Onko täällä

enää kukaan hengissä,kun yhtäkkiä on hiljentyny...Minä vaan jaksan jatkaa..Yksin isolla palstalla...:(

Taidan minäkin sitten ponkasta täytekakun tekoon...:)

Tulkaa kaffeelle..;)

48

2142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not.perfect

fiiliksiä kirjoitella nyt. Palaillaan joskus toiste..

• tunne..Välillä iskee semmonenkin aika,ettei vaan huvita.Onneks sekin menee kuitenkin ohi..:)

• mayanna

Työpäivä matkoineen haukkaa päivästä 9,5 tuntia, joten palstailu jää nyt taas välillä vähiin. Just saatiin pojan kanssa kirjolohipastat kitusiin ja nyt lähdetään hakemaan tyttöä kokkikerhosta :) Täytsäri maistuis kyllä jälkkäriks hyvinkin...

Onko sinulla merkkipäivä, kun kakkua on tarjolla? *piilottelee pientä lahjapakettia selkänsä takana*

• tekis ny mieli vetää höplästä..:¤ Mut pakko tunnustaa vaikka hammasta purren,ettei ole mulla merkkipäivää...Mut jollakin on täs perheessä..:)) Säästä se lahja mulle ens vuoteen, tai anna jouluna..Ei mee hukkaan hieno paketti..;)

• Synnove.Pullo

ikuista serverin takkuilua....

Voih ja nyyh.

Ei sitä kamalan kauan juttuja ja huttuja viitsi pidätellä. Aika ajaa ohi niidenkin.

Mutta sitkeästi tässä lukee ja josku kirjoittakin hän eli minä.

• raivostuttavaa tää takkuilu..:/ Tajuaakohan tän ylläpitäjät olleskaan,ettei tää toimi, ku ei kukaan tunnu tekevän tälle asialle yhtään mitään..

• Maistelija.

se on välillä tehdä muutakin,kuin täällä kyttäillä =)

• Synnove.Pullo

ja kiva täälläkin on vastailla kirjoittajille muun tekemisen ohessa. =)

• ehtii tehä muutakin,vaikka täällä kyttäilee...Minäki saatan kyttäillä täällä useamminki, ja siltiki oon rehkiny itteni uuvuksiin kaikkien muiden hommien kanssa..:))

• jane.london

ja yksi ääni lisää jonon jatkoksi.
      Olen ajatellut toivorikkaasti,että porukat aerobiccaa kansalaisopiston kursseilla meikäläisenkin puolesta:)
      Pah,piilossa vaan ovat mokomat! Äläkä anna sitä kakkua ennenkuin palaavat takaisin pöydän ääreen;)

• Oon kyllä tyrkyttäny kakkua,mut ei oo kovin monelle maistunut..:)

Meinaakko itse tuota aerobicciä?Hitsi,kaikki harrastaa jotain,mut mä vaan luuhaan...;)

• jane.london
        mii-su kirjoitti:

Oon kyllä tyrkyttäny kakkua,mut ei oo kovin monelle maistunut..:)

Meinaakko itse tuota aerobicciä?Hitsi,kaikki harrastaa jotain,mut mä vaan luuhaan...;)

ja meinaamiseksi se on jäänytkin:)
        Mulla on niin epärytmikäs työ,että rytmitajua riittää toistaiseksi vain siihen.

• jane.london kirjoitti:

ja meinaamiseksi se on jäänytkin:)
        Mulla on niin epärytmikäs työ,että rytmitajua riittää toistaiseksi vain siihen.

meinasin keväällä,että aloitan säännöllisen lenkkeilyn..Nyt on jo syyskuu, ja mä en ole vieläkää aloittanu mitään..:( Hitto, ku sitä onkin saamaton..:))

• jane.london
        mii-su kirjoitti:

meinasin keväällä,että aloitan säännöllisen lenkkeilyn..Nyt on jo syyskuu, ja mä en ole vieläkää aloittanu mitään..:( Hitto, ku sitä onkin saamaton..:))

siitä,ettei se lenkkeily ole tarpeeksi mielenkiintoinen laji?

• jane.london kirjoitti:

siitä,ettei se lenkkeily ole tarpeeksi mielenkiintoinen laji?

kerran kuntosalillaki käynnin,mut en kauaa jaksanu..:D

Tuosta lenkkeilystä kyllä tykkään,mutta että saa ittensä liikkeelle,nii se on jo aikamoinen suoritus..tai olisi..;)

• jane.london
        mii-su kirjoitti:

kerran kuntosalillaki käynnin,mut en kauaa jaksanu..:D

Tuosta lenkkeilystä kyllä tykkään,mutta että saa ittensä liikkeelle,nii se on jo aikamoinen suoritus..tai olisi..;)

Meillä näyttää olevan samankaltainen probleema.

Itselle näyttämisen halu on mennyttä elämää eli en ole itseni paras kilpakumppani.
        Kuitenkin mieli halajaa liikunnallisiin harrasteihin,mutta ja iso mutta onkin,en tykkää tehdä sitä yksin;)
        Hae harraste vaikka pieni sellainen,niin mäkin haen.Kilpaillaan sitten jatkossa kumpi parempi;D

• jane.london kirjoitti:

Meillä näyttää olevan samankaltainen probleema.

Itselle näyttämisen halu on mennyttä elämää eli en ole itseni paras kilpakumppani.
        Kuitenkin mieli halajaa liikunnallisiin harrasteihin,mutta ja iso mutta onkin,en tykkää tehdä sitä yksin;)
        Hae harraste vaikka pieni sellainen,niin mäkin haen.Kilpaillaan sitten jatkossa kumpi parempi;D

Mut kaipaa vaan toteuttamista..:¤

• hurlumi

sitä taas. Palstan teknikkapuoli asettaa nykyisin vaan esteitä.

Kakku on ilmeisesti jo valmis, joten otankin kahvia ja ison, ison palan kakkua. Mitäs nyt juhlitaan?

• rouvalle/neidille tosi muhkee pala...;) Täs huushollissa on synttärit..

• hurlumi
        mii-su kirjoitti:

rouvalle/neidille tosi muhkee pala...;) Täs huushollissa on synttärit..

Lirautanpa laulun: Happy Birthday To Whole Family!

• hurlumi kirjoitti:

Lirautanpa laulun: Happy Birthday To Whole Family!

pojan puolesta..:)) Onneks ei ollu mulla enää synttäreitä,ku nytki jo tuntuu et vuodet menee liika lujaa..:¤

• tomppa2006

...tänään ei järjestelmä töki niin paljon kuin eilen...tai ei sitä vielä tiedä, viestin lähettämisen jälkeen näkee onnistuuko...

Minkälaisen täytekakun teit ja mitä juhlit?

*utelias palstakirjoittaja*

• ku sinäkin ilmestyit..Pojalla oli tänään synttärit...Täytekakku oli nameja täynnä, ja takuulla raskastekonen..:D

• tomppa2006
        mii-su kirjoitti:

ku sinäkin ilmestyit..Pojalla oli tänään synttärit...Täytekakku oli nameja täynnä, ja takuulla raskastekonen..:D

...täytekakusta. Siinä pitää olla tavaraa, eikä sitä mitään maistella, vaan syödään...syödään oikein kunnon palasia. Ei tarvitse olla mitään äklö makeata, pystyy syömään enemmän...

• tomppa2006 kirjoitti:

...täytekakusta. Siinä pitää olla tavaraa, eikä sitä mitään maistella, vaan syödään...syödään oikein kunnon palasia. Ei tarvitse olla mitään äklö makeata, pystyy syömään enemmän...

vaan semmosia miähiä,ettei liikamakeeta olekkaan.;)

• olen se minäkin hengissä, viellä. Huomenna sitten onkin vapaapäivä, tai vapaa ja vapaa, ku pitäis ikkunat pestä.

• ikkunoita meinaat pestä,niin ei ole takuulla vapaata..:¤ Kyllä se on nii karseeta hommaa,varsinkin jos on monta lasia aina yhessä..Vaikka onhan se mukava sit,ku ikkunat loistaa puhtauttaan..:)

• ex-koltis

No joo, paitsi kunnon loman jälkeen tarvii opetella elämään silleen normaalisti.

• ex-koltis

Rattia väännetty vähän yli 6000km. Kiva tulla taas kiusaamaan sinua. Dee dee.

• olipas koltiainenki palannut..:)

Se on muutes ihan oikeesti semmonen juttu,että kun on ollu jossain ja vähän erillailla,niin sitä pitää opettaa itsensä taas siihen arkielämään..
        Mut teretulemast tännekki vanhoihin palstakuvioihin..Kyllä täällä pimut pistää sut äkkiä tottumaan..;)

• ex-koltis
        mii-su kirjoitti:

olipas koltiainenki palannut..:)

Se on muutes ihan oikeesti semmonen juttu,että kun on ollu jossain ja vähän erillailla,niin sitä pitää opettaa itsensä taas siihen arkielämään..
        Mut teretulemast tännekki vanhoihin palstakuvioihin..Kyllä täällä pimut pistää sut äkkiä tottumaan..;)

pimut panisivat totuttelemaan?

• ex-koltis kirjoitti:

pimut panisivat totuttelemaan?

tähän palstaelämään..oot ollu nii kauan pois..:)

Mut ny mä lähen..Mä oon ollu tänään vähän liikaaki..Tulleepi pian riippuvuus..Nyt en roiku kuin puoli keholla täällä, ja pian nappasee koko akan tänne kiikkiin..;)

• ex-koltis

Yhtään tapoja, aivan villiksi meno mennyt. Jaa että kadotetuista tavoista seikkaperäistä kertomusta. Kattoisin kärpäsenä katossa kun lukisit ja nauraisin ilmeillesi.

• eh kä

katkolla, kun normaalista puhut?

• taittuu työauton

ratissa alle viikossa. Tapoja varmaan on opittu, sen uskon. On tainnut olla sellaisella hyvät tavat lomalla, epäilen. ;)

• Taikis
        taittuu työauton kirjoitti:

ratissa alle viikossa. Tapoja varmaan on opittu, sen uskon. On tainnut olla sellaisella hyvät tavat lomalla, epäilen. ;)

Noh noh...Oletko ollut kärpäsenä auton sisäkatossa :))

Eikä tule 6000 km työauton ratissa viikossa monellakaan...ehkä rekkamiehillä/naisilla? Itselläni tulee vuodessa 15000 km työ- ja vapaa-aika ajoissa yhteensä :)

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Yhtään tapoja, aivan villiksi meno mennyt. Jaa että kadotetuista tavoista seikkaperäistä kertomusta. Kattoisin kärpäsenä katossa kun lukisit ja nauraisin ilmeillesi.

Sellaiseksiko on meno mennyt Koltiaisella, odotan entistä suuremmalla mielenkiinnolla matkakertomusta...*harjoittelee naamanilmeitä*

• puhutun
        Taikis kirjoitti:

Noh noh...Oletko ollut kärpäsenä auton sisäkatossa :))

Eikä tule 6000 km työauton ratissa viikossa monellakaan...ehkä rekkamiehillä/naisilla? Itselläni tulee vuodessa 15000 km työ- ja vapaa-aika ajoissa yhteensä :)

auton katossa, mutta muuten osuit oikeaan. Ammattikuljettajat ajavat tuhansia kilometrejä viikossa ja mistä tiedämme etteikö koltiskin olisi sellainen?

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

Sellaiseksiko on meno mennyt Koltiaisella, odotan entistä suuremmalla mielenkiinnolla matkakertomusta...*harjoittelee naamanilmeitä*

Että survon hirveellä innolla muusia ja pyöräytän lihapullat ja vetäsen puoli kiloo ruisleipää.

• norMix evk

vielä jäljellä? *lipoo kieltään*

• Nyt oot myöhässä normix...Mut jos et kerro kenellekkään,niin annan sulle ihan omatekoisen leivoksen..pSSS..Paljon parempaa ku se kakku..;))

• ossipessi

Hiljaista on näyttänyt olevan, olisko se tämä syksyn trendi=aloitetaan kaikki mahdolliset harrastukset, jotta ne voi lopettaa taas parin kuukauden kuluttua, vienyt porukoilta puhdin?

Ja täytekakusta tuli mieleeni, että Onnea, Onnea, Onnea sankarille,ken hän onkaan! Parempi myöhään, kuin ei ollenkaan, eikös se niin mene?

Kiitos kutsusta, ehkä joku toinen kerta:)

• Nyt on vähän vilkkaampaa taas..Oli pakko tehä aloitus,ku tuntui et koko sakki oli häipyny Timbuktuun..:))

Synttärit oli,mut ei mulla.. Laitan onnittelut etiäpäin..;)

• JudgeCooper

ja kitistä koko ajan. Työnantajan mielestä pitää keskittyä olennaiseen välillä. Riistoa ja kyykytystä minun mielestäni! Menisin lakkoon, mutta pidän liiaksi voista leivän päällä.

• et sä täällä kitiset??? :)

Muutes,niinhän se on,et on pakko käydä välillä tekemässä palkkansa eteenki jotain..Voin kanssa, kun haluaa vielä muutaki siihen leivän päälle..:))

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51