en ole esim allerginen. Olen käynyt useissa kaupoissa missä eläinliike on jonkin kaupan yhteydessä ja haju
        tunkee aina nenään.

        asioita voi kritisoida, mutta tollainen itkeminen on just sellaista kun ihmisellä on asiat liian hyvin.


    • tehdessäni

      aloituksen että sohaisin muurahaispesään :D
      ajattelin että ketään ei kiinnosta mutta täällähän on täys riita päällä, enkä edes arvaile teidän kenenkään vaikuttimia. No jatkakaa vaan tätähän oli hauska lukea. *reps*

    • täti naapurista

      Etteivät vain kyseiset hajut sattuisi tulemaan kyseisen marketin remonttiin liittyvistä toimenpiteistä - siellähän uusitaan lähes kaikkea.

      Eläinkauppa ei ole ainakaan minun nenääni haissut, tosin en olekaan mikään nirppanokka ;)

      Ja Mave - kerrankin asiaa sulta. Ten points!

      • Ainahan mulla on asiaa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe