Nyt se on LOPPU!

Carmerita

Älä nyt säikähdä! Hengitä ihan rauhallisesti!
Tämä on vain pikkuinen testi:-)

Haluan nähdä, millainen aloitus saa porukat hereille.

Jos vaikkapa otsikko olisi:
-Suomi 24 on myyty ruotsalaisille.
-Enää et voi avata sivuja, ellet ole Vip palstalainen.
-Saat kirjoittaa ainoastaan viis komenttia.
(muut poistetaan)
-Parhaasta aloituksesta maksetaan 500 ekua.
(per sivu)

Voit tietysti itse keksiä heräte aloitteen.

*kunhan tässä huvittelen viikko siivouksen lomassa*

Kyssäsi: Mikä on mielestäsi tämän sivun kiinnostavin aloitus ja perustelut mukaan?

72

2640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahjovaakutin

on tietenkin omani, LifeStyleSanomat! Ketjussa oli tosi mukavia juttuja, mm. kun vedin näitä isope... päisiä lepakoita next-levelille, mutta kaatuvamies p*rkele poisti omat kommenttinsa ja ne jutut meni mukana. Lisäksi kyseisessä avauksessa käytiin pienimuotoista tappelusta, jonka jäljet myös on pyyhitty. Eli kaikki kiinnostavan avauksen elementit täyttyvät: kapinen lehdykkä, next level, tappelus ja poistot. M.O.T.

• Carmerita

Olit eka vastaaja (kymmenen minsaa)! Tästä voisi päätellä, jos katastrooffi tulisi ilmoitusluontoisena palstalle, niin saattasit jopa ehtiä väestösuojaan. Tosin kuumavesipullosi ynnä muut varustuksesi eivät välttämättä ehtisi mukaan.

Onnittelut myös aloituksesi johtoasemasta tässä kisassa. (muita ehdotuksia ei vielä ole ilmaantunut)

• kahjovaakutin
        Carmerita kirjoitti:

Olit eka vastaaja (kymmenen minsaa)! Tästä voisi päätellä, jos katastrooffi tulisi ilmoitusluontoisena palstalle, niin saattasit jopa ehtiä väestösuojaan. Tosin kuumavesipullosi ynnä muut varustuksesi eivät välttämättä ehtisi mukaan.

Onnittelut myös aloituksesi johtoasemasta tässä kisassa. (muita ehdotuksia ei vielä ole ilmaantunut)

yritin kiirehtiä, että ehdin nukkumaan. Johtoasemani on vakaa ja varma, koska vastasin ekana! Kuumailmavesipullosta sen verran, että se on muruliha hurlumilla, joka on juuttunut Isoon Aukkoon. Ei luultavasti pääse pois vaikka tulisi ydinsota.

• Carmerita

Tietystikin NK;n SielunMaisemassa. (tönäisee Kahjista//
        Ensinnäkään siinä ei kukaan älämöiny ja jopa Arkku kirjoitti kaunokielellä.
        Alottus olisi ollut huippu, jos porukka olisi bonjannu, miten paljon maisema muokkaa ihmisluontoa.
        Niin ja hurlumin Kiveltä lainattu runo sai jopa kyynelehtimään.
        Siitäis sait!

• Carmerita
        kahjovaakutin kirjoitti:

yritin kiirehtiä, että ehdin nukkumaan. Johtoasemani on vakaa ja varma, koska vastasin ekana! Kuumailmavesipullosta sen verran, että se on muruliha hurlumilla, joka on juuttunut Isoon Aukkoon. Ei luultavasti pääse pois vaikka tulisi ydinsota.

Meinaan, että hurluminska tuskin ehtis ymmärtää ydinsodan syttyneen. Siellähän se on välitilassa ja saattaa inkarnoitua menneisyyteen, taikka hämärään tulevasisuuteen ties millaiselle planetalle.
        Niin kerta!
        Sitäpaitsi sun asemaasi on jo nyt horjautettu.

• Ak:n lapio

Ja muutki suut, kekkä mälvää vaan tyhjää, eikä harrasta kunnon tappelusta edes feikeistä.

• Carmenita ejk
        Ak:n lapio kirjoitti:

Ja muutki suut, kekkä mälvää vaan tyhjää, eikä harrasta kunnon tappelusta edes feikeistä.

huutelematta siinä.
        *tökkää Arkulle ämpärin päähän*

• ..mitäs minä nyt oon tehnyt? En muista poistaneeni viestejäni aikoihin?
        Viimeinen havaintoni on että minun viestejä on kadonnut yhdestä ketjusta kun joku on itkenyt oman viestinsä poies...

Mie oon siis syytön ja voitte korjata törkeät syytöksenne, anteeksipyyntöjen kera, seuraavassa läpyskässänne... mikäli sellainen vielä joskus ilmestyy..syytä muuten olis..naapurin mies on maksanut kuulemma tilausmaksunsa ja odottelee rahoilleen katetta..

Carmenita ejk kirjoitti:

huutelematta siinä.
        *tökkää Arkulle ämpärin päähän*

On semmonen mopo, mikä ei yhtään keuli.

• kahjovaakutin
        Kadunmies kirjoitti:

..mitäs minä nyt oon tehnyt? En muista poistaneeni viestejäni aikoihin?
        Viimeinen havaintoni on että minun viestejä on kadonnut yhdestä ketjusta kun joku on itkenyt oman viestinsä poies...

Mie oon siis syytön ja voitte korjata törkeät syytöksenne, anteeksipyyntöjen kera, seuraavassa läpyskässänne... mikäli sellainen vielä joskus ilmestyy..syytä muuten olis..naapurin mies on maksanut kuulemma tilausmaksunsa ja odottelee rahoilleen katetta..

no sitte sun yläpuolelta ketjusta joku oli poistellut. Pidin ilman muuta sua syyllisenä, koska useimmiten olet. Anteeksi kovasti. Antakee kaikki anteeksi oikein paljon! Kyllä mie vielä lehden kirjoitan, tarkkaa päivämäärää en osaa sanoa.

• JudgeCooper

ei ole tekemiäni aloituksia. Se on siis mielenkiinnoton, asiaton ja töykeä. Myös umpinainen ja puikea.

• Carmerita

MISTÄ KOHTAA MUKAMA UMPINAINEN?
        Alahan selittää!!!!

• Carmerita kirjoitti:

MISTÄ KOHTAA MUKAMA UMPINAINEN?
        Alahan selittää!!!!

kohti vastapuikeiden umpinaisten maalia sujahti suoraan ylämummoon niin että kopsahdus otsaluusta kuului areenan parkkipaikalle asti!

*Bubi, otahan tauolla maalintekijä haastatteluun*

• Carmerita

Tähän saat äänestää mielestäsi tämän sivun kiinnostavinta aloitusta.

• Carmerita

Kahjiksen Laiffareilla yksi ääni ja samoin NK;n SielunMaisemassa.

Tiukka kisa!

• Carmerita

yks pojo tälle aloitukselle.

*hieroo käsiään voitonriemuisena*

• Carmenita ejk

Hurlumin; Tilulii

• kyssärisi jätän kommentoimatta, mutta sivun kiinnostavimpaan vastaan. Jokainen aloitus on tavallaan hyvä, enkä niitä voi laittaa paremmuusjärjestykseen. Se että taas en ole niihin vastannut johtuu siitä, että en jaksa pomppia jokaisessa aloituksessa vastailemassa. :)
      Siinhän menee ihan sekasin....hih hih...

• Carmerita

mikään kisa ole tasavertainen, taikka paksu.
        Riittää kunhan on KISA!!!

• Carmerita kirjoitti:

mikään kisa ole tasavertainen, taikka paksu.
        Riittää kunhan on KISA!!!

äänestän tätä aloitusta. Hih....

• Carmerita
        Nittaminax kirjoitti:

äänestän tätä aloitusta. Hih....

kirjataan ylös:-)

• ikäävää hminen

..tunnen sympatiaa suuressa aukossa kamppailevia avaajia kohtaan ja lisäksi otsikko kiehtoi arvoituksellisuudellaan.
      Onhan kai pelkästään lukijalla äänioikeus myöskin?

• Carmerita

äänenne on otettu huomioon! Mutta nyt ei sitten enämpää puskis ääniä sinulta.

• not.perfect

Arvasin, että yritit otsikollasi herättää. :)

Tuo eka vaihtoehto oli sinänsä hassu, koska suomi24 kuuluu ruotsalaisille. Enirohan on käsittääkseni ruotsalainen yritys. Joten silleen asia on jo tapahtunut...

Kiinnostavinta aloitusta en nyt keksi äkkiseltään. Mä kirjoitan sen sitte tähän, jos keksin. *lupaa*

• Carmenita ejk

mikään suomalaisten omaa, paitsi Nokia?

(en muuten tiennyt, että Enro on ruotsalaisten). PAH'

• not.perfect
        Carmenita ejk kirjoitti:

mikään suomalaisten omaa, paitsi Nokia?

(en muuten tiennyt, että Enro on ruotsalaisten). PAH'

oltaisiin siirtämässä ulkomaille. :D Ainakin tuosta on ollut puhetta joskus vuosi sitten mediassa, vai muistankohan väärin. Tarkkaa aikaa en muista, milloin tuosta oli juttua, mutta kyllä siitäkin on puhuttu, että koko homma siirrettäisiin Aasian suuntaan...

"Kuka mua imettää" on parasta

• Carmenita ejk

myö ei aleta tässä ennää imettää, taikka mikskään napanuoran kiinnikkeeksi.

Paas vaikka pulloon tutti ja imuta siitä!

Carmenita ejk kirjoitti:

myö ei aleta tässä ennää imettää, taikka mikskään napanuoran kiinnikkeeksi.

Paas vaikka pulloon tutti ja imuta siitä!

, etten sun nisääs suuhuni huali. Kyä sitä jatkuvalle syätöllekin on ollu riippatisua tarjolla, vaan oon pitäny laatuvaateesta kii.

• Ak:n lapio kirjoitti:

, etten sun nisääs suuhuni huali. Kyä sitä jatkuvalle syätöllekin on ollu riippatisua tarjolla, vaan oon pitäny laatuvaateesta kii.

..ole paljoa varaa valkkailla,oo vaan ilonen jos joku viittii sulle nisän tyrkätä suuhus lutkutettavaksi

Mikäs riippatisuissa on vikana, roikkuhan ne mitalitkin?

Kadunmies kirjoitti:

..ole paljoa varaa valkkailla,oo vaan ilonen jos joku viittii sulle nisän tyrkätä suuhus lutkutettavaksi

Mikäs riippatisuissa on vikana, roikkuhan ne mitalitkin?

Kuten aina. Kiinteää nisää on alvariinsa tarjolla, vaan nykyään en järsi kuormasta.

Eihän mitään vikaa, vikaa, vikaa, kunhan eivät roikkuvien mitalien painosta venähdä niin, että jäävät jalan alle.

• Ak:n lapio kirjoitti:

Kuten aina. Kiinteää nisää on alvariinsa tarjolla, vaan nykyään en järsi kuormasta.

Eihän mitään vikaa, vikaa, vikaa, kunhan eivät roikkuvien mitalien painosta venähdä niin, että jäävät jalan alle.

...nisää nähnytkään sen jälkeen kun äitisi opetti sinulle purkkiruokien syönnin?

Nisä kuin nisä
        on hyvä ravinnonlisä!

Kadunmies kirjoitti:

...nisää nähnytkään sen jälkeen kun äitisi opetti sinulle purkkiruokien syönnin?

Nisä kuin nisä
        on hyvä ravinnonlisä!

Ja pelaat, mitä osaat.

• Carmerita
        Ak:n lapio kirjoitti:

arkkua tissillä-------*läPs***

Carmerita kirjoitti:

arkkua tissillä-------*läPs***

Polvet notkahti ja silmissä utuinen pilvi. Tällaisesta tissityksestä ei selviä yhtä helposti kuin viikon tissutuksesta.

• Täällä on montaki hyvää..Jos karsis vähäsen..Pitäs valita Tompan pomo-jutun ja Livestyle-sanomien välillä....Ääh...
      Tompan aloitukset on kyllä aina niin semmosia,et niissä piisaa juttua ja Tomppaki aina jaksaa kärsivällisesti vastata kaikille..Sitä muutes kunnioitan kamalasti..:)

Mut jos ny valitsen kummiski noi Livestyle-sanomat..Sanomat on vaan nii mukavat lukea..Ja varsinkin,jos on vielä itekki päässy lehteen..:)Mut täytyy kyllä nostaa hattua,ku lehden kirjoittaminen on kummiski varmaan isompi urakka,ku pitää käydä aiheet läpi..

• Toi Tompan juttuhan oliki Johtaja..

• kahjovaakutin

teit justiinsa oikean valinnan, minäkin valitsin LifeStyleSanomat. Miten meillä onkin molemmilla näin samanlainen (ja hyvä) maku, Lupaan mainita sinut seuraavassakin lehdessä, kun näin mukavasti kävi.

• kahjovaakutin kirjoitti:

teit justiinsa oikean valinnan, minäkin valitsin LifeStyleSanomat. Miten meillä onkin molemmilla näin samanlainen (ja hyvä) maku, Lupaan mainita sinut seuraavassakin lehdessä, kun näin mukavasti kävi.

No tattista vaan hienosta lupauksesta..;)

• mii-su kirjoitti:

No tattista vaan hienosta lupauksesta..;)

..vaakku pitää lupauksensa, se on varmaan jo unohtanut mitä lupasi..pienessä sievässä sitä minunkin tulee lupailtua mitä tahansa..kuunkin taivaalta jos sillä pääsee päämääräänsä *lurps ja nam*

• Kadunmies kirjoitti:

..vaakku pitää lupauksensa, se on varmaan jo unohtanut mitä lupasi..pienessä sievässä sitä minunkin tulee lupailtua mitä tahansa..kuunkin taivaalta jos sillä pääsee päämääräänsä *lurps ja nam*

Katos mulle kerran yks ennustaja sanoi,että jos mulle tehään jotain häikkää,nii mun kosto tulee varmasti..ennemmin tai myöhemmin..;))

Sitä paitti miesten lupaukset kyllä tiedetään..:)

• mii-su kirjoitti:

Katos mulle kerran yks ennustaja sanoi,että jos mulle tehään jotain häikkää,nii mun kosto tulee varmasti..ennemmin tai myöhemmin..;))

Sekasin mikä sekasin..meinaan tää systeemi.Nikinki vei pirulainen..:/

• mii-su kirjoitti:

..ei viittinyt sulle sit suoraan sanoa että oot vähän sykopaatti ;)

Lupaukset on tehty rikottaviksi ;D

• Kadunmies kirjoitti:

..ei viittinyt sulle sit suoraan sanoa että oot vähän sykopaatti ;)

Lupaukset on tehty rikottaviksi ;D

paatti oo...;) Ne on muutes miästen lupauksia noi hauraat lupaukset..Jotes älä sää yritä saada mua eppäilemään..;)

• mayanna

NK:n sielunmaisemalle, Tompan pomolle ja Siri-Innan ymmärrysaloitukselle. Koputusketjulle myös positiivinen maininta.

Mainitsemistasi esimerkeistä valkkaisin 'saat kirjoittaa ainoastaan viis kommenttia' :) Siinä olisi haastetta!

Yleisesti ottaen en ajattele aloituksia hyvinä tai huonoina. Enemmän se on niin, että itse aloituksen alla käytävä keskustelu ratkaisee, onko aloitus mielenkiintoinen vaiko ei. Tavanomaisentuntuiseenkin aloitukseen saattaa syntyä mielenkiintoinen tai tosi hauska keskustelu. Tämä palsta on siksi juuri mukava, että täällä ei niinkään ole sellaista pakonomaista tarvetta aiheessa pysymiseen, vaan juttu rönsyilee monelle taholle.

Minä olen taas pudonnut kärryiltä vissiin jossain vaiheessa.. Oletkos sinä joku, jonka tunnentiedän jollain toisella nikillä?

• Carmenita ejk

olit siihen aikaan Kaffeella, kun esisynnytettiin next leveliä, niin ehkä saattaisit päästä jyvälle alkuperästäni.

Synnytysputki jäi jotenkin retkottaan ja suuripäiset ei ehkä syntyneetkään. Ehkä jutut selviää, jos vaivaituu käänteleen historia lehtiä.

• mayanna
        Carmenita ejk kirjoitti:

olit siihen aikaan Kaffeella, kun esisynnytettiin next leveliä, niin ehkä saattaisit päästä jyvälle alkuperästäni.

Synnytysputki jäi jotenkin retkottaan ja suuripäiset ei ehkä syntyneetkään. Ehkä jutut selviää, jos vaivaituu käänteleen historia lehtiä.

en ollu kaffeella, tulin nettineitsyenä laiffiin.

Eikä sillä väliä, kuka olet. On minulla näitä aukkoja sivistyksessä muitakin. Nais tu miit juu eniuei.

• Carmenita ejk
        mayanna kirjoitti:

en ollu kaffeella, tulin nettineitsyenä laiffiin.

Eikä sillä väliä, kuka olet. On minulla näitä aukkoja sivistyksessä muitakin. Nais tu miit juu eniuei.

No sitten-----paljastan:NK

• yopollo

on äänestettävä tota Tiluliiiitä, se jotenkin kristallisoi koko homman ja keskustelukin on pysynyt mahtavasti aiheessa. Periaatteesta en äänestä meta-aiheita mistä johtuen tietysti pari hyvin suosittua aloitusta jäi nyt äänettäni.

• äänestys aloitusta. Vaihtaisin sen kans tohon tituliihin.

• Carmenita ejk

Ois se syytä het alkuunsa harkita. Nääs nää on yhtä tärkeet, kun pressan vaalit:-(

• Carmenita ejk kirjoitti:

Ois se syytä het alkuunsa harkita. Nääs nää on yhtä tärkeet, kun pressan vaalit:-(

en vaiha sitten. Tää sun aloitus kuitenkin vetää niin paljon vastauksia ja sit tää tuleen oleen suosituin. Mehän ollaan niin äänestys hullua porukkaa. :))

• ..eniten tällä sivulla tuo noita akan kielletty rakkaus, lähinnä kai siksi että ihmisillä on merkillinen tapa pähkäillä joku juttu omiin normeihinsa sopivaksi ja jos se palikka ei omaan maailmankatsomukseen sovi niin sehän on syntiä tai kiellettyä....moraalitonta kuiteskin!

Kuinka rakkaus voisi olla kiellettyä? Ja miksi ei koskaan arvioida onko vihaamiseen riittävät perusteet ja onko edes olemassa kiellettyä vihaamista?

Onko se naapurin mieheltä pois jos rakastan hänen vaimoaan?..miksi hän siitä loukkaantuisi jos kertoisin hänelle tunteeni hänen vaimoaan kohtaan?

• not.perfect

Et tietenkään voi mennä kertomaan naapurin miehelle, että rakastat hänen vaimoaan. Sehän olisi todella loukkaavaa! Tuollaisessa tapauksessa sä olisit ihan hissun kissun, vaapula vissun! Vaikkei naapurin mies "omista" vaimoaan, niin eihän se ole kohteliasta mennä avautumaan tunteistaan varatulle..

• not.perfect kirjoitti:

Et tietenkään voi mennä kertomaan naapurin miehelle, että rakastat hänen vaimoaan. Sehän olisi todella loukkaavaa! Tuollaisessa tapauksessa sä olisit ihan hissun kissun, vaapula vissun! Vaikkei naapurin mies "omista" vaimoaan, niin eihän se ole kohteliasta mennä avautumaan tunteistaan varatulle..

Kai se nyt itsekin sitä eukkoaan rakastaa joten mitä syytä sillä olis mulle siitä loukkaantua?

Minulla tunnetusti on erittäin korkea moraali joten tiedän että et nyt usko että puhun jouhipatja yökylästä vaan tunteista yleensä ja rakastamisesta erityisesti...

• not.perfect
        Kadunmies kirjoitti:

Kai se nyt itsekin sitä eukkoaan rakastaa joten mitä syytä sillä olis mulle siitä loukkaantua?

Minulla tunnetusti on erittäin korkea moraali joten tiedän että et nyt usko että puhun jouhipatja yökylästä vaan tunteista yleensä ja rakastamisesta erityisesti...

homma niin päin, että sä olisit naimisissa (tosin enhän oikeasti tiedä sinun liveasioistasi mitään). Noh, sä olet omalla pihallasi vaikka sahaamassa puita tai jotain ja naapurin isäntä tulee siihen viereen katteleen. Sitten se sanoo, että kuulehan naapuri. Mä rakastan sun vaimoas. Oletko siinä tilanteessa silleen, että hieno homma, niin mäkin rakastan. Etkä jää miettimään asiaa sen tarkemmin...? :P

• jane.london

aloitus saattaisi mennä kankkulan kaivoon.
      PUSHKAT TÄÄLLÄ vetäisi enemmistön paikalle.
      GALLUPPIA vetäisi kokoon kolmanneksen.
      MITÄ SULLE KUULUU vanha kaffeelainen? Kokoaisi kaffikupillisen,mutta sitäkin sitkeämmän kansan.
      RUNOSUONI heruttaa noin kolme kommenttia.
      ALAPÄÄT noin yksi.
      MITÄ VITTUA lukisi kaikki,harvat vastaa.
      MIKÄ TÄÄLLÄ MÄTTÄÄ koko kansa ja palstalaiset lähes kaikki;D

• ...ja kyynisyys on syvältä ;)
        Totta turiset..sitä en kiellä...

• jane.london
        Kadunmies kirjoitti:

...ja kyynisyys on syvältä ;)
        Totta turiset..sitä en kiellä...

toteamus vain,ymmärtäkööt kukin tavallansa;)

• Enpä taida osata laittaa toista avausta toisen edelle. Pidän niin monenlaisista avauksista.
      Tuo heräte idea tarvisee hiukan raamistusta, vai pitääkö se ideoida alusta loppuun aivan itse?

• Toteutin ikioman ideani avaukseni muodossa. Parempaa n en tällä kertaa pystynyt:)

• Masse setä

Erittäin lyhyesti.
      Säikähdin hieman. mutta verenpaineeni pysyi onneksi koko ajan kriittisenä.

Millainen aloitus...hmmmm... Mitenolisisi esimerkikisi sellainen, että: Päästin sen kurreen sittenkin sisälle, vaikkeise edes näyttänyt vaaralliselta.

Jos Suomi 24 on myyty ruåtsalaisille, niin siitä ei kyllä hyvä seuraa. Kaikilla uimarannoiilakin lukee sen jälkeen, että human vas here, don't dere.

• puskis

töppäyksestä sain pitkästä aikaa kunnon naurut :)

• Yxitypy

nauraa mun kommellukselle :=))

• norMix evk

jantai...jaa juu taitaakin olla lauantai.

Mutta mikä on loppu? Ai xxxx pesuasine vai? Ei meiltä kuule xxxx pesuaine lopu, täällähän sitä siivouskaapissa on monta pulloa.

Noinhan se eräs xxxx pesuaine mainos suurinpiirtein meni vuosia sitten. Mutta oikeassa olet, raflaava otsikko on avain, jos haluaa jutullen ison huomioarvon ja paljon lukijoita. Tämän sivun avauksista juuri sinun otsikkosi parhaiten täyttää tämän kriteerin.

• Carmerita

Tähän on tultu. Otsikolla ei niin väliä, kunhan se raflaa.
        *pesee käsiään fairilla*

• Carmerita

Hurlumiska vetäisi tämän sivun kiinnostavimman aloituksen:Tilulilullaan.

• hurlumi

Kiitos kunniasta. Meitsi vetää homman kotiin aina, kun kyse on kukkakakkakielikukkasilla kikkaillusta verbaalihölsästä. Mun suosikit olivat Sielun maisemissa ja tuon vanhan vaakkuvan variksen Laiffarit.

Oli niin rankka reissu näin lomalla taas takana, etten nyt enempiä jaksa. Palailen, kunhan käyn vielä muilla mailla vierahilla. Joten oikein hyvää alkavaa viikkoa koko palstalle. Varokaa Niitä Muita ja ennen kaikkea Isoa Aukkoa, joka vaanii uhrejaan minun sieltä poistuessa.

"Ja näytti siltä,
        että se mitä pelkäsin, toteutuisi:
        mikään ei minua koskettaisi.
        Että jäätyisin.

Mutta sitten kurkiaura ylläni,
        muutaman elämän raiteiltaanmeno.
        Ja niin minä taas elämää ja sen
        ikuista absurdiutta huusin.
        Ja tiesin taas olevani elossa."

• Carmerita
        hurlumi kirjoitti:

Kiitos kunniasta. Meitsi vetää homman kotiin aina, kun kyse on kukkakakkakielikukkasilla kikkaillusta verbaalihölsästä. Mun suosikit olivat Sielun maisemissa ja tuon vanhan vaakkuvan variksen Laiffarit.

Oli niin rankka reissu näin lomalla taas takana, etten nyt enempiä jaksa. Palailen, kunhan käyn vielä muilla mailla vierahilla. Joten oikein hyvää alkavaa viikkoa koko palstalle. Varokaa Niitä Muita ja ennen kaikkea Isoa Aukkoa, joka vaanii uhrejaan minun sieltä poistuessa.

"Ja näytti siltä,
        että se mitä pelkäsin, toteutuisi:
        mikään ei minua koskettaisi.
        Että jäätyisin.

Mutta sitten kurkiaura ylläni,
        muutaman elämän raiteiltaanmeno.
        Ja niin minä taas elämää ja sen
        ikuista absurdiutta huusin.
        Ja tiesin taas olevani elossa."

Toivoisi sinulta useammin näitä hauskoja aloituksia.
        Me tuon Kahjiksen kanssa pistettiin vähän alkuun pökkyä pesään tähän kisaan:-D

Kiitos runosta:-)

• Synnove.Pullo

tehdä hyvän ja mielenkiintoisen aloituksen mutta ei silti osaa lopettaa.

Minäpä vaan kysyn - vaikkei asia minulle kuulukaan - kuka on lopettanut mielenkiintoisemmin?

Kerronpa teille erään tarinan.

Olipa kerran kaksi neitoa joista toinen oli..

Sen pituinen se, tälläkertaa.

• tehanu

kirjan Tarina vailla loppua (Päättymätön tarina)?

Keskustelu, joka kiertää täyden kehän, on mielestäni mielenkiintoinen.

• Synnove P.
        tehanu kirjoitti:

kirjan Tarina vailla loppua (Päättymätön tarina)?

Keskustelu, joka kiertää täyden kehän, on mielestäni mielenkiintoinen.

tuota lukenut.

Elokuva 12 apinaa on myös päättymätön. Siinähän Bruce Willis palaa tulevaisuudesta ja yrittää muuttaa menneisyyden tapahtumat mutta koska ei siinä onnistu täytynee elokuvan loppu tulkita niin, että kaikki alkaa taas alusta. Ei Brucekaan sentään ihan kaikkeen pysty vaikka onkin aikamoinen sankari :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59