Onko kellään tietoa asentohuimauksesta? terveyskeskuslääkäri arveli, että minulla on asentohuimaus. Huimaus on alkanut heinäkuun lopulla ja se on jatkuvaa. Hartiat on hoidettu. Voisiko tähän saada apua kiropraktikolta?
Kertokaa jotka tiedätte asiasta.
Otan kiitollisena kaikki tiedot.
Huimaus
3
351
Vastaukset
- johtua
monista asiosta. yleensä asentohuimaus luokitellaan hyvänlatuiseksi, ja menee itsestään ohi jonkin ajan kuluttua.
voi johtua monista asioista, esim. ylösnoustessa nopeasti verenpaine laskee-> ei ehdi veri päähän asti -> hetken huimaus ja musteneminen (tämä ehkä ortostaattinen huimaus), myös tosiaan niska-hartiaseudun jumit aiheuttaa, voi olla korvaperäistä, tai esim. poskionteloperäistä. syitä on monia... - tietoa
..löytyy mm.tältä sivulta. Kannattaa tehdä huimausta provosoivia harjoituksia, ei kivoja mutta auttaa...
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Korvaperäinen_huimaus - Kurja tunne ....
Minulla todettiin pari viikkoa sitten hyvänlaatuinen asentohuimaus... Minulla "kohtaus" kestää 3-5 päivää, ei kiva tunne :(
Olin parilla eri lääkärillä tuon "kohtauksen" aikana. Toinen lääkäri vaan totesi, "että ihan hyvänlaatuinen asento huimaus vain, eikä tutkinut sen enempää. Toisella lääkärillä, kun olin hän oli sitä mieltä, "että heti vastaanotolle, kun seuraava "kohtaus tulee, niin hän lähettää oitis lisä tutkimuksiin kaiken varalta.
Että kaikki ei ole aina samaa mieltä asiasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169