Mitä jeesuksella olisi kerrottavaa mulle?
Kun joskus tuntuu siltä että pysty jatkamaan
elämää.
lukihäiriöiselle
3
155
Vastaukset
Minulle profetoitiin kauan sitten (eli Jeesus puhui minulle papin kautta), profetia oli pitkä mutten muista siitä muuta kuin nämä kolme lausetta: "Sinä olet minulle hyvin rakas lapsi. Minä näytän Sinulle tien. Menneisyyden vammat on unohdettu." Ne sanat lohduttivat minua ja kantoivat minua eteenpäin.
Raamattua tutkimalla löydät, mitä Jeesus haluaa Sinulle sanoa. Aloita vaikka Joh. 3:16. Toki kanavointikin on ok, mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä ja tutustumista lähemmin hänen sanaansa. Voimia Sinulle!- mika33
Aloita vaikka Joh. 3:16.
no mitä siinä nyt oli?
mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä
eli miten rukoilen mika33 kirjoitti:
Aloita vaikka Joh. 3:16.
no mitä siinä nyt oli?
mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä
eli miten rukoilen'Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
Voit rukoilla ihan miltä sinusta tuntuu, mitään tiettyä, määrättyä tapaa ei ole. Jumala kyllä kuulee rukouksesi vaikka se olisi vain huokaus. Sano vaikka: Kiitos rakas Jeesus, kun aina olet kanssani ja autat minua. Auta minua tänäänkin, anna minulle sitä, mitä juuri nyt eniten tarvitsen. Ole kanssani joka päivä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195324- 523276
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372918Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭242159En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111907- 1181667
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101528Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525- 1041457