Miten vastaat puhelimeen?

No?

Aamulehdessä oli juttu siitä että kännykkäpuhelu alkaa yleensä sanalla "no". Tehdääns pikku galluppi, miten ihmiset vastaavat puhelimeen.

Itse vastaan: "No halojaa!" tai "Moikka XXXXX!". :)

88

21498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • distu

HAAAAAloja

• no???

ite vastaan aina et NO HALOO...

• ~nainen~

"Joo.."

...Jos tuntematon soittaja, vastaan etunimelläni.

• beibeli85

Jos tuttu soittaja vastaan joo,mitä tai kerro. Mut sit jos numero on tuntematon niin tietty vastaan etunimel.

• ~nainen~

Tosi usein vastaan myös sen soittajan nimellä. Kun sen siitä näytöstä katson, niin se tulee silloin vähän niinkuin puolivahingossa.

• fdgdfg

Vastaan yleensä muka vitsikkäästi tyyliin ''mattopesula'' tai muuta vastaavaa.

• näin...

Omalla nimellä vastaan. Mutta jos on tärkeä puhelu niin oma nimi puhelimessa.

• tumpelo

Oudoille vastaan etu- ja sukunimellä. Tuttavasta riippuen Jumalan rauhalla tai terveellä

• Oman nimen sanon aina, sekä etu- että sukunimen, jos en tunne soittajaa tai soittaja on etäinen minulle.

Tietty jos tunnen soittajan, niin vastaan "Moi!".

• hihhhii^^

mutsi/faija: no? tai niin?
      frendit: Moiii!!
      tuntematon: Etunimi. tai pelkästään Päivää!

• NO MOI!!!

Kavereille tulee sanottua aina "No moi" tai " moikka" , mut tuntemattomille numeroille vastaan etunimellä.

• Jos tulee ns.virallinen puhelu ja numero ei oo muistissa, vastaan etunimellä.
      Tuntematon numero kun soittaa vastaan "Haloo"
      ja jos ystävä/sukulainen/perheenjäsen soittaa, vastaan yleesä " moi" "joo" tai vastaavaa.

• sanon..

yleensä aina vastaan "noni", virallisiin (jos numero tiedossa, myös pomo kuuluu virallisiin) etunimellä, tuntemattomiin en vastaa ollenkaan..siinäpähän soitteleevat:D

• sählääjäksikinkutsuttu

yleensä "no moi" tai sit keksin jtn ihme juttui (riippuu soittajasta). ja outoihin numeroihin vastaan etunimel.

• sanon:

JOO?, tai KERRO! Harvoin vastaan nimellä.

• noin

vastaan. jos tuntematon numero, sanon etunimen (joskus myös sukunimen. ja joskus en vastaa ollenkaan, ovat yleensä lehtimyyjiä tms.)

jos soittaja on tuntematon vastaan koko nimellä. Mutta jos soittaja on kaveri, vastaan: No moooii mitä XXX, mitä kuuluu?

• Ne~e

Minä vastaan kännykkään aina oman nimeni.

• tytteliii

Joo, nii tai Mm. En mitenkään kovin säkähdyttävästi :D Mutta jos tuntematon tai jokin ns virallinen tyyppi soittaa nii sit sanon etu- ja sukunimen.

• ihan vaan

että "Mooooi!" tai jos oikein tympeä tyyppi soittaa niin "No?" :D

• pauttis

Normaalisti vastaan puhelimeen: Hellou me life sucks! Se todella piristää soittajan päivää XD

• vastaan

yleensä..no niih.

• huonovastaaja

noin vastaan äidilleni (vaikka olen aikuinen, enkä mikään esipuberteettinen :) Äidilläni on nimittäin tapana jaaritella. Samoin muille perheenjäsenille jostain syystä vastaan useimmiten, että: No kerro! tai pelkästään: No.

Kavereille kaverista riippuen, No terve, no päivää, hellou, tervehdys tai vaikka että : No katsohan, se on hengissä! jos ei ole pitkiin aikoihin oltu yhteyksissä tms.

Tuntemattomiin numeroihin vastaan koko nimellä, koska saattavat olla työpuheluita.

• west Ham

Moi ja jos tuntematon ni haloo

• Jossuliini

Etunimellä tuntemattonille ja välillä tutummillekkin. Tutuille yleensä Moi xxx....

• kohteliaisuus on hyväksi

Oikein mukavaa päivää, kuinkahan voisin päivästänne tehdä hieman paremman

• twisting-doc

kuka soittaa, mutta yleensä, että Mikke. Sit jos joku virallisempi puhelu, niin koko nimi. Sit joskus jotain täyttä jargonia jos on vaikka vähän sekasin, esim. sipuli

• ...

joo tai oma nimi jos en tunne soittajaa....

• nimellä...

...tietenkin senkin käytöshäiriöiset.

En oikein ymmärrä tätä nykykäytäntöä vastailla puhelimeen kaikkea ääliömäistä kuten Terve!

Vaikkakin kännykkä onkin henkilökohtainen puhelin, joskus siihen saattaa vastata peräti joku muukin, eli ei kannattaisi heti alkaa selittämään kaikkia henkilökohtaisuuksia, ennenkuin on täysin varma vastaajan henkilöllisyydestä.

Itse vastaan tutuille etunimellä ja tuntemattomille etu- ja sukunimellä.

Käyttäytykää Suomen nuoriso ja vanhukset kanssa.

• saatanan pilkunnusija

Voi helvetti!! Menee hermot tollasiin ainasiin valittajiin. Voitte pitää vaan ihan huolen ittestänne, saatanan kyylä-pilkunnussijat!! Saa kai sitä Omaan puhelimeen vastata miten haluaa!! Perkele!

• No......

No niin... tai sitten etunimellä

• joo oo

Jos sama henkilö on soittanut usein peräkkäin, vastaan, että mitä vittua sinä koko ajan soittelet.

• niin?

jos joku "tuttu" soittaa niin yleensä aina vastaan "niin"? tai "joo"
        Mutta jos joku tuntemattomampi soittaa niin vastaan nimellä.
        Kun täysin tuntematon (tuntematon numero) soittaa niin en vastaa laisinkaan.

• ....

Mä vastaan puhelimeen ainaki:"Mo", tai :"Hä" Jos joku tuntematon niin aika usein etunimellä tai :"Hä".

• mievaan123

Mä sanon aina, että "joo".

• ANKKASHOWER

HALLOO?
        mutta jos on tuntematon niin sitten omalla etunimellä.

• klunk.

!!!!

• my90

Mä vastaan joko omalla nimellä tai "niin" jos on tuntematon numero

• Simbalurina

vastaan aina omalla lempinimelläni

• heijaisj

ite vastaan tutuille: Heiij
      muuten se taitaa mennä nimen puolelle.

Eniten otettu oon kaveristani joka vastaa mulle aina : no mitä.

• ärsyttävää

Tosi ärsyttävää, kun joku huutaa haloo, haloo! Mitä hän sillä itse asiassa tarkoittaa??

Mä vastaan aina koko nimellä: Maija Meikäläinen tai jos tosi tuttu soittaa, niin pelkän Maijan.
      Näin on opetettu ja kuuluu hyvään käytökseen!!!

Jos soitan johonkin ja sieltä kuuluu haloo, saatan sanoa mieti vähän ja suljen puhelimen.

• Siivetön-Enkuli

Tilanteen mukaan vastaan.
      Jos huomaan että soittajana on jompi kumpi vanhemmistani totean: "Ja mikäs nyt on hätänä ?"
      Soittajana joku ystävistäni, niin silloin vastaan: "Mitäpä xx soittelee ?"
      Kun soittajana on tuttava, silloin vastaan nimelläni
      Ja kun soitto tulee tuntemattomasta numerosta, tyydyn vain sanomaan "haloo". (Yleensä tuntemattomasta numerosta soittavat ovat lehtimyyjiä.)

Siivetön

• vastaan

Tuntemattomille vastaan yleensä kertomalla etu- ja sukunimen tai välillä pelkästään etunimen.

Tutuille vastaan "no moi", "no terve", "joo" tai "niin"

• tuk

kerro

• jlashofasfag

HALOO!!HALOO! Vastaa saatan! Kuka sielä on!?!?!? HELVETTI SANO JO!!!!! EI SITTE PERKL!!
      Ja lyön luurin korvaan.

• fhutdyjutej

vastaan yleensä ''nonii'' '' no mitä'' ja tuntemattomille halojaaa

• Zau on se tapa, jos vastaan jollekkin kaverille. Vanhemmille no. Siskolle mitä helkkarii sä taas haluut? VIHOLLISELLE no mitä taas laiskalla äänellä. Niin kuin sanoin: vaihtelee!

• nooin

joo, niin, haloo, mitä, no, terve, moroo, hei! :D

• Audrey

"No"

• 23432423

Jos on tunnettu numero niin yleensä vastaan "no". Joskus "päivää". Tuntemattomille "etunimi sukunimi".

• tipuliinukk@

Minä vastaa yleensä "joo?"
      Jos soittaja numero on minulle 'tuntematon' niin vastaan etunimelläni. Tuntemattomiin en yleensä vastaa ollenkaan! :)
      Minulla kun on siellä soimassa "kiva" taustamusiikki sen 'tuut, tuut, tuut'-sijaan niin kunnelkoon sitä!
      XD

• Kaarina91

Jeep. Jotenkii että mitä asiaa. Tai: "Haloo?" Tai: Niin?

• asdfghjklö

nimellä vastaan minä ainakin, joskus jos joku tutumpi henkilö soittaa niin voi vastata et no moi, mut harvoin...

• hanzkuli^^

Riippuu yleensä vähän siitä kuka soittaa... Jos on tutumpi henkilö ni sit "moi", "no moi", "hellou", "niiin?!" tms tai joskus etunimellä. Jos joku ei-niin-tuttu niin sit omalla nimellä

• vastaan

notta päewää!

• Omaha*

"HALOO?" Tietysti :D Joskus jos on joku tuttu, niin "kerro.." :P

• huuUhaa

vaihtelee...

"no" "moi" "haloo" "(etunimeni)"

• rekksu

vaihtelee...

"no" "moi" "haloo" "(etunimeni)"

• Nimetön

olemalla hiljaa, pitäisi se soittajan tietää, minne on soittanut, eikä vastaajan arvella, kuka soittaa, mutta jos ei luurista mitään kuulu, lyön luurin korvaan. Näin se homma etenee.

• asfgy

Niin minäkii!

• muutakuin

lehtimyyjiltä......

• Nimetön
        muutakuin kirjoitti:

lehtimyyjiltä......

onkin, ottaa päähän lehti, sun muut kauppiaat. Kyllä kaikki tutut ja kaverit tietää tän jutun, se on vähän niinku sisäpiiri juttu, ja toimii!

• sanomalla että

"Minä."

• Ricchan

"Kertoo"

lyhyt ja ytimekäs ;3

• mokialainen

mä vastaan aina et minä meillä puhelimessa

• Kyo-kun

...

• hiiohoii

joku kaveri/tuttu siis: "helurei" "no mitäs" "juu" joskus päissään tms hilpeänä jotain muutakin esim "mitä teillä on sydämellänne" "kertokaa huolenne" tai "rikosuhripäivystys" yms :P

• joo joo

Joo

• Römppä

IMEEEEE !!!!.

• aina...

Tutuille moi ja tuntemattomille omalla nimellä

• yleensä

että "Kerroppa!" :)

• nii?

vastaan itte että "Niin?" Jos olis lyhyt etunimi niin sanoisin sen mutta kun ei. Joskus ei jaksa kertoa nimeään edes silloin kun ventovieras soittaa kun meinaa kieli mennä aina solmuun

• Vompotti

Riippuu tilanteesta.

• " No halojaa "
      " Päev " tai " Päes "

:D

• tapiokaviota

Mä vastaan aina että "Niin?"

• Esim.

"Hello I´m Dizzy Gillespie"...

• Riippuu kuka soittaa... Jos tuttu, niin sanon yleensä "moi", jos tuntematon niin: "haloo".

Simple...

• vastaajatar__

Jos numero on tuttu, sanon: ”No terve seja se”.
      Tai: no niin?
      Jos tuntematon nro, etunimellä.

• Soffiiaa

Joko "sí?" tai "Holaaa"

• vakuutusmies

terse

• Ihan vaan omalla etunimellä, jos on outo numero niin vastaan etu- ja sukunimellä.

• niin se alkaa

Lankapuhelimeen en vastaa kuin joskus vanhempieni luona, ja silloin tietysti heidän sukunimellään. Kännykkään vastaan tutuille jotain epämääräisen ynähdyksen ja "Terveppä terve, Kaisuli!":n väliltä, muille etunimellä.

• vaihtelee hieman

mutta yleisemmät ovat: "No moro" tai sitten omalla nimellä vaan.

• SILLEE ET

SANON OMAN ETU NIMEN JA SUKUNIMEN TAI JOS ON TUNTEMATON NUMERO MIKÄ SOITTAA NII HALOO

• nainen22

Vieraisiin numeroihin yleensä omalla nimellä. Tuntemattomiin en yleensä edes vastaa, mutta jos, niin omalla nimellä tai "mitä?". Sukulaisille, kavereille ym. yleensä moi tai oma nimi. Parhaalle kaverille miten milloinkin, jotain tyhmää yleensä ja ukolle sitten jotain lässynlässynläätä tai jotain tyhmää.

• ......

joo?

• ......

joskus vastaan: mm?

• kuka siellä?

Vastaan tutuille "no moi" tai "hei" ja jos tulee puhelu tuntemattomasta numerosta niin "haloo" tai sanon etunimen tai koko nimen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe