"Ilman hymiöitä netin keskustelupalstoille kirjoittaja on turhautunut jurottaja".
Näin sanottiin kait YLE radion puolella männä viikolla. Mitä hänestä!
Kun elämä on melki 70v. luisunut persmäkee alaviistoon, ei sitä hymmärit enää korjaa.
Ei käy pahvi kirkonmiehellä, sanottiin ennen sököpiireissä.
On vai???
7
921
Vastaukset
- :)):DD:))
Täytyyhän tuon pitää kutinsa - mediassa julkistettu. Kaikesta tehdään nykyisin perusteellinen tutkimus, vastaava hymiöpsykologisointiarviotutkimus tehtiin tekstiviesteistä.
Oletko edes kokeillut mitä hymiöitynä saisit aikaan, jossain tieteellisessä keskustelussa vaikka?
Voihan sitä silti jurottaa jos niin päättää? - yopollo
En juurikaan käytä hymiöitä. Minusta on mukava seurata ymmärtääkö kukaan sanomisiani samalla tavalla kuin minä itse, joskus on noinkin saattanut käydä.
- niin...
sanottiin piirissä
taisi olla tuollainen kysymyskin kilpailijoille..
Ei kait tuo elämä, nyt yhtä soittoa ole persmäkkee ollu..Koitas muistella,etteikö välillä ollu pieniä ylämäkiäki..:))- hurlumi
...sitten olen jurottaja, jos se kerran niinkin heppoisella tavalla kuin hymiöillä on todennettavissa. Oli elämä sitten persmäkee tai yläviistoo. Ja kaiken muun on arkkis omassa vastineessaan jo sanonut niin kattavasti, ettei siihen lisäämistä.
- ikäävää hminen
..tunteista on suomalaisenkin (?) helpompi kertoa hymiöillä?
Esim. hymiöitynä luultavasti paljon yksinkertaisempaa kertoa "hyppii hulluna ilosta drinkki kourassa suukotusvalmiina aurinkolasit päässä tms."- Ak:n lapio
Yksinkertaisempaa.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447