homppeli, banaanipoika, B-rapun poika, fägäri, Fazer-poitsu, hinaaja, hinari, perätuuppari, sukkahousu-Sakari, tyynynpurija, junakuski, suklaapoika, perämies, ruskean reiän ritari, hikinen rekkamies, suoleen möykyttäjä, kaupungin puolisukeltaja, puppelipoika, GayLord, perätunkki, perähinuri, persepuppeli, hinttikikkeli
Vastaukset 11
- näyttää olevan
hauskaa.
- Klasun 88. persoona
Yleensähän hulluilla on halvat hyvit ja pähkähulluilla ilmaiset.
- Aurelianus
Klasun 88. persoona kirjoitti:
Yleensähän hulluilla on halvat hyvit ja pähkähulluilla ilmaiset.
... nykyviestiensä valossa on yksinomaan pitkästyttävä. Muuten, missä piileksii Kenraali Neohumanisti, tuo suuruusharhojen ehdoton Uno?
- paraisten teräs
Aurelianus kirjoitti:
... nykyviestiensä valossa on yksinomaan pitkästyttävä. Muuten, missä piileksii Kenraali Neohumanisti, tuo suuruusharhojen ehdoton Uno?
painamaa sitä plösönaamaa pakoputkeen. Siinähän vain olet hyvä.
Jokos muuten olet koeajanut sen nelivetotraktorin ja lykkäsitkö sillä paremmin ylämäkeen? - Väinö-Setä Singaporesta
paraisten teräs kirjoitti:
Jokos muuten olet koeajanut sen nelivetotraktorin ja lykkäsitkö sillä paremmin ylämäkeen?Pian, hyvin pian tuo AGV:n soturina esiintyvä provokaattori törmää tuikeakatseisiin miehiin, jotka tuikkaavat häntä niin että tuntuu ja vieläpä pitkään!
AGV, ainoa täysin homovapaa poliittinen ryhmittymä. - Anonyymi00006
paraisten teräs kirjoitti:
Jokos muuten olet koeajanut sen nelivetotraktorin ja lykkäsitkö sillä paremmin ylämäkeen?Jopa on rivoa kielenkäyttöä!
- Anonyymi00007
Turun Ruskean Talon asukeista käytettyjä nimiä
Rankaisija tunnetaan myös nimillä Turun Rupu, Menninkäinen, Ruputalkkari, Menninkäistalkkari, ET, Robespierre, Aurelianus, Hyljemies
Alistaja tunnetaan myös nimillä Plösönaama, Traanipallo, Jani-vaimo, Hengist Duval, Salamimestari, Analissimus
Häpäisijä tunnetaan myös nimillä Ronnie Kurahousu, Valelääkäri, Rommel - Anonyymi00008
Palsta on ihan rupu, ketju on ihan rupu.
- Anonyymi00009
Hengist' se Duvalikin puhuu...
- Anonyymi00011
Turun Hengentieteellinen Seura puhuu aina hengistä.
- Anonyymi00010
Tämä on totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135755Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362