Mikä olis paras jakso simpsoneista? mulla itellä on kaikki halloween spessut :}
Paras Jakso simpsoneista?
I_ {} \/ 3
5
668
Vastaukset
- mutta tuotanoniin
mielestäni se "Kaikkien aikojen huonoin jakso" on yksi parhaimmista,ironisesti kyllä.Kauhujaksot ovat ihan huippuja!
- homerilla tunneäly 500 =D
...jossa homer kiinnostui väliaikaisesti kirjoista saatuaan väriliidun pois aivoistaan.
- Nimetön
eka kaude niit ekoi jaksoi mis bart joutu nerojen kouluu
- BartOnAnagrammiSanastaBrat
Niitä on paljon mutta kauhujaksot on ihan huippuja.
- paras (no eiiiii)
Paras on joko "Barts friend fell in love", "Barts secret lover" tai "Lisas first word"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882