Mitä jeesuksella olisi kerrottavaa mulle?
Kun joskus tuntuu siltä että pysty jatkamaan
elämää.
lukihäiriöiselle
3
162
Vastaukset
Minulle profetoitiin kauan sitten (eli Jeesus puhui minulle papin kautta), profetia oli pitkä mutten muista siitä muuta kuin nämä kolme lausetta: "Sinä olet minulle hyvin rakas lapsi. Minä näytän Sinulle tien. Menneisyyden vammat on unohdettu." Ne sanat lohduttivat minua ja kantoivat minua eteenpäin.
Raamattua tutkimalla löydät, mitä Jeesus haluaa Sinulle sanoa. Aloita vaikka Joh. 3:16. Toki kanavointikin on ok, mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä ja tutustumista lähemmin hänen sanaansa. Voimia Sinulle!- mika33
Aloita vaikka Joh. 3:16.
no mitä siinä nyt oli?
mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä
eli miten rukoilen mika33 kirjoitti:
Aloita vaikka Joh. 3:16.
no mitä siinä nyt oli?
mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä
eli miten rukoilen'Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
Voit rukoilla ihan miltä sinusta tuntuu, mitään tiettyä, määrättyä tapaa ei ole. Jumala kyllä kuulee rukouksesi vaikka se olisi vain huokaus. Sano vaikka: Kiitos rakas Jeesus, kun aina olet kanssani ja autat minua. Auta minua tänäänkin, anna minulle sitä, mitä juuri nyt eniten tarvitsen. Ole kanssani joka päivä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626087Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574645Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444400Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612162Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331642odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261479- 481421
- 341308