Naisten aina kaukaa kiertämä mies etsii kaunista naista.
Onkohan jo jono ovella??? hmmm...
Lähden katsomaan. Moi!!
Ruma mies etsii
5
1169
Vastaukset
- Taas se nähtiin
Eipä ollut ketään siellä. No, tähän on jo tottunut. Käyn ovellani 200 kertaa päivässä jos sattuisi prinsessa pistäytymään. Jalat tässä rasittuu jo ihan vxxxxxi. Kohta on kantapäissä rakot. Kovin on tasaista elo täällä kähtävän hikiällä.
P.s. Tytöt tervetuloa...- MEINASI UNOHTUA
Asiaakin oli eli näin vuonna 1983 ihanan naisen.
Hän hymyili minulle, tai ainakin kääntäessään juuri päätään minua kohti hetken näytti siltä,lienee hymyillyt kaverilleen.
Jos luet tätä ja muistat tapauksen ja JOS hymyilit minulle (positiivisesti) otathan yhteyttä. Jään jännityksellä odottamaan.
Sinun Jormasi.
Mitä mahdat tarkoittaa rumuudella? Asiat ovat niin suhteellisia, että tulin oikein uteliaaksi. Oletko taas yksi niistä, joille aina sanotaan, että he ovat rumia, vai onko sinulla muista syistä huono itsetunto? Pää pystyyn! :)
Omasta puolestani voin sanoa, etteivät esim. epäsymmetriset kasvonpiirteet haittaa minua. Tarkoitan tätä.- Koputtaa olkapäähän
Minä kierrän ainakin naapurini ukon kaukaa. Tuli kerran ja koputti minua olkapäähän. Sanoi että haluaa tutusta minuun paremmin. Siitä päivästä lähtien olen kiertänyt kaukaa sen naapurin ukon.Ukko ei ole senjälkeen sanonut sanaakaan minulle vuoden 2003 jälkeen.
- maamitre
Vai silleen ,että tulet ovea avamaan? Pälyile ynpärille, olen siellä nurkan takana. Tere: Maami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797