Kiitos.

Huut Huut Rakkahit.
Vaikken osaa kirjoittaa kaunista,
Yritän nyt teille omistaen tämän.

Kun mua masentaa, te piristätte mut,
Kun mua suruttaa, te saatte mut nauraa,
Te näytätte että minulla on paikka täs maailmassa…
Ja se on teidän luona.

Muualla mua pelätään ja vihataan..
Olen ulkona jengistä, mutta Huus…
Mä olen mukana,
Ja siksi omistan tämän teille…
Rakkahit Huut…

Kiitos

32

939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

Puit minun ajatukseni sanoiksi...

Tai ainakin ajatukset, joita joskus ajattelin.... Mut kuitenkin kirjoituksesi kosketti...:)

Täällä on paljon hyviä ihmisiä!!

Mäkin tahdon kiittää heitä tässä sun siivellä....:)

• Usein unohtuu sana kiitos... Ajattelee että kyllä ihmiset tajuavat sen... Mutta jos sitä ei sanota... joku voi murtua....

Eli kaikki vain kiittämään muita ;)

• outzak
        jef kirjoitti:

Usein unohtuu sana kiitos... Ajattelee että kyllä ihmiset tajuavat sen... Mutta jos sitä ei sanota... joku voi murtua....

Eli kaikki vain kiittämään muita ;)

on kyllä tärkeä sana!! Vielä tärkempi on ehkä anteeksi..

Mut toisaalta on niitäkin jotka pyytävät liikaa anteeksi, ja sit on näitä "anteeks et oon olemassa"-tyyppejä...heille pitäisi kertoa, että jokaisen ihmisen olemassaololle on tarkoitus!! Ehkäpä se tärkeä kiitos auttaisi heitäkin joskus....:)

• outzak kirjoitti:

on kyllä tärkeä sana!! Vielä tärkempi on ehkä anteeksi..

Mut toisaalta on niitäkin jotka pyytävät liikaa anteeksi, ja sit on näitä "anteeks et oon olemassa"-tyyppejä...heille pitäisi kertoa, että jokaisen ihmisen olemassaololle on tarkoitus!! Ehkäpä se tärkeä kiitos auttaisi heitäkin joskus....:)

oikeassa. Täysin oikeassa.

Anteeksi on myös tärkeä sana, ja se on hieman ärsyttävää kun on noita "anteeksi että olen olemassa" - tyyppejä... pari semmosita tyyppiä kun tunnen...

• outzak
        jef kirjoitti:

oikeassa. Täysin oikeassa.

Anteeksi on myös tärkeä sana, ja se on hieman ärsyttävää kun on noita "anteeksi että olen olemassa" - tyyppejä... pari semmosita tyyppiä kun tunnen...

mäkin... Ja ainakin mun piireissä ne ihmiset on just niitä tärkeimpiä! Ja heille on kyllä kerrottu monesti, miten tärkeitä he muille ovat, mut silti he latelevat tota samaa.....

Mikä siinä on, että he eivät ymmärrä olevansa todella rakastettuja!?

Kai mulla ittelläni on kuitenkin vähän sama juttu.... Monetkin sanovat mua rakastavansa, mut mä en tunne olevani niin paljon arvoinen.... Mut en mä sentään ole koskaan omaa olemassaoloani anteeksi pyytänyt!!:)

• outzak kirjoitti:

mäkin... Ja ainakin mun piireissä ne ihmiset on just niitä tärkeimpiä! Ja heille on kyllä kerrottu monesti, miten tärkeitä he muille ovat, mut silti he latelevat tota samaa.....

Mikä siinä on, että he eivät ymmärrä olevansa todella rakastettuja!?

Kai mulla ittelläni on kuitenkin vähän sama juttu.... Monetkin sanovat mua rakastavansa, mut mä en tunne olevani niin paljon arvoinen.... Mut en mä sentään ole koskaan omaa olemassaoloani anteeksi pyytänyt!!:)

jos kerran on heitetty pois porukasta... pelkää sitä aina...
        Minä pelkään sitä koko ajan että joudun "ulos" porukasta...

Ja jotkut eivät halua uskoa että heitä rakastetaan... tai eivät halua uskoa.

• outzak
        jef kirjoitti:

jos kerran on heitetty pois porukasta... pelkää sitä aina...
        Minä pelkään sitä koko ajan että joudun "ulos" porukasta...

Ja jotkut eivät halua uskoa että heitä rakastetaan... tai eivät halua uskoa.

Siitä on kohta jo neljätoista vuotta, kun jäin parin rinnakkaisluokkalaisen tytön kans välitunnille, (meil oli luokat jaettu kahtia joissakin aiheissa, joten jouduin olemaan esim kemian ja fyssan tunneilla rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja mä luulin jo ystävystyneeni..) ja mä kuljeskelin heidän mukanaan koulun pihalla. Sitten yks heistä kääntyi ja sanoi: "älä viitti seurata meitä".

Noi neljä sanaa on jääneet mun mieleen kummittelemaan. Vaikka kyl mua muutenkin kiusattiin, se ei tuntunut noin pahalta, kuin toi ystävikseni luulemieni teko.....

• outzak kirjoitti:

Siitä on kohta jo neljätoista vuotta, kun jäin parin rinnakkaisluokkalaisen tytön kans välitunnille, (meil oli luokat jaettu kahtia joissakin aiheissa, joten jouduin olemaan esim kemian ja fyssan tunneilla rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja mä luulin jo ystävystyneeni..) ja mä kuljeskelin heidän mukanaan koulun pihalla. Sitten yks heistä kääntyi ja sanoi: "älä viitti seurata meitä".

Noi neljä sanaa on jääneet mun mieleen kummittelemaan. Vaikka kyl mua muutenkin kiusattiin, se ei tuntunut noin pahalta, kuin toi ystävikseni luulemieni teko.....

aivan kauheaa :( tommoinen on tosi inhottavaa.. mullekkin onkäynyt pari kertaa noin.. ja nyt vähän aikaa sitten kuulin että meidän luokkalaiset pelkää mua.... Eli tässä kaupungissa kaikki vihaa tai pelkää mua, tai sitten ei siedä... mihin tääkin maailma on menossa... :(

• outzak
        jef kirjoitti:

aivan kauheaa :( tommoinen on tosi inhottavaa.. mullekkin onkäynyt pari kertaa noin.. ja nyt vähän aikaa sitten kuulin että meidän luokkalaiset pelkää mua.... Eli tässä kaupungissa kaikki vihaa tai pelkää mua, tai sitten ei siedä... mihin tääkin maailma on menossa... :(

nyt sentään kaikki kaupunkilaiset vihaa tai pelkää sua....... Ei se voi oikeesti olla mahdollista!;)

Hei Jef, jos haluut jakaa kokemuksia, ni laita mulle sähköpostia! Osoitteen voinet päätellä nikistäni...:)

• outzak kirjoitti:

nyt sentään kaikki kaupunkilaiset vihaa tai pelkää sua....... Ei se voi oikeesti olla mahdollista!;)

Hei Jef, jos haluut jakaa kokemuksia, ni laita mulle sähköpostia! Osoitteen voinet päätellä nikistäni...:)

ei kai koko, mutta ainakin nuoret... suurimmaksi osaksi... tai sitten he eivät vain pidä minusta... elikkäs muutto joku kaunis päivä pois täältä....

Ja postia tulee ;)

• outzak
        jef kirjoitti:

ei kai koko, mutta ainakin nuoret... suurimmaksi osaksi... tai sitten he eivät vain pidä minusta... elikkäs muutto joku kaunis päivä pois täältä....

Ja postia tulee ;)

monesti miettinyt, miten hyvin nyt osaisinkaan vastata niille kiusaajille...

Ja toisaalta säälittää oma itseni silloin... raukka, joka joutui päivästä toiseen kuuntelemaan morkkaamista, eikä osannut vastata, kuin vaikenemalla...

• outzak kirjoitti:

monesti miettinyt, miten hyvin nyt osaisinkaan vastata niille kiusaajille...

Ja toisaalta säälittää oma itseni silloin... raukka, joka joutui päivästä toiseen kuuntelemaan morkkaamista, eikä osannut vastata, kuin vaikenemalla...

joskus elämme vaikeita aikoja... ja nyt siihen pystyisi vastata älykkäästi sillä olemme miettineet niitä asioita jo vuosia.... mutta emme silloin....

ja sori. netti katkes täysin :F

• wenkula
        jef kirjoitti:

pelkää,,,,Rakastan
        sua!!!!!

• wenkula kirjoitti:

pelkää,,,,Rakastan
        sua!!!!!

rakas... ja minä rakastan sinua...

• APUA!!!!!!!!!!!!

• outzak

Kuis sä nyt noin yllättäen sekosit!????:(

• outzak kirjoitti:

Kuis sä nyt noin yllättäen sekosit!????:(

keskustelu... en mä :D

• outzak
        jef kirjoitti:

keskustelu... en mä :D

Tääl on jo päiväkausia näkyny välillä päiväyksiä jostain elokuulta vuodelta 2002... Ja välillä hävii ne uusien viestien punaiset merkit, ja eipä ne suosittujen viestien liekitkään ihan aina näy.....;)

Mielenkiintoista!! Onko tää suomi24:n (eli maailman....)lopun edellä....;)

• outzak kirjoitti:

Tääl on jo päiväkausia näkyny välillä päiväyksiä jostain elokuulta vuodelta 2002... Ja välillä hävii ne uusien viestien punaiset merkit, ja eipä ne suosittujen viestien liekitkään ihan aina näy.....;)

Mielenkiintoista!! Onko tää suomi24:n (eli maailman....)lopun edellä....;)

ei voi olla tämän loppu... ei varamasti... se vain hieman sekoilee *paniikissa?*

• outzak
        jef kirjoitti:

ei voi olla tämän loppu... ei varamasti... se vain hieman sekoilee *paniikissa?*

tää tietenkään lopun edellä ole!! Tä on vain jotain hapuilua parannuksen edellä, toivon mä...;))

Mulla muuten häviää tää yhteys aina välillä ihan kokonaan (ja se ei johdu enirosta..;)), joten joskus saattaa mennä aikaa ennenku saan viestini perille...:)

• outzak kirjoitti:

tää tietenkään lopun edellä ole!! Tä on vain jotain hapuilua parannuksen edellä, toivon mä...;))

Mulla muuten häviää tää yhteys aina välillä ihan kokonaan (ja se ei johdu enirosta..;)), joten joskus saattaa mennä aikaa ennenku saan viestini perille...:)

mäkin aina "unohdan" katsoa että ootko vastannut... pian kait pitäisi kadota... empäs tiiä.... saa nähdä :D

• jef, kuulehan: sä olet upea naisen alku, monella tavalla lahjakas...Ja vaik et oliskaan lahjakas, mä pidän susta silti, ihan siks kun sä oot sä!!!

Sä oot antanut paljon meille sun ystäville täällä huuhaalla, monia mukavia hetkiä...Sulle kuuluu siitä SUURET KIITOKSET!!!

Jatketaan ystävyyttä edelleenkin, eikö niin? Ei sua jätetä, eiii!!! En ainakaan mä:)

• Kiitos paljon...

Ja jatketaan ystävyyttämme... ;)

• jef kirjoitti:

Kiitos paljon...

Ja jatketaan ystävyyttämme... ;)

viestit aika nopeesti, kun tulin tänne vasta äsken, mutta toi vihaaminen...Ikävää että koet noin, haluan kuitenkin uskoa, ettei se nyt pitäisi paikkaansa ihan sanan pahimmassa merkityksessä...

Sehän voi olla esim. kateuttakin tai joidenkin ihmisten pelkkää ilkeyttä; herkkiä ja kilttejä joskus kohdellaan niin, valitettavasti:(

• kallekytäle kirjoitti:

viestit aika nopeesti, kun tulin tänne vasta äsken, mutta toi vihaaminen...Ikävää että koet noin, haluan kuitenkin uskoa, ettei se nyt pitäisi paikkaansa ihan sanan pahimmassa merkityksessä...

Sehän voi olla esim. kateuttakin tai joidenkin ihmisten pelkkää ilkeyttä; herkkiä ja kilttejä joskus kohdellaan niin, valitettavasti:(

vihaa vihaa... vaan halveksuntaa ja .... muuta tommoista...

• jef kirjoitti:

vihaa vihaa... vaan halveksuntaa ja .... muuta tommoista...

lukee sun muut viestit, mitä olet kirjoitellut tähän ketjuun ja sanon sen, että musta tuntuu pahalta ja epäoikeudenmukaiselta, että sä joudut kokemaan sellasta sun koulussa!

Se on kyl selvästi kiusaamista, mitä ei pidä hyväksyä millään perusteella. Tunnen sua sen verran, että osaan arvata, mistä se vois johtua, mut en halua siitä puhua tässä nyt sen enempää sun yksityisyydensuojan vuoksi.

Me voidaan jutella sit siellä, missä ennenkin tästäkin...Toivon nyt "ensiavuksi" sulle jaksamista, mutta asiaa on syytä selvittää, mielestäni.

• kallekytäle kirjoitti:

lukee sun muut viestit, mitä olet kirjoitellut tähän ketjuun ja sanon sen, että musta tuntuu pahalta ja epäoikeudenmukaiselta, että sä joudut kokemaan sellasta sun koulussa!

Se on kyl selvästi kiusaamista, mitä ei pidä hyväksyä millään perusteella. Tunnen sua sen verran, että osaan arvata, mistä se vois johtua, mut en halua siitä puhua tässä nyt sen enempää sun yksityisyydensuojan vuoksi.

Me voidaan jutella sit siellä, missä ennenkin tästäkin...Toivon nyt "ensiavuksi" sulle jaksamista, mutta asiaa on syytä selvittää, mielestäni.

no tulehan sitten keskustelupaikallemme niin voimme keskustella...

• jef kirjoitti:

no tulehan sitten keskustelupaikallemme niin voimme keskustella...

jef; nähdään pian...:)

• jätetä

Jos sinä vain et jätä meitä. Kaikenlaisia tarvitaan, muuten elämä tulee liian yksitoikkoiseksi.

• en jätä teitä ;)
        joten mua ei jätetä...
        Ja olet oikeassa... kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.

• mintsu.AGENTS

Siehän oot kans piristävä osaat ystäviäsi lohduttaa,oot rakas ystävä kiitos siittä sinulle myös :=) .
      Ikuinen ystäväsi :=0 .

• kiitos paljon Mintsu :) siekin oot ikuinen ysätäväni :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe