Viimeinen yritys :( - uusi ryhmä?

anonyymi ahtaja

Hei!

Löytyisikö täältä tukea viimeiseen epätoivoiseen painonpudotusyritykseeni. Olen laihduttanut tätä ennen ainakin 1354 kertaa. Eipä ole onnistunut, nuoruusiästä asti olen ollut tämmöinen pallo. Ikää 26v, painoa 72 ja pituutta vain 155. Paha olla: vaatteet kiristää, hengästyy pienestäkin liikunnasta, mässäilystä tulee huono omatunto ja huono olo!

Haluaisin hoikistua ja säännöllistää sekä terveellistää syömiseni. Lisäksi haluaisin löytää kadonneen liikunnan ilon!

Eli uusi ryhmä. Kuka tulee mukaan? Olisi mukava vaihtaa joka viikko kuulumisia ja julkaista uudet painolukemat!

9

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeinen yrittäjä

Tulen mukaan uuteen ryhmään ilomilein, mutta jos kukaan muu ei tule tähän ryhmään mukaan, niin pitäisiköhän meidän siirtyä "mailauslinjalle" ja kirjoitella ihan sähköpostitse toisillemme?

• 50kg

Voisinpa tulla mukaan ryhmään.Olen päättänyt et nyt on se viimeinen yritys enkä anna painon enää nousta takas.Mun mitat on 158cm,70kg ja tavoite paino 50kg.

• takaisin mittoihin

ryhmään tähän.Minulla pituutta 158 cm ja painoa 72 kg.Kiloja ja karttunut mukaan vuosien saatossa yllin kyllin.Viimeinen niiti oli tuo tupakakoinnin lopettaminen.Kiloja kertyi aivan liikaa.Olen tässä jo muutaman kilon pudottanut mutta ryhmästä voisi saada vähän potkua hommaan.

• _violet_

Hei! Voisin myös liittyä mukaan. Painoa on päässyt pikkuhiljaa huomaamatta kertymään n. 65 kg ja pituutta löytyy 158 cm. Tavoitteena olisi 53-55 kg. Laihdutusyrityksiä on monta, mutta paino on tullut vain tuplana takaisin. Nyt pitäisi opetella terveelliset ruokailutavat ja lisätä roimasti liikuntaa.

• Painoa on 123,3kg ja pituutta 157 elikkäs matkaa tavotteeseen on reilut 70kg...

• -Taru_

Ikää on 32, pituutta 163cm ja painoa 77kiloa tällä hetkellä. Samaa pahaa oloa tunnen myös. Ajattelin taas kokeilla laihista, vaikka en ole onnistunut moneen vuoteen. Syytän siitä työsuhteita.

Voisin ottaa osaa teidän ryhmään. Onko nimi Viimeinen Yritys?

• pömpylä

Heip!!!!

Tahtoisin myös mukaan: nainen, 30v, 160cm, 67kg.... Ensimmäinen tavoite alle 60kg... Sit katellaan tarkemmin...

Mikä on punnituspäivä, jne?????

Voisin myös huolia mailikamuja laihdutuksen tueksi..... Ei oo tod eka kerta, mut toivottavasti vika..... :)

• -Taru_

Maanantaina on ensimmäinen punnitus. Mukavaa, että on näinkin moni ilmoittautunut tähän Viimeinen yritys-ryhmään. Uudempikin aihe on jo alotettu. Tsemppiä kaikille!

• palleropullero

Haluaisin kanssa mukaan! Tuntuu että aloitan nykyisin vähän väliä uuden kuurin eikä mikään pidä :( Aina pari-kolme päivää syön hyvin, mutta sitten repsahdan aivan totaalisesti ja ahdan ruokaa itseeni varmaan viikon edestä. Tämä sama toistui taas tänä iltana, kun alla oli taas kolme onnistunutta päivää.

Mitat on 168/77. Painon haluaisin sinne 60 kiloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10380
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3555
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3301
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2875
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      207
      2243
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2033
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1456
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe