Mukava, enenrginen suokkiruuna (s. 1994, rautias, n. 155 cm) kaipaa ratsastajaa. Tarvitsee osaavan ratsastajan. Kevyt ratsastaa. Koulu helppo B, esteitäkin pomppinut korkeimmillaan metriä. Kaipailisin ratsastajaa, joka pääsee käymään vähintään kaksi kertaa viikossa. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostiini. Kiitos!
Suokkiruuna etsii vakituista ratsastajaa!
8
1276
Vastaukset
- <3 hevosrakas <3
missä päin kyseinen polle asustelee??
- Anz
Ruuna asustelee hirvensalmella.
- Anz
Ruuna asuu hirvensalmella, sähköpostini on: [email protected] Ota yhteyttä niin voin laittaa kuvia ja lisää tietoa!
- kiinnostunutko
nii, että missä päin on hirvensalmi ? keski-, etelä-, pohjois-suomessa ?
- Anz
kiinnostunutko kirjoitti:
nii, että missä päin on hirvensalmi ? keski-, etelä-, pohjois-suomessa ?
Etelä-Suomi sanoisin, mutta katso tarkemmin www.eniro.fi
- onko vielä ajankohtainen?
Olen 19 vuotias n.15 vuotta ratsastanut ja asun turussa. Pientä taukoa oli yhdessä välissä (muutamia kuukausia) mutta eipä ne taidot heti katoa. Missä päin mahtaa kyseinen hevonen asustaa ja onko mahdollisuus kulkea bussilla kun autoa minulla ei ole?
Terv. Maija- Anz
Hevonen asuu hirvensalmella, katso eniro.fi tarkennusta
- ratsua vailla
Anz kirjoitti:
Hevonen asuu hirvensalmella, katso eniro.fi tarkennusta
joo, taitaa se olla vähän liian kaukana :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820