Joukko mitättömyyksiä...

laitetaan samaan taloon asumaan ja heitä kuvataan koko ajan. Katsoja saa kuullakseen filosofista keskustelua ryyppäämisestä, panemisesta, pitsansyömisestä ja paskantamisesta.
Lisäksi jengi harrastaa todella alatyylistä
puhekieltä. Joka toinen sana on vittu ja paska.


"Mitä vitun tolkkua tässä ohjelmassa on?"


MartyyriMallari-TTt

5

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska on

      koko vitun bb.

    • kunniaan.

      Miksi nuoret naiset käyttävät sitä v-sanaa niin usesti ja kiroilevat yleensäkin enemmän kuin ennen vanhaan.Itsekkään en käytä sitä sanaa vaikka olen mies.
      Näin vanhempana miehenä ihmetyttää tollanen käytös yleensä ei osata esim niiata kuten kuuluu kiitettäessä ja olla hiljaa kun vanhemmat puhuu.
      Kaipaan entisiä aikoja jolloin pojat oli poikia ja tytöt tytöjä.
      Tuntuu myös , etteivät naiset osaa enään laittaa edes ruokaa.En kyllä sellasta naista itselleni ottaisi jolta nämä naisten tehtävät ei luonnistuisi.
      Tykkään naisista.

      • Ihmettelen kovasesti miksi naiset ja miehet ovat ympätty yhteisöksi.
        Itseään kunnioittava nainen ei nuku vieraiden miesten kanssa samassaa makkarissa.
        Mikseivät he kerro itsestään ja elämästään mitään?
        Kaikki on jonninjoutavaa triviaalitietoa ja raha on heidän ainoa motivaatio tähän haureuteen.
        Voisivatko ohjelman tuottajat hankkia keskustelutaitoisia ihmisiä formaattiinsa?
        MILLAISTA ESIMERKKIÄ TÄMÄ OHJELMA ANTAA SUOMEN NUORISOLLE???


        "Abortin tekeminen käy kalliiksi veronmaksajille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vituttaa.......
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ihmettelen kovasesti miksi naiset ja miehet ovat ympätty yhteisöksi.
        Itseään kunnioittava nainen ei nuku vieraiden miesten kanssa samassaa makkarissa.
        Mikseivät he kerro itsestään ja elämästään mitään?
        Kaikki on jonninjoutavaa triviaalitietoa ja raha on heidän ainoa motivaatio tähän haureuteen.
        Voisivatko ohjelman tuottajat hankkia keskustelutaitoisia ihmisiä formaattiinsa?
        MILLAISTA ESIMERKKIÄ TÄMÄ OHJELMA ANTAA SUOMEN NUORISOLLE???


        "Abortin tekeminen käy kalliiksi veronmaksajille"


        MarttyyriMallari-TTt

        tuo keskustelu NAISTEN huonoista tavoista... onneksi meillä on yhteiskunta joka kestää myös naisten kiroilun tv:ssä ilman sensuuria, ja useimmat miehetkin osaavat jo ihan itse laittaa ruokaa, ei tarvitse olla kotona sijaisäitiä taputtelemassa poskelle


      • vituttaa....... kirjoitti:

        tuo keskustelu NAISTEN huonoista tavoista... onneksi meillä on yhteiskunta joka kestää myös naisten kiroilun tv:ssä ilman sensuuria, ja useimmat miehetkin osaavat jo ihan itse laittaa ruokaa, ei tarvitse olla kotona sijaisäitiä taputtelemassa poskelle

        hienot naiset eivät viljele vittu sanaa :)
        Eivätkä sitäpaitti sivistyneet miehetkään vituttele.


        "Vittu, vittu, vittu, vittu, vittu, vittu"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe