Mistä leffoista tykkäät salaa? Kerro tähän leffoja joista tykkäät mutta et kehtaa kavereille tunnustaa.
Mulla on ainakin
-Mean Girls
-Teräskukat
-Yksin Kotona 1 & 2
-Isäni On Turbomies
-Ace Ventura
Salatykkäys
8
905
Vastaukset
- pxä
Niin, musiikkipuolellahan tätä häpeä-tykkäämistä on jo käsitelty, ja hyvä että se leviää näihin leffakeskusteluihinkin. Kannatetaan.
Tässäpä meikäläisen lista perustelut.
Speden Pikkupojat. Katottiin se kaverin kanssa parin laivakaljan jälkeen ja kikatettiin ihan vääränä. Kokemus oli hieno, ottaen huomioon että kummatkin oli nähny leffan viimeksi n. 15 vuotta aiemmin natiaisina.
Hudson Hawk. Ihan käsittämätön pätkä, mutta kulttileffan ainekset on kasassa. Bruce on vaan niin kova jätkä.
xXx. Eihän siinäkään järkeä ole, mutta kelloon ei tule katsottua kertaakaan kun koko ajan ollaan liikkeessä. Kevyt, muka-raskas agenttipätkä jossa Bond-kaava on näppärästi esillä. Toimii.
Jeepers Creepers 2. Monen mielestä huono, minun mielestä nasta klaustrofobinen teinijännäri - mukavasti erilainen kuin ykkösosa, joka puolestaan lässähti ensimmäisen puolen tunnin jälkeen.
Barb Wire. Kun elämä menee päin p*rsettä ja kaikki toivo on menetetty, tässä on meikäläisen masennusleffa. Se on niin huono että se antaa toivoa paremmasta huomisesta. Tähän kirjoitushetkeen mennessä olen katsonut sen puolitoista kertaa - toisella kerralla jäi kesken.
Pulttibois. Joo, se on tv-sarja eikä leffa, mutta mielestäni ihan helmeä tavaraa. Kulturelli ystäväni huomautti mulle kerran että Pulttiboisin fanittamisesta voisin pitää suuni kiinni ettei uskottavuus mene. Jaa-a, tiedä sitten...
Lopuksi haluaisin huomioida että Mean Girls oli kyllä pohjimmiltaan hyvä leffa jossa on juuri oikeassa määrin vähän sanomaakin. Sen vaaleanpunainen teinityttömeininki sekä Lindsay Lohanin törttöilymaine jotenkin varastavat päähuomion ja saavat porukat ylenkatsomaan sitä hyvin helposti.
Lisäksi ensimmäisellä Ace Venturalla on myös erikoispaikka sydämessäni. Rooli on nakutettu Jim Carreylle, vitsit lyövät loistavasti överiksi ja löytyypä tarinasta myös paljon rakastamani loppukusetus. Carrey teki pioneerivedon ja löi itsensä tällä läpi, sen jälkeen mies onkin juuttunut samaan väsyneeseen naamanvääntelyyn mikä paistaa vieläkin näiden nykyisten "vakavien" roolisuoritustensa alta. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
2000 Maniacs ( Herschell Gordon Lewis)
Faster,Pussycat!Kill kill! (Russ Meyer)
Esta Noite Encarnarei no Teu Cadaver (José Josica Marins)- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
se oli José Mojica Marins, muistin väärin.. sori
- Max T W
Pretty woman.
- ap,,,,
Pearl Harbour.....aivan aliarvostettu
- diapolos
Lasten elokuvat, piirretyt, anime, vanhat kotimaiset, Epic Movien kaltaiset paskakomediat jne jne jne. Pelastan uskottavuuteni katsomalla myös ajattelua vaativia elokuvia.
- Bob85-
Sellanen romanttinen komedia kuin Vain koiraihmisille. Nähnyt sen varmaan parikymmentä kertaa.
- mandalay
Bob85- kirjoitti:
Sellanen romanttinen komedia kuin Vain koiraihmisille. Nähnyt sen varmaan parikymmentä kertaa.
Missä olet Susan, on vaan tosi IHQ. Siinä on lisäksi se ihana naisnäyttelijä, Roseanne ...joku, sittemin sen siskosta tuli kuuluisampi. Sanokaa nyt kuka se oli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987