Travian on selainpohjainen peli, jossa taistelet tuhansia muita pelaajia vastaan ja rakennat pienestä kylästäsi mahtavan valtakunnan.
Travianissa et ole koskaan yksin. Voit olla tekemisissä tuhansien muiden ihmisten kanssa Travianin maailmassa. Heti rekisteröinnin jälkeen voit alkaa pelaamaan!
Olen pelannut sitä vähän yli kolme viikkoa ja olen vakuuttunut sen hyvyydestä. travianissa rakennat itsellesi kylää ja hyökkäät ja puolustat sitä. Sinun pitää kehittää kyläsi resurssikenttiä ja näin saat rakennettua lisää rakennuksia ja kehitettyä joukkoja. Travinilla alkoi juuri uusi serveri, joten nyt kokeneet pelaajat eivät ole paljoa edellä, kun serveri vasta alkoi. Rekisteröitykää siis tuonne 3 serverille (tai eihän se nyt välttämätöntä ole sille serverille regata, mutta älkää menkö speedille se on liian vaikea) ja rakentakaa kokonainen imperiumi! :D
http://www.travian.fi/?uc=fi3_369
Kun olet rekisteröitynyt voit lukea ohjeita, koska uusilla pelaajilla on 3 päivän hyökkässuoja, joten sinun kylääsi ei voi hyökätä ja voit kehittää sitä rauhassa.
Menestystä tulevalle Travian urallesi :D
http://www.travian.fi/?uc=fi3_369
Travian - Loistava Nettipeli!
travian player
4
2169
Vastaukset
- travian player
- Peliin jo hurahtanut
Erittäin koukuttava peli, en suosittele kenellekkään. Jo hetken pelaamisen jälkeen on pakko käydä kyliä tarkastamassa monta kertaa päivässä. Aiheuttaa pahat vieroitusoireet..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023