Vapaudentie asunnot? Millaista väkeä asuu?

petraaa

Moi! Olen muuttamassa lähiaikoina seinäjoelle tuohon vapaudentien varteen! vuokranantaja sanoi, että asunto on lidliä vastapäätä, en ole siis käynyt siellä vielä. millaista väkeä taloissa asuu? onko paljon ihmekyttääjiä ja hurjia bilettäjiä? vai ihan leppoisaa meininkiä ja ihmiset tervehtivät toisia? Asuuko siellä nuorisoa paljon? Ihan kiva olisi, jos kaikki eivät olisi vanhuksia :)

12

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonatan

kyseisessä talossa asui aiemmin venäjän ja viron neitosia joille oli jonontynkää,,,,epämääräinen maine talolla.jos kerrostaloon haluat niin luomanrantaan,,jos rivari niin pohjassa taas valmistuu uusia vuokraasuntoja,,,sevas ja marttilan kortteeri on niitä majapaikkoja joita kannattaa välttää....

• Seinäjokelainen

Ei paljon kannata välittää kirjoittaja Joonatanin kommentista. Kyseiset talot ovat varsin hyvällä paikalla, enkä jaksa uskoa, että niissä asuisi mitään kovin epämääräistä väkeä. Jos sillä suunnalla on ollut 10-vuotta sitten pari prostituoitua, ei se tee alueesta huonoa. Helsingissäkin alan harjoittajia on paljon keskustan hienoilla alueilla, eikä alueet taatusti ole Helsingin huonoimpia.

Omasta mielestäni Seinäjoella kaikkein parhaat kerrostaloalueet ovat Uppa ja Marttila. Rivitalo/omakotitaloalueista puolestaan Jouppila, Jouppi ja Kultavuori.

Aikaisemman kirjoittajan ehdottamaan Pohjaan en muuttaisi ikinä. Kaupungin vuokrataloissa on ehdottomasti levottomampaa kuin yksityisomisteisissa asunnoissa, joten siinä asiassa olen Joonatanin kanssa samaa mieltä.

• kokemusta on
        Seinäjokelainen kirjoitti:

Ei paljon kannata välittää kirjoittaja Joonatanin kommentista. Kyseiset talot ovat varsin hyvällä paikalla, enkä jaksa uskoa, että niissä asuisi mitään kovin epämääräistä väkeä. Jos sillä suunnalla on ollut 10-vuotta sitten pari prostituoitua, ei se tee alueesta huonoa. Helsingissäkin alan harjoittajia on paljon keskustan hienoilla alueilla, eikä alueet taatusti ole Helsingin huonoimpia.

Omasta mielestäni Seinäjoella kaikkein parhaat kerrostaloalueet ovat Uppa ja Marttila. Rivitalo/omakotitaloalueista puolestaan Jouppila, Jouppi ja Kultavuori.

Aikaisemman kirjoittajan ehdottamaan Pohjaan en muuttaisi ikinä. Kaupungin vuokrataloissa on ehdottomasti levottomampaa kuin yksityisomisteisissa asunnoissa, joten siinä asiassa olen Joonatanin kanssa samaa mieltä.

Yksityisiltä vuokranantajilta saat hyvät naapurit asunnon lisäksi.Ovat yleensä työssäkäyviä kunnon kansalaisia.Meluhaittoja ei ole kuten on työttömien bilettäjien keskuudessa,joissa juhlinta on kovaa yöaikaan.Tervehdi vaan,vastauksen saat.Jos kaipaat tuttavuutta,kutsu kahville,siitä se alkaa.Tervetuloa!

• Pohjalainen täti
        kokemusta on kirjoitti:

Yksityisiltä vuokranantajilta saat hyvät naapurit asunnon lisäksi.Ovat yleensä työssäkäyviä kunnon kansalaisia.Meluhaittoja ei ole kuten on työttömien bilettäjien keskuudessa,joissa juhlinta on kovaa yöaikaan.Tervehdi vaan,vastauksen saat.Jos kaipaat tuttavuutta,kutsu kahville,siitä se alkaa.Tervetuloa!

Olen asunut Pohjassa jo pitkän aikaa enkä tiedä missä on alueen vuokrakerrostalot.
        No, ainakin yksi taitaa olla siinä radan varressa. Onko muita?

Rauhallista seutua tämä on asua.

• 20 v. asunut
        Pohjalainen täti kirjoitti:

Olen asunut Pohjassa jo pitkän aikaa enkä tiedä missä on alueen vuokrakerrostalot.
        No, ainakin yksi taitaa olla siinä radan varressa. Onko muita?

Rauhallista seutua tämä on asua.

Rauhallista on,varkaita ei ole ollut,vaikka aikoinaan koululaisten pyörät eivät lukossa olleetkaan.Mukavia ihmisiä ja kaikki palvelut kävelyetäisyydellä keskikaupungilla.

• Paapalle
        20 v. asunut kirjoitti:

Rauhallista on,varkaita ei ole ollut,vaikka aikoinaan koululaisten pyörät eivät lukossa olleetkaan.Mukavia ihmisiä ja kaikki palvelut kävelyetäisyydellä keskikaupungilla.

On tainnut sekin tapahtuma jäädä maton alle piiloon jossa Aulin kaupan kohdilla melunnut nuorisojoukko sai Faarin yläkerrasta huutamaan: Pitäkää Pienepää suuta, täällä halutaan nukkua!

Tseh, tules Faari tänne!

Ja niin tuli, nyrkin iskuja kasvoihin ja potkimista eläkelläiselle. Sairaala käynti ja särkylääkeet.

Parempi soittaa sinivuokot paikanpäälle kuin itse joutua piestyksi.

• taitaa olla
        Paapalle kirjoitti:

On tainnut sekin tapahtuma jäädä maton alle piiloon jossa Aulin kaupan kohdilla melunnut nuorisojoukko sai Faarin yläkerrasta huutamaan: Pitäkää Pienepää suuta, täällä halutaan nukkua!

Tseh, tules Faari tänne!

Ja niin tuli, nyrkin iskuja kasvoihin ja potkimista eläkelläiselle. Sairaala käynti ja särkylääkeet.

Parempi soittaa sinivuokot paikanpäälle kuin itse joutua piestyksi.

meluisin paikka Pohjan kaupunginosassa!!?

• Happy end
        taitaa olla kirjoitti:

meluisin paikka Pohjan kaupunginosassa!!?

Ainakin vilkas paikka äänien perusteella on Hierontapalveluja tarjoavan talon rappukäytävässä melskaavat ipanat. Ja ranet hakee alakerrasta sitä mitä muija ei jaksa tehdä.

• Kasperilainen muija
        Happy end kirjoitti:

Ainakin vilkas paikka äänien perusteella on Hierontapalveluja tarjoavan talon rappukäytävässä melskaavat ipanat. Ja ranet hakee alakerrasta sitä mitä muija ei jaksa tehdä.

sieltä saa?Ilmeisesti asiakkaita piisaa,kun paikka on pysynyt pystys kohta kait puoli vuotta.Onko se auki kellon ympäri??Ipanien melske yleensä lakkaa yöksi,ole onnellinen!Juoppoasunnoissa meluhaitat ja riitelyt pyörii yöt,päivät.

• kaupunkilainen
        kokemusta on kirjoitti:

"Yksityisiltä vuokranantajilta saat hyvät naapurit asunnon lisäksi."...no jaa, tuosta olen täysin eri mieltä. Oon asunut Seinäjoella 10 vuotta ja puolet niistä yksityisellä. Niissä kämpissä on ollut aina pahemmat naapurit ku tässä kaupungin talossa jossa nyt asun ihan keskustassa. Kyllä täälläkin on sellainen alkoholisti joka välillä metelöi mutta pahempaakin on nähty ja kuultu.

• Ketti
        kokemusta on kirjoitti:

Kaupungilla on todella hyviäkin vuokra-asuntoja. Itse asun neljä vuotta vanhassa saunallisessa asunnossa, joka on kaupungin omistama. Kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä ja naapureista ei kuulu ikinä mitään melua.

Kasperin alueen vuokraslummeissa on ilmeisesti varsin rauhattomia kiinteistöjä, joten niitä kannattanee välttää. Näin ainakin olen kuullut. Mutta ei kannata niputtaa kaikkia kaupungin asuntoja samaan kastiin, sillä laatuakin on tarjolla.

• aloittajaa
        Ketti kirjoitti:

Kaupungilla on todella hyviäkin vuokra-asuntoja. Itse asun neljä vuotta vanhassa saunallisessa asunnossa, joka on kaupungin omistama. Kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä ja naapureista ei kuulu ikinä mitään melua.

Kasperin alueen vuokraslummeissa on ilmeisesti varsin rauhattomia kiinteistöjä, joten niitä kannattanee välttää. Näin ainakin olen kuullut. Mutta ei kannata niputtaa kaikkia kaupungin asuntoja samaan kastiin, sillä laatuakin on tarjolla.

Massia on sen verran ettei kaupungin kämppiin oo mitään asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7790
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3983
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3195
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2913
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe