Motifene Dual 75 mg

olkapään jännetulehdus

Onko kokemuksia tästä lääkkeestä?
Olen syönyt 3 päivää 2 tabl/pv. Ensimmäinen tabletti tuntui lievittävän särkyä, mutta esim eilen särki olkaa koko päivän ja laitoin useita kertoja kylmägeeliä ja kylmäkalleakin tuli käytettyä, mitkä hetkeksi helpottavat vaivaa. Saakohan sen lisäksi käyttää Buranaa, tietääkö kukaan, kun en muistanut kysyä lääkäriltä.
Olo on aika väsynyt, suu kuiva ja harmittaa, kun ei tuo apua kipuun. Pelkona on vielä sekin, että saa vatsahaavan kaiken kipulääkityksen seurauksena. Tuntuu nipistelyä vatsassa välillä.

83

84577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan..

      Itse hain juuri eilen noita samoja lääkkeitä selkäkipuuni ja minulle kyllä apteekissa sanottiin ettei saisi käyttää buranaa eikä mitään muutakaan särkylääkettä mielellään samanaikaisesti tuon lääkkeen kanssa. En pidä noista lääkkeistä yhtään. Ne aiheuttaa mulle huonoa oloa ja huimausta. Onpa kiva olla töissä ku noita vetelee. En saanut siis sairaslomaa. Olen kaupassa töissä ja hävettää ihan ku jotkut asiakkaat varmaan luulee että olen ihan kännissä ku horjun ku mikäkin juoppo. =/

      • olkakipuinen

        Itse olen sairaslomalla, joten kuljen puolitokkurassa täällä kotona. Lääkärille soitettuani sain kuulla, että todella Burana ei sovi tämän lääkkeen kanssa (itse olin jo ehtinyt ottaa Burana 600 edellisiltana!) ,Mutta parasetamoli sopii kyllä. Saa ottaa 3 kertaa päivässä 2 tabl (500 mg).

        Auttaako tuo lääke selkäkipuusi?
        Itselläni on ehkä vähän helpottanut kipu, kun olen nyt syönyt sitä 4 vrk. Mutta kuinka kauan, sen aika näyttää.


      • vaan taas..
        olkakipuinen kirjoitti:

        Itse olen sairaslomalla, joten kuljen puolitokkurassa täällä kotona. Lääkärille soitettuani sain kuulla, että todella Burana ei sovi tämän lääkkeen kanssa (itse olin jo ehtinyt ottaa Burana 600 edellisiltana!) ,Mutta parasetamoli sopii kyllä. Saa ottaa 3 kertaa päivässä 2 tabl (500 mg).

        Auttaako tuo lääke selkäkipuusi?
        Itselläni on ehkä vähän helpottanut kipu, kun olen nyt syönyt sitä 4 vrk. Mutta kuinka kauan, sen aika näyttää.

        Kyllä toi minulla auttoi selkäkipuun mutta heti seuraavana päivänä ku olin ekan kerran olin ottanu ton lääkkeen iski flunssa ja kuume ja jätin sit ton Motifene lääkkeen ottamatta koska halusin sitä seuraavana päivänä ottaa tota buranaa. Olin siis yhden päivän ottamatta mitään lääkettä. Ton välipäivän aikana flunssani vaan paheni ja mua pyörytti aika pahasti..Ja tosiaan töissä olin tolla hetkel koska lääkäri ei suostunut antamaan sairaslomaa...


      • olkakipu
        vaan taas.. kirjoitti:

        Kyllä toi minulla auttoi selkäkipuun mutta heti seuraavana päivänä ku olin ekan kerran olin ottanu ton lääkkeen iski flunssa ja kuume ja jätin sit ton Motifene lääkkeen ottamatta koska halusin sitä seuraavana päivänä ottaa tota buranaa. Olin siis yhden päivän ottamatta mitään lääkettä. Ton välipäivän aikana flunssani vaan paheni ja mua pyörytti aika pahasti..Ja tosiaan töissä olin tolla hetkel koska lääkäri ei suostunut antamaan sairaslomaa...

        Hei! Luitko käyttöohjeiosta, että lääkkeen käyttö on lopetettava, jos tulee flunssan oireita? Mutta mistäpä sen tietää, olisiko se flunssa tullut muutenkin.
        Pää tokkurassa yritän edellen syödä lääkettä, nyt 10. päivää, mutta kun olkapää on siltikin kipeä, niin arka , kun pukee paitaa päälleen tai nostaa housujaan. On tämä ankeaa, kun pitäisi vaan levätä ja odottaa viikkotolkulla, että paranemista tapahtuisi. Positiivinenkin olisi hyvä olla, jotta paranisi paremmin!! Yritetään sitäkin!


      • Anonyymi

        Panadolia saa ottaa tuon tulehtus-kipulääkkeen kanssa .Ei Buranaa se on tulehtuskipulääke


    • elämä on ihanaa

      Motifeanin kanssa nimenomaan EI käytetä muita särkylääkkeitä. Kertoi lääkäri, kertoi apteekki, ja lukee pakkauksen selosteessa.
      Minulla Motifenestä aika hyvä kokemus. Sinnikkään niska/päänsäryn olen yhdellä kapselilla saanut talttumaan, kun Burana600 ei riitä usean päivän jatkuvaan särkyyn.

      • Päätä ehjä

        Olen syönyt vähän yli vuoden Motifenea säännöllisesti väljästä polvinivelestä johtuvaan kipuun. Apu on ollut kohtalaisen hyvä. En tiennyt ajoissa sen haittavaikutuksista. Juuri siitä, että muita särkylääkkeitä ei pitäisi syödä. Käytin iskiakseen Panadolia ja Dolania ja kihtiin Indometiniia. Vatsan olen saanut täydellisesti epäkuntoon. Pahin yhdistelmä on kuitenkin Motifene ja Marevan. Yhdessä käytettynä ne lisäävät vatsan sisäisen verenvuodon riskiä huomattavasti. Onneksi apteekissa selvisi viimein, että näitä lääkkeitä ei pitäisi yhdessä käyttää. Kroonisen ripulin ehdin kyllä saada. Ulosteen seassa on ilmennyt jo kolmasti verta. Edessä paksusuolen tähystys. Joskus ihmetyttää, miksi lääkärit eivät kerro näistä haitoista reseptejä kirjoittaessaan, mainitsevat mielellään vain lääkkeen positiiviset puolet. Riskit selviävät vasta apteekissa, sielläkin, jos älyää kysyä tai jos sattuu kohdalle ystävällinen ja aktiivinen myyjä.


      • kika63
        Päätä ehjä kirjoitti:

        Olen syönyt vähän yli vuoden Motifenea säännöllisesti väljästä polvinivelestä johtuvaan kipuun. Apu on ollut kohtalaisen hyvä. En tiennyt ajoissa sen haittavaikutuksista. Juuri siitä, että muita särkylääkkeitä ei pitäisi syödä. Käytin iskiakseen Panadolia ja Dolania ja kihtiin Indometiniia. Vatsan olen saanut täydellisesti epäkuntoon. Pahin yhdistelmä on kuitenkin Motifene ja Marevan. Yhdessä käytettynä ne lisäävät vatsan sisäisen verenvuodon riskiä huomattavasti. Onneksi apteekissa selvisi viimein, että näitä lääkkeitä ei pitäisi yhdessä käyttää. Kroonisen ripulin ehdin kyllä saada. Ulosteen seassa on ilmennyt jo kolmasti verta. Edessä paksusuolen tähystys. Joskus ihmetyttää, miksi lääkärit eivät kerro näistä haitoista reseptejä kirjoittaessaan, mainitsevat mielellään vain lääkkeen positiiviset puolet. Riskit selviävät vasta apteekissa, sielläkin, jos älyää kysyä tai jos sattuu kohdalle ystävällinen ja aktiivinen myyjä.

        Sain juuri tänään Motifenea ja sen lisäksi panadolia sekä yöksi Tramalia. Joten ihmettelen kovasti kun ei muka saa muita lääkkeitä ottaa, vaan nimenomaan mulle noita kolmea määrättiin kovaan selkäsärkyyn koska voltaren ja panacod ei enää auttanut. Selkä vaivannut huhtikuusta asti ja jokapäivä syönyt särkylääkkeitä. Toivottavasti sisukalut kestää moisen rääkin, pää ei tahdo enää kestää.


      • --sh-----
        kika63 kirjoitti:

        Sain juuri tänään Motifenea ja sen lisäksi panadolia sekä yöksi Tramalia. Joten ihmettelen kovasti kun ei muka saa muita lääkkeitä ottaa, vaan nimenomaan mulle noita kolmea määrättiin kovaan selkäsärkyyn koska voltaren ja panacod ei enää auttanut. Selkä vaivannut huhtikuusta asti ja jokapäivä syönyt särkylääkkeitä. Toivottavasti sisukalut kestää moisen rääkin, pää ei tahdo enää kestää.

        käyttää tiettyjä lääkkeitä yhdessä:
        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/6/99176.shtml


      • thomas maria muñoz
        kika63 kirjoitti:

        Sain juuri tänään Motifenea ja sen lisäksi panadolia sekä yöksi Tramalia. Joten ihmettelen kovasti kun ei muka saa muita lääkkeitä ottaa, vaan nimenomaan mulle noita kolmea määrättiin kovaan selkäsärkyyn koska voltaren ja panacod ei enää auttanut. Selkä vaivannut huhtikuusta asti ja jokapäivä syönyt särkylääkkeitä. Toivottavasti sisukalut kestää moisen rääkin, pää ei tahdo enää kestää.

        syö mielummin pelkkää tramalia jos jotain noista. se jeesaa panacodin kans ainakin. mut koukuttaa ja saattaa tulla hyvä olo. :/ Siitähän ei kukaan tykkää.


      • Terveempi huominen
        kika63 kirjoitti:

        Sain juuri tänään Motifenea ja sen lisäksi panadolia sekä yöksi Tramalia. Joten ihmettelen kovasti kun ei muka saa muita lääkkeitä ottaa, vaan nimenomaan mulle noita kolmea määrättiin kovaan selkäsärkyyn koska voltaren ja panacod ei enää auttanut. Selkä vaivannut huhtikuusta asti ja jokapäivä syönyt särkylääkkeitä. Toivottavasti sisukalut kestää moisen rääkin, pää ei tahdo enää kestää.

        Tsemppiä sulle. Mulla samat lääkitykset ollu vuodesta 2005,kun kaularangan välilevy repesi. Ei leikkausta koska hermopinteet ovat kunnossa. Välillä menee kumminkin niin huonoon kuntoon, että voi joutua monen kuukauden sairikselle. Tällä hetkellä ollut 5 viikkoa pois työstä, käyntejä töölöön sairaalassa.Nyt jos pysyy tää tilanne, niin olis tarkoitus ensiviikolla aloitaa fysikaalinen hoito. Jos ei nyt lääkkeet auta tai kipu uusiutuu, niin vaadi kuvauksiin pääsyä. Hyvää ja terveempää tulevaisuutta sinulle=)


      • Germania
        kika63 kirjoitti:

        Sain juuri tänään Motifenea ja sen lisäksi panadolia sekä yöksi Tramalia. Joten ihmettelen kovasti kun ei muka saa muita lääkkeitä ottaa, vaan nimenomaan mulle noita kolmea määrättiin kovaan selkäsärkyyn koska voltaren ja panacod ei enää auttanut. Selkä vaivannut huhtikuusta asti ja jokapäivä syönyt särkylääkkeitä. Toivottavasti sisukalut kestää moisen rääkin, pää ei tahdo enää kestää.

        Lääkkeitä on erilaisia, siksi. Motifenen kanssa saa syödä esim. parasetamolia, muttei missään nimessä tulehduskipulääkkeitä (esim.ibuprofeeni, voltaren, koksibilääkkeet). Tulehduskipulääkkeet yleensäkin nostavat aina sydänoireiden ja verenvuotojen riskiä ja yhdessä käytettynä saattaa vaikka ratketa suoni päästä. Vatsa ja suolistovaivat ovat hyvin tavallisia. Tästä syystä esim. marevanin kanssa ei saa syödä tulehduskipulääkkeitä, koska veri ohenee liiaksi.

        Lukekaa ne pakkauksessa olevat ohjeet ja toimikaa niiden mukaan. Ei se lappu turhaan siellä ole!
        Keskustelupalstoilta saatte pahimmillaan hengenvaarallisia ohjeita!

        P.S.
        Aspirinia ei kannata syödä lainkaan ellei lääkäri ole sitä määrännyt, sillä se on todella voimakas verenohennin. Aspirin menisi suoraan reseptille jos se nyt keksittäisiin.


      • Ihjionk
        thomas maria muñoz kirjoitti:

        syö mielummin pelkkää tramalia jos jotain noista. se jeesaa panacodin kans ainakin. mut koukuttaa ja saattaa tulla hyvä olo. :/ Siitähän ei kukaan tykkää.

        Hyvä olo on yhteiskunnassamme kirosana ja sanaa EUFORIA ei saa lääkärille missään tapauksessa mainita koska siihen loppuu sinun lääkitys. Euforia on kielletty, syntinen asia, hyvän ja pahan tiedonpuun hedelmä jne.. Siis määrätkäämme ihmisille joka vaivaan lääkkeitä joiden vaikutus on lumetta ja vitutusta ja ahdistusta.


      • Kipusisko
        Germania kirjoitti:

        Lääkkeitä on erilaisia, siksi. Motifenen kanssa saa syödä esim. parasetamolia, muttei missään nimessä tulehduskipulääkkeitä (esim.ibuprofeeni, voltaren, koksibilääkkeet). Tulehduskipulääkkeet yleensäkin nostavat aina sydänoireiden ja verenvuotojen riskiä ja yhdessä käytettynä saattaa vaikka ratketa suoni päästä. Vatsa ja suolistovaivat ovat hyvin tavallisia. Tästä syystä esim. marevanin kanssa ei saa syödä tulehduskipulääkkeitä, koska veri ohenee liiaksi.

        Lukekaa ne pakkauksessa olevat ohjeet ja toimikaa niiden mukaan. Ei se lappu turhaan siellä ole!
        Keskustelupalstoilta saatte pahimmillaan hengenvaarallisia ohjeita!

        P.S.
        Aspirinia ei kannata syödä lainkaan ellei lääkäri ole sitä määrännyt, sillä se on todella voimakas verenohennin. Aspirin menisi suoraan reseptille jos se nyt keksittäisiin.

        Jos pakkauksen ohjeet lukee, niin mitään tulehduskipulääkkeitä (eikä paljon muitakaan) uskalla edes syödä !


      • Fende

        Itselläni oli kyseinen lääke käytössä selkökipuihin yhdessä dolanin kanssa, enkä huomannut mitään sivuvaikutuksia. Kipukaan ei kyllä helpottanut. On paljon ihmisestä kiinni, mikä toimii. Nyt on Motifene Dual kuuri taas yksinään johonkin epäiltyyn tulehdukseen rintalihaksessa. Lääkäri ei tosin tutkinut asiaa, eikä helpotustakaan näy, kun ruumiillista työtä joutuu pöivät kumminkin tekemään.


      • kotitohtori
        Päätä ehjä kirjoitti:

        Olen syönyt vähän yli vuoden Motifenea säännöllisesti väljästä polvinivelestä johtuvaan kipuun. Apu on ollut kohtalaisen hyvä. En tiennyt ajoissa sen haittavaikutuksista. Juuri siitä, että muita särkylääkkeitä ei pitäisi syödä. Käytin iskiakseen Panadolia ja Dolania ja kihtiin Indometiniia. Vatsan olen saanut täydellisesti epäkuntoon. Pahin yhdistelmä on kuitenkin Motifene ja Marevan. Yhdessä käytettynä ne lisäävät vatsan sisäisen verenvuodon riskiä huomattavasti. Onneksi apteekissa selvisi viimein, että näitä lääkkeitä ei pitäisi yhdessä käyttää. Kroonisen ripulin ehdin kyllä saada. Ulosteen seassa on ilmennyt jo kolmasti verta. Edessä paksusuolen tähystys. Joskus ihmetyttää, miksi lääkärit eivät kerro näistä haitoista reseptejä kirjoittaessaan, mainitsevat mielellään vain lääkkeen positiiviset puolet. Riskit selviävät vasta apteekissa, sielläkin, jos älyää kysyä tai jos sattuu kohdalle ystävällinen ja aktiivinen myyjä.

        Puoli vuotta?No huh huh.Itse käytän sitä ny,kuukauden päivät käyttänyt.jalka ja olka-kipuun.jalka on välillä sellainen etten pääse mihinkään,sattuu niin.Hikoilu lyhentää lääkkeen vaikutusaikaa,ties kuinka paljon.
        Siemennesteeseen tuli myös vaaleanpunainen väri.verta?ps-arvo oli n.2kk sitten 54.Kohonnut,mutta vielä kuulemma hyvä...
        Ikinä ei ole ollu siemennesteessä sellaista väriä-ei siinä verihiukkasiakaan ollut-mikäli se sitten liukennee siihen.Arvelen värin johtuvan sen Motefenin vaikutuksesta.
        Kuis lienee...?
        Onko jollain kokemusta?


      • kotitohtori
        kotitohtori kirjoitti:

        Puoli vuotta?No huh huh.Itse käytän sitä ny,kuukauden päivät käyttänyt.jalka ja olka-kipuun.jalka on välillä sellainen etten pääse mihinkään,sattuu niin.Hikoilu lyhentää lääkkeen vaikutusaikaa,ties kuinka paljon.
        Siemennesteeseen tuli myös vaaleanpunainen väri.verta?ps-arvo oli n.2kk sitten 54.Kohonnut,mutta vielä kuulemma hyvä...
        Ikinä ei ole ollu siemennesteessä sellaista väriä-ei siinä verihiukkasiakaan ollut-mikäli se sitten liukennee siihen.Arvelen värin johtuvan sen Motefenin vaikutuksesta.
        Kuis lienee...?
        Onko jollain kokemusta?

        On kokemusta...!
        Kaksi motifenea päivässä oli likaa,siemennesteeseen tuli vaaleanpunainen väri joka ei oikein näyttänyt kyllä vereltäkään.Kun vähensin motifenin yhteen per pv.sitä väriä ei enää tullut.kaksi vaan tais olla liikaa.
        olen käyttänyt nyt n.kolme kk jo,on pakko.vaikuttaa kyllä ,mutta esim hikoilu vie tehoa ja vaikutusaikaa.
        Tietääkö joku muuten poistaako se myös SYYTÄ,eli heikentää tulehdusta vai onko se vain särkyyn..??


      • Justiina100v

        Heissan!
        Modifence Duval sisältää kahta eri tulehduskipulääkettä, tästä syystä: ei muita tulehduskipulääkkeitä samanaikaisesti. Panadol on pelkkä särkylääke se käy. Toinen asia: jos syö modifence esim kuurina/säännöllisesti, PITÄÄ rinnalla mennä jokin vatsansupjalääke esim. Somac, nexium ym. Pyytäkää siihenkin resepti , tulee edullisemmaksi. Ilman vatsansuojalääkettä menee vatsan limakalvot rikki ja siksi voi ulosteessa olla verta.


      • mia39eriksson

        Kiitos vastauksista, minulla koko ajan "ota tai jätä" kysymyksiä Motifenin suhteen. Suojalääkkeenä käytän Esomeprazolia, (Orion)hieman halvempi kuin Nexium.Olen käyttänyt Glukosaaminia ja Kondroitiittia toistakymmentä vuotta, mielestäni auttoi aikaisemmin, mutta nyt nivelet ja selkä kivuliaita ja kävelen vain sauvat tukena. Joskus otan Panadolia . Inkiväärijuomaa päivittäin vesilasiin, (uutetta valmistan itse raastamalla ja keittämällä. 50 g raastettua inkivääriä, 1/2 l vettä, keitä 4 min, anna hautua, siivilöi, lisää hunajaa ja sitruunaa, pane jääkaappiin). Ehkä pitäisi kysellä sitä kurkumaa jos apteekissa löytyisi.Nivelseurasta sain hauskan Matti-Katin jumpat mutta on hieman vaikeata löytää kultainen keskitie eli liika tai vähä jumppa.


    • Apteekkitäti

      Useita TULEHDUSkipulääkkeitä (mm. Burana, Ketorin, Pronaxen, Mobic, Motifene Dual...) ei saa käyttää yhtä aikaa. Monen lääkkeen käyttäminen ei tehosta kivunlievitystä vaan vaikuttaa mahan limakalvoon ja takuulla saa mahansa pilalle pitkäksi aikaa. Sen sijaan parasetamolia (esim. Panadol, Para-Tabs) tai opioideja (esim. Tramadol) voi käyttää yhtä aikaa koska ne eivät vaikuta mahan limakalvon toimintaan.
      Aina kannattaa apteekissa kysyä, kenenkään asiakkaan otsassa ei lue heidän lääkitystään ja yhteensopimattomuudet on apteekissa todella helppo tarkistaa. Varsinkin jos hakee lääkkeitä useista eri apteekeista niin lääkelistat eivät ole missään täydellisinä eikä kone niistä siten voi ilmoittaa.

      • Minä

        Mitäs sitten tehdään, kun lääkäri ohjeistaa syömään lyhytaikaisesti kahta eri tulehduskipulääkettä ja sen lisäksi vielä parasetamolia? Ja siis lääkäri, joka tiesi lääkitykseni ja keskustelukin käytiin kutakuinkin näin:
        L: "Mites sulla menee noita tulehduskipulääkkeitä?"
        M: "Mobicin otan iltaisin"
        L: "Oletko siinä rinnalla käyttänyt ibuprofeenia?"
        M: "En"
        L: "Otapa pari päivää molempia, jos sillä saataisiin riittävä tulehduksen esto."

        (Todettakoon, että kyseessä oli mahdollisesti alkava iriitti, joka antoi periksi parin päivän tehokuurilla)


      • 12345555
        Minä kirjoitti:

        Mitäs sitten tehdään, kun lääkäri ohjeistaa syömään lyhytaikaisesti kahta eri tulehduskipulääkettä ja sen lisäksi vielä parasetamolia? Ja siis lääkäri, joka tiesi lääkitykseni ja keskustelukin käytiin kutakuinkin näin:
        L: "Mites sulla menee noita tulehduskipulääkkeitä?"
        M: "Mobicin otan iltaisin"
        L: "Oletko siinä rinnalla käyttänyt ibuprofeenia?"
        M: "En"
        L: "Otapa pari päivää molempia, jos sillä saataisiin riittävä tulehduksen esto."

        (Todettakoon, että kyseessä oli mahdollisesti alkava iriitti, joka antoi periksi parin päivän tehokuurilla)

        No jos lääkäri ohjeistaa, niin sillä ohjeella toki. Lääkäri voi määrätä tavallisuudesta poikkeavia ohjeita, jos kokee, että on apua.


    • kipuileva

      minun lääkäri kehotti ottamaam somac pillerin suojaamaan vatsaa ennen motifenen ottamista.

    • trixiezzzz

      Motifene dual=Voltaren

    • tanja856

      Mulle määrättiin tänään motifenea selän alaselän nivel kipuihin joka siis säteilee jalkoihinkin voimakkaasti :( En tiedä vielä lääkkeen tehosta/sivuvaikutuksista, lääkäri ei kieltänyt muiden särkylääkkeiden ottoa saman aikaisesti tuon kuurin aikana sanoi vain että että kahdesti päivässä 75mg motifenea jos ottaa enempää ei kuulemma tehoa voimista. Haittavaikutuksista pelkään eniten ahdistuksen voimistumista, taustalla on mielenterveys sairaus johon muita lääkkeitä.

      • selkäkipuinen***

        Mullakin on alaselkäkipuun määrätty Motifenea alkuviikosta. Vielä ei ainakaan suurempaa vaikutusta siihen. Mutta yöt mä nukun hyvin ja pitkään! Aamulla ei meinaa jaksaa nousta. Odotan nyt sitä, koska toi Motifene alkaa vaikuttamaan selkään...


    • niveltulehdus

      Onko tämä motifene kolmio lääke, pakkaus selosteessa lukee että saattaa heikentää ajokykyä, mutta paketin kyljessä ei ole kolmiota?

      • jng gh

        Kun ei ole kolmiota, ei ole kolmiolääke.


    • sairas

      Mulla Dolan yöksi ja Motifene päiväksi selkäkipuun.

    • Paskaapaskaaaa

      Motifene dual ja järkyttävät vatsakivut ilmavaivat. Viikon kuuri takana eikä ikinä enää tätä. :(

      • pakkirepee

        Saman vaikutuksen antaa täälläkin. Mulla voltarenista samat oireet


      • Sickandtired

        Mulla kans sama,2päivää ollu ihan järkyttävä vatsakipu...ei enää ikinä tota lääkettä!!!


      • Anonyymi
        Sickandtired kirjoitti:

        Mulla kans sama,2päivää ollu ihan järkyttävä vatsakipu...ei enää ikinä tota lääkettä!!!

        Samoin. Vatsa nyt niin helv...kipeä :(!! Ei kiitos enää ikinä.


    • jocke2

      Hyvä lääke,parasetamolia voi ottaa ohjeen mukaan.Näin lääkäri kertoi.Toimii ainakin minulla.

    • mieto lääke

      Pidän motifeneä aikas mietona lääkkeenä, joka ei ainakaan koviin kipuihin auta.
      Enpä paljoa lähtis sekoittelemaan muita tulehduskipu lääkkeitä tuon kanssa, vatsan vuoksi.

    • Maija-Kyllikki

      Hei ! Buranaa ei saa käyttää motifenen kanssa samanaikaisesti sanoi lääkärini,joka sitä minulle määräsi.Ei motifene minullekaan niin kovin hyvä lääke ole ollut.Kipuja on lääkkeestä huolimatta.

    • kaide3

      Minulla Motifene Dual auttoi niska-hartiakkipuun yhdessä yössä. Jatkoin kuitenkin kuuria (1 tabl. kahdesti päivässä). Toisena yönä alkoivat vatsakivut. Päivällä vähän rauhoittui, mutta illaksi kipu pahentui ja alkoi ilmavaivat sekä limainen ripuli. Vältän tätä jatkossa!

      • Farmi

        Motifene Dualia säännöllisesti usean vuoden ajan käyttäneenä ja alan ihmisenä, pakko kommentoida; on mahdollista, että plasebovaikutuksen saa tulehduskipulääkkeistä mutta totuus on, että ei päähän mene eikä väsytä. Monista tulehduskipulääkkeistä puhutaan usein pyörryttävinä, väsyttävinä ym. mutta totuushan on, että niillä ei päätä sekaisin saa jos liikaa syöt niin sen vatsahaavan. Alkoholi lisää riskiä myös normaaliannoksin, sitähän ei kukaan tässäkään keskustelussa muistanut mainita, eli ei iltakaljaa.. Motifene dual on melko mieto ja kohtuullisen hyvin siedetty. Vertaisin tosiaan Buranaan.


    • Ei taida sopia mulle

      Vatsa sekaisin Motifene Dualista viikon käytön jälkeen. Lisäksi ihan sairaan väsyttävä olo, autolla ajaessa kahvia kitattava, ettei nukahtaisi. Taidan jättää sikseen toisen viikon kuurista.

    • rahtarinna1

      minä olen syöny sitä noin 10 vuotta ja siitä ei ole ollu mitään sivuvaikutuksia ,paitti se etttei ole niveliä särkeny eikä paikat ole kipeet . Siinä visiin onkin juuri tuo *sivuvaikutus* mikä ollakkin pitää

    • huppelissa1

      Mulla on kolmas päivä menossa Motifeneä ja täytyy sanoa että todella pelottaa koko lääke. Sain sitä selkäkipuun jota ei pahemmin tutkittu. Ensin piikillä samaa ainetta tai vastaavaa ja tabletteja pitäs ottaa 2kpl/vrk.
      Olen koko ajan hirvittävän väsynyt ja tokkurainen, voisi luulla että olen humalassa. Puhun kuulemma mitä sattuu ja mies sanoi että silmistä sen näköinen että muistuttaa huumeiden käyttäjää. Törmäilen seiniin, huonekaluihin ja kaikkeen muuhunkin. Jatkuvasti huimaa ja jalkoja heikottaa. Selkä on hiukan puutuneen tuntuinen mutta siellä on edelleen se sama painetta keräävä möykky joka ilman lääkitystä esti liikkumisen kokonaan. Hikoilua ja lihasvapinaa esiintyy myös. Sain tuon lääkkeen rinnalle panacodia, josta sanottiin että pitää ottaa vain jos tulee jokin kovempi "kipukohtaus". Toistaiseksi en ole siihen koskenut mutta koko ajan hilkulla että heivaan nuo motifenet helvettiin ja siirryn niihin. En suosittele moista myrkkyä kenellekään.

    • ss.mies1

      moris!joo tuntuu että ihan sama syökö vai ei..kipu ei ole mihkään hävinny..kohta viikon 2kpl vuor..
      eikä tunnu mitään haittavaikutuksi..lapaluiden väli tulehtunut..
      Purana 600 tuntiu paremmin tehovan...

    • Kokeillut

      Minulle lääkäri määräsi myös motifene dualia ja samalla Dolania. Motifenestä ei oikein huomannut apua, mutta Dolani tehosi minulla ja sillä sain selän kuntoon pikkuhiljaa.

    • Backpain

      Mulla alaselän kipuun motifene dual 75mg tradolan retard 150mg. Itsellä ei motifene auta yhtään, mutta tradolan auttaa hyvin! Minulla vaikutusaika kestää noin 12h.

    • A.M.

      Älä käytä Buranaa yhtä aikaa Motifene Dual 75 mg .mun lääkäri kielsi yhteis käytön ehdottomasti.

    • Kipulääkkeistä

      Moro kaikille!

      Alaselkäni koviin kipuihin (johtuvat selkärankarappeumasta, välilevyt osin hävinneet) lääkäri on määrännyt Panadolia, Panacodia ja Para-Tabseja, joissa kaikissa on vaikuttavana aineena Paracetamol, ja jotka eivät ole tulehduskipulääkkeitä, mutta niistä ei ole myöskään mitään apua kipujen lievitykseen, vaikka nielisi kourakaupalla. Nämä ovat ns. vatsaystävällisiä, mutta jos eivät auta kipuun, niin mitä virkaa niitä on määrätä.

      Sitten tulehduskipulääkkeitä ovat mm. Voltaren ja Burana, jotka eivät ole vatsaystävällisiä, mutta auttavat kivunlievitykseen. Varsinkin Voltaren 50 mg auttaa noin 6-8 tuntia/tapletti ja sitä voi ottaa 1-3 kpl vuorokaudessa. Suositus kuitenkin ottaa vain tarvittaessa. Flunssan aikana on hyvä ottaa Burana 600 mg, joka samalla pyrkii lievittämään muitakin kipuja.

      Tietysti mielellään ei ole hyvä ottaa useamman merkkisiä kipulääkkeitä yhtä aikaa, mutta lääkärit eivät kielläkään. Tällaista se on, on lääkäreitä ja lääkäreitä. Toiset puhuvat vain tivattaessa ja toiset ovat hieman sosiaalisempia.
      Itselleni on määrätty useiden yhtä aikaa käytettävien tulehduskipulääkkeiden lisäksi vatsaongelmiin Zolt 30 mg mahansuojalääkettä, joka kyllä auttaa. Mutta tästäkin toinen lääkärikoulukunta sanoo, että sitä saa ottaa säännöllisesti vuodesta toiseen ja toinen koulukunta, että tulisi pitää silloin tällöin taukoa muutama viikko, että vatsaan ei muodostuisi kalvopeitettä mineraalien imeytymisen esteeksi. Tiedä näistä???

      Motifeneä minulle ei ole määrätty, enkä toistaiseksi ole pyytänytkään. Tradolan Retard 150 mg on määrätty, mutta tämä on kolmiolääkettä ja auttaa kipuihin, mutta vie samalla pöntön täysin sekaisin ja silloin olet puoli vuorokautta ikään kuin pilvessä tai ainakin on hyvin sekava olo. Tätä ei uskalla ottaa kuin äärimmäisissä kiputiloissa ja silloin kun tietää, että minun ei tarvitse olla kenellekään avuksi ja ei tarvitse ajaa ainakaan autoa.

      Eli kipulääkkeitä on monenlaisia, mutta valitettavasti kaikilla niillä jotka auttavat kipujen lievitykseen, on sivuvaikutuksia.

      Paras kipulääke vieläkin on kovan lihas- ym. kunnon ylläpito, mutta tämä vaatii luonnetta, määrätietoisuutta ja sitkeyttä. Ennen kaikkea selkäkipuihin auttavat syvävatsalihasten, selkälihasten ja jalkalihasten kunnon ylläpito.

      Tsemppiä kaikille!

    • A.K.

      Mä sain motifene dualia niveltulehdukseen. Hyvin on auttanut, mutta mulla aivan hirveä kuvottava olo ollut aamusta iltaan. Mut ennemmin syön ku kärsin kivuista.

    • jalka rikki

      Kyllä minulla motifene dual kipuun auttaa, mutta taidan silti vaihtaa sivuvaikutusten takia. Sängystä ei uskalla nousta kun on niin omituinen ja huimaava olo. Kyllä tämä vuodelepoon sopisi mutta töihin tai oikeastaan paljon muuallekkaan en tässä kunnossa selviytyisi. Sivuvaikutukset on aina yksilöllisiä, että vasta itse kokeilemalla selviää mitä tulee vai tuleeko mitään haittoja. Muut tulehduskipulääkkeet kielletty käytön aikana.

    • Kirvai

      Mä olen syönyt Motifeneä lähes viikon polven vuoksi, mutta nyt loppui sen syönti. Vatsa enemmän ja enemmän sekaisin, ripuli pahentuu, tänään jo oksettikin, kipuja vatsassa, ilmaa, huono olo, huimaa, pää oudon tuntuinen. Tänään vasta katsoin, että kaikki mun oireet löytyy yleisistä haittavaikutuksista. Eikä ole edes oikein vaikuttanutkaan kunnolla siihen mihin piti. Huh huh, mikä lääke! Ei enää ikinä mulle...

      • Anonyymi

        Kirvai
        11.12.2013 22:54

        Mä olen syönyt Motifeneä lähes viikon polven vuoksi, mutta nyt loppui sen syönti. Vatsa enemmän ja enemmän sekaisin, ripuli pahentuu, tänään jo oksettikin, kipuja vatsassa, ilmaa, huono olo, huimaa, pää oudon tuntuinen. Tänään vasta katsoin, että kaikki mun oireet löytyy yleisistä haittavaikutuksista. Eikä ole edes oikein vaikuttanutkaan kunnolla siihen mihin piti. Huh huh, mikä lääke! Ei enää ikinä mulle... sama kauheaa myrkkuä


    • Motifene-koekani

      Motifene dual 75mg: alustavia kokemuksia, niille joita asia kiinnostaa. 3 vuorokausi menossa ko. lääkkeen käytössä, lääkärin määräyksestä otan tämän tulehduskipulääityskuurin 2 x vrk, noin 2 viikon ajan. Nyt siis 5 tablettia otettu. Muutoin vaikuttaa hyvältä, mutta vatsan seudun ärtymysoireita tulee, niitä tuli jo toisen vuorokauden kohdalla, ja nyt kolmannen vuorokauden kohdalla hieman pahempana. Eivät kylläkään ole vielä sellaisia, että niiden vuoksi kaatuisi täysin sänkyyn tai raahaisi elämänsä vessanpöntön lähiympäristöön, mutta aikalailla niillä seuduilla aletaan olla, saa nähdä miten voimakkaaksi ne oireet muodostuvat lähipäivinä. Ne oireet tulevat minulle näemmä klo 18-20 välisenä aikana, ja ovat sen jälkeen lievenneet. Mainitsin, että muutoin vaikuttaa hyvältä. Se tarkoittaa, että en ole toistaiseksi saanut tästä vastaavia tönkkö-hiki-närästyskohtauksia (tai miten niitä nyt kuvaisikaan) kuin esim. Burana 600mg tulehduskipulääkkeistä. Mutta koska kokemukset ovat vasta muutaman päivän ajalta, niin en pysty sanomaan pidemmän käyttökokemuksen perusteella mitään. Motifenen lisäksi otan ainoana lääkkeenä Nexium 20mg x 2 / vrk -reflux-salpaaja lääkettä. Näiden lääkkeiden rinnakkaiskäytössä ei tietääkseni ole havaittu ongelmia.

      • Motifene-koekani

        jatkoa edelliseen Motifene -koekanin viestiin. Motifene dual 75mg eilen illalla aiheuttaneet vatsan alueen ärsytysoireet kestivät yhteensä 5 tuntia, klo 17-22. pahimmillaan olivat klo 18-21 välillä. Lisäksi koin huomattavaa raajojen ja selän munuaisten alueen kylmenemistä. Tulin lopputulokseen et nuo sivuoireet ovat kohtuuttomia ja konsultoin asiasta viipymättä lääkärille sekä jätin iltakapselin ottamatta. Lääkäri ilmoitti että jos on kohtuuttomia vatsaoireita niin voin syödä vain yhden kapselin päivässä. Siitä kysyin viestissäni lääkärille että jos syö tylehduskipulääkityskuurina nyt kahden viikon ajan yhden tabletin per vuorokausi niin voisiko pois jätetyn tabletin menetettyä lääkevaikutusta kompensoida sillä että sivelee voltaren geeliä varsinaiselle kipualueelle, muistaen että voltarenin vaikuttava aine taitaa olla sama kuin Motifenen, mutta tähän ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata.


      • Motifene-koekani
        Motifene-koekani kirjoitti:

        jatkoa edelliseen Motifene -koekanin viestiin. Motifene dual 75mg eilen illalla aiheuttaneet vatsan alueen ärsytysoireet kestivät yhteensä 5 tuntia, klo 17-22. pahimmillaan olivat klo 18-21 välillä. Lisäksi koin huomattavaa raajojen ja selän munuaisten alueen kylmenemistä. Tulin lopputulokseen et nuo sivuoireet ovat kohtuuttomia ja konsultoin asiasta viipymättä lääkärille sekä jätin iltakapselin ottamatta. Lääkäri ilmoitti että jos on kohtuuttomia vatsaoireita niin voin syödä vain yhden kapselin päivässä. Siitä kysyin viestissäni lääkärille että jos syö tylehduskipulääkityskuurina nyt kahden viikon ajan yhden tabletin per vuorokausi niin voisiko pois jätetyn tabletin menetettyä lääkevaikutusta kompensoida sillä että sivelee voltaren geeliä varsinaiselle kipualueelle, muistaen että voltarenin vaikuttava aine taitaa olla sama kuin Motifenen, mutta tähän ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata.

        "Motifene-koekani" jatkaa raportoimista... Reilu viikko on nyt takana Motifene Dual 75mg x 2 per vrk tulehduskipulääkettä. Edellisessä viestissäni kerroin, että jätin yhdeltä päivältä ilta-kapselin ottamatta voimakkaiden vatsanärsytysoireiden vuoksi. Koska seuraavana päivänä ei niitä oireita kuitenkaan ilmennyt, jatkoin annostelua lääkärin alkuperäisten ohjeiden mukaan, mutta huolehdin, ja olen sittemmin huolehtinut, että nautin vettä riittävästi lääkkeen oton yhteydessä. Lisäksi olen 1-2 tuntia ennen Motifenen ottoa syönyt Nexium 20mg vatsahapposalpaaja-lääkkeen. Mitään erityisiä vatsavaivoja ei sitten ole ilmennyt. Sen sijaan lievää väsymystä ja myös lievää ja satunnaista huimaamista on ilmennyt, mutta korostus on sanalla "lievää". Nyt reilun viikon kokemusten perusteella olisin, tosin lievällä varauksella, valmis suosittelemaan Motifeneä esim. Buranan vaihtoehtona niille, jotka saavat esim. Burana 600:sta raskastuntuista 'tönkkö'-oloa ja voimakkaita närästysoireita. Suositukseni varaus liittyy Motifenen mahdollisiin vatsanärsytysoireisiin, jotka itse koin hyvin epämiellyttävinä parin ensimmäisen vuorokauden aikana. Jos niitä tulee niin lääkettä ei varmaankaa kannata väen väkisin ottaa, eikä esim. uudella kapselilla kannata yrittää turruttaa aikaisempia oireita. Ja omalle lääkärille kannattaa ilmoittaa heti huomattavista sivuoireista.


    • kantapää

      Sain motifenen kantalvon tulehdukseen. Viikon kuuri 2 kapselia päivässä. Olo on kuin hidastetussa filmissä, autolla en uskalla ajaa, joten oli pakko hakea sairaslomaa. Yhden päivän kävin töissä zombeilemassa, mutta koska teen työtä isojen ja arvaamattomienkin eläinten kanssa ajan autolla pitkät työmatkat, en uskaltanu lähteä riskeeraamaan. Kipuun tuntuu jollain lailla auttavan, menossa kolmas päivä.

      • APUA..

        Onko kenelläkään tullut univaikeuksoa tosta motifenelistä? Ite menny kohta kaks viikkoa et kaks vuorokautta valvoessa ja kolmannen nukun. Tai onko se teillä vaikuttanut mielialaan? Lääkärini väittää että liiottelen kutta en.. ekat 2 yötä nukuin tosi hyvin mut nyt yhtä helvettiä.


    • alaselkä

      selkä vaivoihin erittäin hyvä lääke tehosi muutaman päivän käytön jälkeen.lievää maha vaivaa ollut.ei väsytä eikä sekota päätä.ja pitkään vaivanneet niska säryt myös poistunut nyt viikon kuurin jälkeen!erittäin hyvä lääke siis!

    • monisairas

      mulle määrättiin kurkun/kaulan ja nielun kipuun motifene dual 75 mg, Lisäksi minulla on sappihappojen imeytymishäiriö, lääkäri ei oikein osannut sanoa vaikuttaako se siihen millään tavalla. ? Toivottavasti apteekissa osaava henkilöstö paikalla niin asia selviää :)

    • Ansalainen

      Minulla on samaa lääkettä ja lääkäri sanoi, että muita särkylääkkeitä ti saa käyttää tämän aikana. Sanoi ensin kymmenen päivän kuuri sen jälkeen tauko, jonka jälkeen uusi kuuri ja yksi tabletti päivässä.

      • Klsi

        Minulla menossa toinen kuuri peräkkäin, eikä ainakaan vielä tunnu vatsassa. Tehokkaampi ja pitkäkestoisempi kuin ibuprofeeni.


    • Klsi

      Varfariinin eli Marevanin kanssa ei missään nimessä saisi käyttää mitään tulehduskipulääkkeitä samanaikaisesti.

    • Anankar

      Ei saa ottaa vain paratabsia

    • koekaniiniX

      Sain Motifenenä kovaan kipuun kesällä. Minulla on Xarelto, verenohennuslääke käytössä. Viidentenä päivänä tulla nasahti aivoinfarkti. Oliko syy vai seuraus Xarelton kanssa, mene ja tiedä mutta Motifenet nakattiin harakoille.

    • Tenniskyynerpää

      Hei viikon syöneenä päätin lukea netistä kokemuksia ja päädyin tänne. Tabletteja on kahdeksi viikoksi, mutta lopetan nyt. Järkyttävä väsymys, itkuisuus, ahdistus.

    • Jorpetti

      Neljäntenä päivänä käytön jälkeen,motifene dual 75 ja 2 tabl päiv. Alkoi veristä ulostetta ja verta pöntöön ja ilmavaivat,mahakipuja. Lopeta syönnin. Nivelkipuihin määrätty. Hirveä myrkky!

    • tohtori-tolonen

      Ota yhteys lääkäriin.Sinulle kyllä varmasti löytyy parremmin sopiva kipulääkitys.

    • maha.ei.kestä

      söin tätä 2kapselia/vrk 6 pv:n kuurin ja ehkä vähän auttoi kipuun hampaanpoiston jälkeen yhdessä panacodin kanssa mutta alavatsa kipeytyi vasemmalta tosi kipeäksi n 5. päivän kohdalla, ripuli mustaa (veristä?) osa ulosteesta. nyt kuuri ohi ja vatsakipu tuntuisi hiljalleen vähenevän. en syö enää ikinä tuota motifen dual diklofenaakkivalmistetta. muut diklofenaakit esim. voltaren eivät ole tuollaista tehneet

    • Ghjdhklujvx

      Itselläni on Motifene nivelrikkoon. Tempaisen kaksi kerralla, eikä tule mitään sivuoireita. Tosin eivät kyllä vie kipuakaan, mutta olen ajatellut, että jos sitten kuitenkin edes johonkin auttavat siellä nivelissä.
      Voltarenista minulla menee vatsa sekaisin, vaikka itse tehoaine onkin sama.

    • välinehuoltaja

      Itse sain saman lääkkeen ja rupesin ihmettelemään kun ei ole apua olkapää kipuun. (Katsoin että onko kukaan käyttänyt samaa lääkettä.) Ei ole apua ja olen ottanut Panadol Fortea lisäksi ja saanut ohjeita fysikaalisesta nyt kerran vasta. Epäilin Motifene Dual lääkitystä ja onneksi oli muutama kerta jäljellä fysikaalista käyttämättä, jonka aion käyttää jumppa ohjeisiin.

    • Onhan-vaihtoehtoja

      Mulla vie vatsan sököksi tuo Motifene, joka on siis diklofenaaki, yksi monista tulehduskipulääkkeistä. Ainoa vatsaystävällinen reseptivapaa kipulääke lienee Pandaol, jolla ei ole vatsaan mitään vaikutuksia. Itse käytän diklofanaakia vain emulsiovoiteena iholle, esim. Voltaren-geeli, jolloin vatsa-ongelmia ei ole.
      Yksi vaihtoehto olisivat uudet vatsaystävälliset tulehduskipulääkkeet, kuten esim. Arcoxia. Niistä tunnetuin oli aikoinaan Nimed, joka vedettiin Suomesta markkinoilta, vaikka esimerkiksi etelä-euroopassa se on edelleenkin vapaasti apteekista ostettavissa, ilman reseptiä (siellä tosin eri tuotemerkiillä, kuten esim. "Mesulid".

    • Tamako

      Minulle motifene sopii. Ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Olen saanut sitä selkäsärkyyn ja on vienyt selkäsäryn ja päänsäryn pois.

    • Metsänelukka

      Sääri murtuneena 5 kohtaa pohjeluu. 40 cm titaanitappi ja 5 ruuvia sääressä. Motifene on hyvä kipulääke höystettynä panacodeilla/panadolilla, jos muistaa ottaa esim. Somacin tai Acidal-närästyslääkkeen pohjille. Ainakin minulla meni maha kunnolla sekaisin 75 mg.

    • Anonyymi

      Pitkiä keskusteluja!
      Eikö jo pitäisi tehdä jotain, jos vuosikaupalla syötte ko lääkettä?

    • Anonyymi

      Lopetin Motifenen 5 kk käytön jälkeen.
      Ilmeisesti vierotusoireena: väsymys. Voisin nukkua koko päivän ja yönkin perään.
      Toivon helpotusta. Olen ollut käyttämättä vajaa viikon.
      Parempi olla käyttämättä, koko ajan tokkura päällä. Lääke määrätty nivelrikon hoitoon.
      Särkyäkään ei ole ollut lopettamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Itselle lääkäri määräsi noita eilen kun on jalat olleet kipeet ja otin sitten illalla yhden. Kivut lähti kyllä mutta koko illan/yön kun piti nukkua niin heräilin kun en hengittänyt/jaksanut hengittää. Enpä syö suotta noita enää.

    • Anonyymi

      Mulle MOTIFENE DUAL toi helpotuksen selkä kipuihin.
      Sitä ennen sain Panacodia ja muita vastaavia kipu lääkkeitä joista ei mitään hyötyä.
      MOTIFENE auttoi kun olin ottanut päivän aikana 2kpl. Eikä ole sivuvaikutuksia ollut lääkkeen vuoksi.

    • Anonyymi

      Lääke auttanut minulla fibromyalgia kipuihin,olen siitä tosi kiitollinen,monien vuosien kipujen jälkeen vihdoin lääke joka auttaa.

    • Anonyymi

      Onko kellään tullut ihorakkuloita tästä lääkkeestä? Kolme kertaa tätä määrätty ja joka kerta iso rakkula ilmestyy kämmenen sivuun.

    • Anonyymi

      Mulla menee samaa lääkettä ja samaan aikaisesti menee gabrion 600mg ja nortflex ei ole tullut muuta kuin suuta kuivannut ( elikkä hyvin pitkälti vaikuttaa ikään ja henkilökohtaisesti ) . Tuon lääkkeen kanssa en suosittele vetää alkoholia, parasatamolia, panadolia ja muita lääkkeitä jotka painottuvat Codeini pitoiseen lääkkeen ainekseen, koska voi pahentaa oloa ja lisää riskiä maksa, munuais ongelmiin

    • Anonyymi

      Auttanut erittäin hyvin. Lisäksi olen voidellut hevos linjamentillä. Hankkijalta saa.

    • Anonyymi

      Määrättiin olkapään tulehdukseen, ja lisäksi laitoin aamuin illoin Voltaren-pohjaista kipugeeliä lääkärin ohjeistuksella. Lääke on auttanut hyvin. Olo on vähän tokkurainen, mutta pystyn autoa ajamaan. Sain viikon kuurin. Vatsa ei ole temppuillut ainakaan vielä. Parhaiten kipuun on nyt auttanut kun fysioterapeutti teippasi olkapään, pystyn taas kävelemään käsi suorana.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä plasebolääke.

    • Anonyymi

      Ei Buranaa samanaikaisesti! Eikä muutakaan samankaltaista, Panadol voi käyttää samanaikaisesti. Juuri chattasin aiheesta lääkärin kanssa

    • Anonyymi

      Itselläni on 3 välilevyn pullistumaa,pyrin pärjäämään liikunnalla ja venytyksillä. Välillä vain on tilanne ettei mikään auta. Silloin turvaudun Motivene lääkitykseen joka auttaakin. Ei vie kipua kokonaan pois mutta tekee kivusta siedettävän. Vaatii rinnalle vatsansuojalääkkeen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe