Olen koettanut puhelimitse varata koeajoaikaa Delta-auton Konala/HKi liikkeestä. Nettisivuilla oleviin myyjien puhelinnumeroihin ei vastata, aina vastaaja päällä. Samoin 020-alkuinen yhteisnumero yhdistää vain jonkun naisautomyyjän kännykkävastaajaan. Olen koettanut jo 3:na peräkkäisenä pvänä saada myyjän kiinni, tuloksetta.
Liekkö tämä sitä venäläisomistajien palvelukäsitettä, vai sitä että autokauppa käy niin kuumana automaattisesti ettei uusia asiakkaita kannata enää edes palvella?
No, minulle riitti Delta-auto ja samalla sitten Kia Ceed, kun ei edes koeajoa pääse varaamaan. Onhan noita onneksi muitakin merkkejä ja firmoja.
Delta-auto/Konala
5
2354
Vastaukset
- hallelujaa!
Monikohan muu on vuosien aikana pelastunut samasta syystä joutumasta teltta-auton "asiakkaaksi" puhumattakaan siitä että joutuisi ajamaan noilla merkeillä.
Itse koitin pari vuotta sitten lähettää sähköpostia ko. liikkeen sivuillaan mainostamaan osoitteeseen josta piti myös saada vaikka mitä tarjousta, lisämateriaalia ja koeajoaikaa. Odottelen vieläkin.
Kävin sittemmin kyseisessä liikkeessä kun jouduin työasioissa liikkumaan Pitäjänmäellä ja autiosta hallista löytyi kolme orpoa myyjää sekä pihalta kaksi koeajoautoa joiden rattiin pääsi siitä paikasta. Se on vaan tämä moterni teknolokia (i.e puhelin ja sähköposti) kun on niille vähän vaikeeta.- kokemukset...
...muista liikkeistä ovat olleet erilaisia, vain teltta-auto ei vastaa ei. Toyota/Auto-Jalonen, Autokeskus, VW-auto (jopa siis parjattu VW-auto) ovat vastanneet soittoon, ja soittopyyntöön. Teltta-autoon (hyvä kutsumanimi) ei edes soittopyyntöä voinut keskukseen jättää koska keskusnumero siis yhdisti puhelun vain naismyyjän kännykän automaattiseen vastaajaan.
Nyt olen odotellut klo 9:stä alkaen puhelua soittopyntöni johdosta, vaan teltta-autosta ei kuulu ei....
Lopuksi: eipä tosiaan enää heidän tarvitse soitella, sain nyt onneksi heti alussa oikean kuvan moisesta puljusta. - Arska
kokemukset... kirjoitti:
...muista liikkeistä ovat olleet erilaisia, vain teltta-auto ei vastaa ei. Toyota/Auto-Jalonen, Autokeskus, VW-auto (jopa siis parjattu VW-auto) ovat vastanneet soittoon, ja soittopyyntöön. Teltta-autoon (hyvä kutsumanimi) ei edes soittopyyntöä voinut keskukseen jättää koska keskusnumero siis yhdisti puhelun vain naismyyjän kännykän automaattiseen vastaajaan.
Nyt olen odotellut klo 9:stä alkaen puhelua soittopyntöni johdosta, vaan teltta-autosta ei kuulu ei....
Lopuksi: eipä tosiaan enää heidän tarvitse soitella, sain nyt onneksi heti alussa oikean kuvan moisesta puljusta.ei ole Konalasta kokemusta, mutta Malmilta
kylläkin. Kolme Ladaa ja Kolme Fiat autoa
vuodesta 1994 lähtien olen ostanut ja myös
siellä huollattanut. Minua on siellä palveltu niin hyvin että vaihdoin viime viikolla siellä Stilon Kia Cee'diin. Harmitti kyllä kun tuo uusi Bravo tuli muutaman päivän myöhässä markkinoil-
le, olisin voinut valita senkin(?).
Tiedä sitten kumpi on parempi, Fiat vai
Kia? Bravo on ainakin kauniimpi! Ja se on
yksi osa auton valintaani.
Muistan kun lapsena maalla kierteli uskovai-
sia pitämässä kokouksiaan sellaisissa isom-
missa teltoissa. Heillä oli Teltta-autot niiden
kuljettamiseen ;).
- minä tiedän
että 90% kaupoista tehdään niiden asiakkaiden kanssa , jotka tulevat liikkeen ovesta fyysisesti sisään. Yleisesti ottaen puhelimella ja sähköpostilla tehdään hyvin vähän kauppoja.
Jos myyjät puhuis jatkuvasti puhelimissa tai näppäilevät maileja, niin sitten liikkeessä yksin hortoilevat asiakkaat jäävät ilman palvelua
Miettikääpä sitä - ..hauska konserni
Teltta on lähetellyt mullekin jo toistakymmentä vuotta kutsuja Scudo-pakun koeajolle. Viissiin kun olen yrittäjä, kun joskus nuorena muijan kanssa omistettiin vanha Fiiu 127.
Firma täytti just 12v, listoilla on parhaimmillaan 4..5 pirssiä kerrallaan - oikein huvittaa kun aina vaan ne Scudoa tyrkyttää ; ) (Joku Croma 3.0 JTD Businessnahoilla tms. voisi lievästi vertailun vuoksi kiinnostaakin..; ).
Ei ne tajua markkinoinnista hevon pehvaa muttei myynnistäkään, niin että ei sinne ole pakko mennä aikaansa kuluttamaan! Sitä paitsi, kantsii odottaa Huyndain i30/i30 Station Wagonia jos Ceediä tekee mieli. i30:ssä pitäis olla miltei korjattuna ne ohjauksen, jousituksen ja äänieristyksen puutteet jotka muuten asiallisen Seedin luokituksen pudottaa.. - Ja onhan niitä muitakin merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693