kusettaa satua kympillä ja nainen menöö sokeeks tommoosesta.
eikä tuo ny mikään erikoosen hurmaava tyyppi eres oo.
bb-timppa
10
3263
Vastaukset
- Timodeemus
Timo on aika nilkki... Meinaakohan, että flaksi vielä käy, kun palailee kotikonnuilleen?? Oikein pelimies joo. Naisia ei kohdella noin!
Ja siitä hurmaavuuresta en tierä mitään!!! Nainen on niin tyhmä, että luulee aina voivansa muuttaa miehen. Tuollainen mies vain lisää haastetta naisille ja takuulla saa enempi piparia:D
- profiilisivulla
olevasta kirjoituksesta johtuen osaakin jo odottaa jotain tuon tyylistä vastausta.
- olet säkin
saat joka asian käännettyä niin että naiset on tyhmiä, heh. Tässäkin tapauksessa Timo on tyhmä, Satukin tosin mutta ei yhtään tyhmempi.ei se sentään yritä mitään muuttaa, sen verran olen seurannut, Satu täys 'blondi', Timo ei tiedä mistään mitään, yleissivistyksessä suuria aukkoja=))
- muistaa
että se joka luottaa toiseen ei KOSKAAN ole väärässä vaan AINA se joka luottamuksen pettää.....mitä elämästä tulisi jos ei toiseen ihmiseen ja lähimmäiseen voisi luottaa vaan tarttis koko ajan pelätä ja epäillä kusetusta yms.
- mielessä:
He tekevät siellä viihdettä!!
- se vaan
olet säkin kirjoitti:
saat joka asian käännettyä niin että naiset on tyhmiä, heh. Tässäkin tapauksessa Timo on tyhmä, Satukin tosin mutta ei yhtään tyhmempi.ei se sentään yritä mitään muuttaa, sen verran olen seurannut, Satu täys 'blondi', Timo ei tiedä mistään mitään, yleissivistyksessä suuria aukkoja=))
Kyllä se vaan niin on, että ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka menee siihen halpaan! Vaikka luulis, että Satu varmasti osaa myös olla fiksukin, mutta rakkaus on tainnut sokaistaa hänet!
- totta ??
mielessä: kirjoitti:
He tekevät siellä viihdettä!!
että oikein viihdettä, olipa hyvä kun sanoit, itse en olisikaan tuota älynnyt että se onkin viihdettä eikä mitään muuta puppua ja shittiä, kiitti sulle kovasti kun viitsit omaa aikaasi käyttää mun tyhmän valistamiseen....itse asiassa mulla olis vielä sellainen pieni pyyntö että voitsitko sinä kertoa että mitä se viihde oikein on ???
profiilisivulla kirjoitti:
olevasta kirjoituksesta johtuen osaakin jo odottaa jotain tuon tyylistä vastausta.
Raamatusta olen ottanu elämänohjeeni ja siellä sanotaan noin. Mitä taas on raamatun ulkopuolelta, niin voit tarkistaa sen historiasta tai uutisista.
Mikäli olet innokas tekemään analyysejä kirjoitusten perusteella, niin tee näistäkin:D
http://galleria.suomi24.fi/AKUKAAVRA-37
http://galleria.suomi24.fi/PINTALIIT%C4J%C4
- pirsetti sentään
Joo, nyt se maalaa naamaansa niin kuin ne kaksi muutakin. Ainuat miehet ovat ne Jarkko ja Aki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200