mirtazapin orion 30mg

tuulitucca

i tabl kerran päivässä,miten tämä on vaikuttanut teillä,kokemuksia??
en ole uskaltanut vielä ottaa yhtään kun kuulin joltain että saattaisi lihottaa,haluaisin ennemmin sellaisen lääkkeen joka ei lihottaisi.
Vaikutukset:väsynyt olo??
alkoholin kanssa??
lihoaminen??
entäpä muita???
kiitos vastanneille jo etukäteen.

24

9595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassunen

      En ole itse kyseistä lääkettä käyttänyt, enkä ikinä haluaisi kokeillakaan. Mirtatsapiini todellakin lihottaa kuulemani mukaan, ja hurjia määriä (jopa 15 kg kuukaudessa). Sillä on myös väsyttävä vaikutus, iltaisin otettuna varmaankin parantaa yöunia. Ja sehän on hyvä, jos kärsii uniongelmista. Tehokas lääke kuulemma masentuneisuuteen, mutta tuon lihottava vaikutus on todella miinuspuoli.

      • pikat-zu

        mirtatsapiinia jo muutaman vuoden (aluksi 30mg ja nykyään hyvin pienellä annoksella), enkä mä kyllä mitenkään räjähdysmäisesti ole lihonnut. Muutama hassu ylikilo on tullu sinä aikana ,kun oon tuota lääkettä käyttänyt. Ne on tullu mielestäni vain sen vuoksi, etten ole pystyny erinäisistä syistä liikumaan, kuntoilemaan tai urheilemaan. Ja sehän on ihan tyypillistä, että kun aktiiviurheilija lakkaa urheilemasta tulee muutama kilo.

        Kaikki on niin yksilöllistä. Toisella lihottaa, toisella ei. Et ei kannata tehä johtopäätöksiä sen perusteella, mitä toiselle on tullu tai ollu tulematta.

        Mutta niitä muita juttuja tosta lääkkeestä..
        Väsymystä on tottakai, koska sehän on yksi sen tarkoitus. Eli sillä on unta antava ja paranta vaikutus. Alkuun olin melko tööt lääkkeenoton jälkeen, sai mennä suorinta tietä sänkyyn. Alussa oli myös aamulla hieman tokkurainen olo, mutta se tasottui noin viikossa, kun elimistö tottui ja nukkui tarpeeksi. Tuo lääkehän vaatii unta ainaki sen 7-9tuntia.
        Alkoholi vahvistaa saattaa olla aika arvaamaton mirtatsapiinin kanssa, koska se vahvistaa sen vaikutusta. Mä oon suosiolla jättäny lääkkeen ottamatta, jos on ollu nestepitoinen ilta.

        Mutta ennen kaikkea, mirtatsapiini on nostanut mut vakavan-asteisen masennuksen suosta. Tosin ei se sitä yksistään oo tehny. On tolla terapiallaki jotaki osuutta asiaan. Nii ja kaikkihan lähtee musta ittestä - vastuu ja motivaatio!

        Siinäpä tais tulla suurin osa, mitä mielessä oli..


      • -peili-

        kai sitä ny lihoo jos väsyttää koko ajan ja antautuu väsylleen eikä liiku. Kannattais aina ajatella vähä laajemmin kuin et pistää lääkkeen syyks kaiken. Kaikissa lääkkeissä kaikki oireet riippuu ihmisestä.
        Pakko tämäkin nyt sanoa kun tuntuu että aina löytyy niin paljon ihmisiä kommentoimaan negatiivisessa valossa ja eka vastaaja ei itse edes käyttänyt!
        Lääkkeet on tarkotettu sitä varten että helpottaa juuri sitä mihin syyhyn ne on tarkoitettukin.

        Ite oon syöny kyseistä lääkettä nyt jonkun muutaman päivän enkä osaa sanoa oikein vielä mitään muutakuin että on ollut (uudelleen alkavan masennukse kannalta) hyvä olo, vaikka mielialaisesti lääkkeen pitäisi vaikuttaa vasta pidemmän käytön päästä.
        Itselleni määrättiin uneen kun unirytmi miten sattuu. No unirytmiä ainakin tuo kun yritän ottaa tuon lääkkeen juuri näihin aikoihin viimeistään.

        Viikonloppuna tuli juotua alkoholia. Apteekissa, kun lääke annettiin, sanottiin ettei saisi alkoholin kanssa. Lääkkeen ohjeissa ei taidettu kyllä mainita mutta mieluummin jätän tuommoiset lääkkeet kotiin ettei tule typerää ideaa ottaa useampaa kerralla. Ja kyllähän se uni tulee aina kännipäissä ihan muutenkin jo, ettei lääkkeitä tarvita.
        Ja tietystihän väliin jätettyä lääkettä ei oteta myöhemmin eikä seur. iltana kahta peräkkäin. Pakko tämäkin ilmaista kun ei voi tietää miten tyhmiä ihmisiä maailmasta löytyy että aikoisivat käyttää tätä logiikkaa.

        Kiitos ja kumarrus puheenvuorosta. Ja kiitos viestin aloittajalle. Enää tuskin tietoa tarvitsee mutta muille googlettelijoille ja keskustelupalstalla pyöriville tämä voi olla iso apu, että saavat mielenrauhaa :) Älkää stressatko uusista lääkkeistä vaan ottakaa rennosti. Ne sivuoireet tulee jos tulee mutta älkää jääkö niitä odottelemaan. Joku stressi painon nousustakin niin huhhei, semmonen stressi lähtee kun menette lenkille. ;)


      • yks vaan

        juuh mulla aivan päinvastainen kokemus!ihmettelenkin et sitä määrätään myös unilääkkeeksi.mulla vie yöunet ja näläntunne katoaa kokonaan.enpä syö sitäkään vähää kuin ennen.nyt riittää yks voileipä koko viikkona.et näin hyvä lihottava lääke.muuta ei uskallettu määrätä synnytyksen jälkeiseen masennukseen kun paino oli muutenkin lähtenyt liian reiluun laskuun ja nyt lähtee kohta loputkin....ilmeisesti tämä lääke ei todellakaan sovi mulle.pahat sivuoireet ja entistä pahempi olo kuin ennen lääkitystä.reilusti yli kuukauden syöneenä ja kertaalleen nostettu annostusta ja pahempaan suuntaan vaan menee...hirmu hyvä kokemus mulla näistä.arvatenkin saattaa mietinkö että heittääkö roskiin koko tabletit jos rupee tuntemaan itsensä todella sairaaksi kun syö niitä..


    • Enniina_

      Ko. lääke on todellakin helpottanut oloani! Iltaisella otettuna auttaa rauhoittumaan ja nukkumaan. Muutaman ensimmäisen viikon aikana oli pientä väsymystä päivälläkin. Mutta sen vuoksi en kyllä lääkettä vieläkään jättäisi ottamatta, vaikka uudestaan saisin valita. Paino on hienoisessa laskusuunnassa. Tämä taas johtuu, ehkä siitä, että on taas voimia liikkua. En siis ole huomannut, että ainakaan olisi järjettömästi ruvennut lihottamaan. Epäilen, että osassa "lihomiskertomuksista" voi olla takana myös se, että masentuneena tulee liikuttua vähän ja osalla myös syötyä enemmän.

    • Lihomista

      Mirtazapinin hyvä puoli on se, että illalla otettuna se toimii hyvin unilääkkeenä. Sen pitäisi olla masennuslääke mutta ei se oikein masennuslääkkeenä toimi koska sivuvaikutuksena on väsymystä päivälläkin ja ruokahalun lisääntymistä. Ystäväni lihoi 10kg kuukaudessa kunnes tajusi lopettaa lääkkeen käytön

      • pikat-zu

        ei toimi oikein masennuslääkkeenä?!

        Ei masennuslääkkeet ole mitään ihme piristysruiskeita, joitten voimalla jaksaa mennä naama messingillä kellon ympäri ja maailma pelastuu jo yhden pillerin jälkeen!

        No joo, toi oli aika kärkkäästi sanottu, mutta pointtini on se, että joillakin masennus voi olla sitä, ettei yksinkertaisesti kykene nukkumaan tai nukkuu todella huonosti sen mitä nukkuu. Tämä on siis etenkin unettomille masentuneille ihmisille hyvä lääke. Pitemmässä juoksussa tulokset näkyy ja voimat karttuu sekä päivä väsymys vähenee. Ja tuo päivä väsymys voi johtua ihan vaan siitäkin, ettei nuku tarpeeksi pitkään (mirtatsapiini tarttee tietyn määrän unta).

        Niin ja kuten aikaisemmin sanoin toisella lihottaa, toisella ei.
        Ystäväsi lihosi eli kyseinen lääke ei ollut ehkä hänelle paras vaihtoehto.


      • löytyy
        pikat-zu kirjoitti:

        ei toimi oikein masennuslääkkeenä?!

        Ei masennuslääkkeet ole mitään ihme piristysruiskeita, joitten voimalla jaksaa mennä naama messingillä kellon ympäri ja maailma pelastuu jo yhden pillerin jälkeen!

        No joo, toi oli aika kärkkäästi sanottu, mutta pointtini on se, että joillakin masennus voi olla sitä, ettei yksinkertaisesti kykene nukkumaan tai nukkuu todella huonosti sen mitä nukkuu. Tämä on siis etenkin unettomille masentuneille ihmisille hyvä lääke. Pitemmässä juoksussa tulokset näkyy ja voimat karttuu sekä päivä väsymys vähenee. Ja tuo päivä väsymys voi johtua ihan vaan siitäkin, ettei nuku tarpeeksi pitkään (mirtatsapiini tarttee tietyn määrän unta).

        Niin ja kuten aikaisemmin sanoin toisella lihottaa, toisella ei.
        Ystäväsi lihosi eli kyseinen lääke ei ollut ehkä hänelle paras vaihtoehto.

        Itse aloitin kuurin reilu vuosi sitten juuri 30mg mirtazapinilla ahdistusoireisiin ja/tai paniikkihäiriöön. Pienestä asti olen ollut kovin huono nukahtamaan mutta kyllä tabletin jälkeen sammuttiin kuin saunalyhty.
        Puolen vuoden kuurin aikana lihoin noin 6kg, muutaman kuukauden jälkeen lopettamisesta paino lähti hiljalleen laskuun ja olen nyt kutakuinkin vuoden takaisissa mitoissa. Ahdistus ja paniikkioireet kyllä lähtivät, mutta mirtazapin tappoi samalla seksuaalisen mielenkiinnon ja läheisyydenhalun. Tuntuu aika oudolta tämmöiselle teinille. Lopettaessa lääkkeet puolitin ensin annoksen, puolikkaita söin kuukauden ja sitten lopetin. VIerotusoireet kestivät noin kaksi viikkoa joiden aikana välttelin kaikkea ulkona käymistä, koulussa piti tietysti käydä. Käytön aloittamisen jälkeen kuitenkin jonkinlainen läheisyydenhalu katosi kuitenkin kokonaan, eikä ole tullut vielä puoli vuotta lopetuksen jälkeen takaisin. En osaa ihastua enää.


      • mirza-orja
        löytyy kirjoitti:

        Itse aloitin kuurin reilu vuosi sitten juuri 30mg mirtazapinilla ahdistusoireisiin ja/tai paniikkihäiriöön. Pienestä asti olen ollut kovin huono nukahtamaan mutta kyllä tabletin jälkeen sammuttiin kuin saunalyhty.
        Puolen vuoden kuurin aikana lihoin noin 6kg, muutaman kuukauden jälkeen lopettamisesta paino lähti hiljalleen laskuun ja olen nyt kutakuinkin vuoden takaisissa mitoissa. Ahdistus ja paniikkioireet kyllä lähtivät, mutta mirtazapin tappoi samalla seksuaalisen mielenkiinnon ja läheisyydenhalun. Tuntuu aika oudolta tämmöiselle teinille. Lopettaessa lääkkeet puolitin ensin annoksen, puolikkaita söin kuukauden ja sitten lopetin. VIerotusoireet kestivät noin kaksi viikkoa joiden aikana välttelin kaikkea ulkona käymistä, koulussa piti tietysti käydä. Käytön aloittamisen jälkeen kuitenkin jonkinlainen läheisyydenhalu katosi kuitenkin kokonaan, eikä ole tullut vielä puoli vuotta lopetuksen jälkeen takaisin. En osaa ihastua enää.

        olen yli vuoden tätä paskaa syönyt ja haluaisin lopettaa , olen jo joitakin kuukausia unohdellut ottaa lääkkeen joitakin päiviä ja jopa viikonki putkeen joskus...en siis syö säännöllisesti ja haluaisin lopettaa kokonaan, koska lääke on muuttanut ulkomuotoani kokonaan, nykyään olen vain pyöreä pallo ja kasvot varsinkin tosi läskit eikä mahan turvotus häviä millään....
        haluaisin lopettaa ja aloittaa terveellisen elämäntavan ilman lääkkeitä... en jaksa puolittaa lääkettä koska haluan päästä siitä äkkiä irti!

        Minkälaisia sivuoireita on lopettamisesta ja kauanko kestää? palautuuko entiset muodot ja lähteekö turvotus kasvoilta ja mahasta ?


      • Kallioluoto
        mirza-orja kirjoitti:

        olen yli vuoden tätä paskaa syönyt ja haluaisin lopettaa , olen jo joitakin kuukausia unohdellut ottaa lääkkeen joitakin päiviä ja jopa viikonki putkeen joskus...en siis syö säännöllisesti ja haluaisin lopettaa kokonaan, koska lääke on muuttanut ulkomuotoani kokonaan, nykyään olen vain pyöreä pallo ja kasvot varsinkin tosi läskit eikä mahan turvotus häviä millään....
        haluaisin lopettaa ja aloittaa terveellisen elämäntavan ilman lääkkeitä... en jaksa puolittaa lääkettä koska haluan päästä siitä äkkiä irti!

        Minkälaisia sivuoireita on lopettamisesta ja kauanko kestää? palautuuko entiset muodot ja lähteekö turvotus kasvoilta ja mahasta ?

        Söin Mirtaa ja paino alkoi nousemaan älyttömästi. Se mirta vain saa syömään tosi paljon, ruokahaluni kasvoi ennenkokemattomaan, en tiedä mkä siinä lääkkeessä sitten on, kun ei kaikilla aiheuta lihomista. Mutta ihmisethön ovat erilaisia totta kai. Unettomuuteen mirta auttaa, joten kuten. Mutta Mutta. Ne haittavaikutukset: loppumaton ruokahalu, jota en pystynyt pitämään kurissa, koska lääke aiheutti turran olon, ikäänkuin terävästä kynänkärjestä olisi terä poikki, ja entinen, edes jonkinlainen tahdonlujuuteni valui jonnekin hiekkaan - mikkää ei tuntunut miltään, tasaista pökkelöoloa vaan. Siis LIHOIN! Ja se taas tietysti lisäsi MASENNUSTA!
        Mitäs järkeä on tuollaista lääkettä käyttää, kun se, päivastoin kuin on tarkoitus, juuri lisää masennusta tuon lihottamisen takia. onhan niitä masennuslääkeitä muitakin; seronil, sertrarilin, zoloftia ja ties mitä, mutta en sitten tiedä. Lihottaakohan nekin? Nukuttavatkohan ne vai pitäisikö käyttää rinnalla jotakin muuta? Masennukseeni haluaisin lisää toimintakykyä antavaa troppia, en mirtaa, josta aloin epäilemään kärsiväni ennenaikaisesti dementiaa (jatkuvasti tönnkö turta olo) ja ylipainoa en millään halua enää, kuka ylipäänsä haluaa! Ylipaino ei ole mikään vähäteltävä aisa, vaikka lääkärit sitä selvästi aina vähättelevätkin. Painoni oli ihan normaali ennen masentavaa lihotus-mirta-aikaani.


      • Krooninen masennus.
        Kallioluoto kirjoitti:

        Söin Mirtaa ja paino alkoi nousemaan älyttömästi. Se mirta vain saa syömään tosi paljon, ruokahaluni kasvoi ennenkokemattomaan, en tiedä mkä siinä lääkkeessä sitten on, kun ei kaikilla aiheuta lihomista. Mutta ihmisethön ovat erilaisia totta kai. Unettomuuteen mirta auttaa, joten kuten. Mutta Mutta. Ne haittavaikutukset: loppumaton ruokahalu, jota en pystynyt pitämään kurissa, koska lääke aiheutti turran olon, ikäänkuin terävästä kynänkärjestä olisi terä poikki, ja entinen, edes jonkinlainen tahdonlujuuteni valui jonnekin hiekkaan - mikkää ei tuntunut miltään, tasaista pökkelöoloa vaan. Siis LIHOIN! Ja se taas tietysti lisäsi MASENNUSTA!
        Mitäs järkeä on tuollaista lääkettä käyttää, kun se, päivastoin kuin on tarkoitus, juuri lisää masennusta tuon lihottamisen takia. onhan niitä masennuslääkeitä muitakin; seronil, sertrarilin, zoloftia ja ties mitä, mutta en sitten tiedä. Lihottaakohan nekin? Nukuttavatkohan ne vai pitäisikö käyttää rinnalla jotakin muuta? Masennukseeni haluaisin lisää toimintakykyä antavaa troppia, en mirtaa, josta aloin epäilemään kärsiväni ennenaikaisesti dementiaa (jatkuvasti tönnkö turta olo) ja ylipainoa en millään halua enää, kuka ylipäänsä haluaa! Ylipaino ei ole mikään vähäteltävä aisa, vaikka lääkärit sitä selvästi aina vähättelevätkin. Painoni oli ihan normaali ennen masentavaa lihotus-mirta-aikaani.

        Kun otatte Mirtazapiinia illalla, niin vaikuttaako se teillä siten että teillä on päivälläkin nälkä?
        Minulla se ei sitä aiheuta, vaan nälkä tulee lääkkeen ottamisen jälkeen. Mutta siitä ongelmasta selvisin siten että koska Mirtazapiinia saa myös soltabeina, eli imeskeltävänä versiona, niin lääke kielen alla imeskeltynä ehtii uni tulla ennen kuin se todella kova nälän tunne. Vaihtakaa soltabeihin, niin selviätte tästä ongelmasta jos nälkä tulee kohta lääkkeen ottamisen jälkeen.
        Muuten olen Mirtazapinin hyväksi havainnut, ja unilääkkeenä se on parempi kuin varsinaiset unilääkkeet, koska unettava vaikutus toimii aina vaan samalla annostuksella. Siis toleranssia ei vaikuta suuremmin tulevan. Olen käyttänyt Mirtaa n. 2v.


      • Just16
        Krooninen masennus. kirjoitti:

        Kun otatte Mirtazapiinia illalla, niin vaikuttaako se teillä siten että teillä on päivälläkin nälkä?
        Minulla se ei sitä aiheuta, vaan nälkä tulee lääkkeen ottamisen jälkeen. Mutta siitä ongelmasta selvisin siten että koska Mirtazapiinia saa myös soltabeina, eli imeskeltävänä versiona, niin lääke kielen alla imeskeltynä ehtii uni tulla ennen kuin se todella kova nälän tunne. Vaihtakaa soltabeihin, niin selviätte tästä ongelmasta jos nälkä tulee kohta lääkkeen ottamisen jälkeen.
        Muuten olen Mirtazapinin hyväksi havainnut, ja unilääkkeenä se on parempi kuin varsinaiset unilääkkeet, koska unettava vaikutus toimii aina vaan samalla annostuksella. Siis toleranssia ei vaikuta suuremmin tulevan. Olen käyttänyt Mirtaa n. 2v.

        Itse olen käyttänyt lääkettä vasta 1,5 kk ja olen lihonut AINAKIN 4 kg. Ja olen 16 v. Ruokaa menee todella paljon ! Ennen lääkkeen aloittamista söin niukasti ja olin alipainoinen. Ja nyt syön koko ajan ja makeanhimo on iltaisin suuri.

        Joten ... Joillekkin käy, joillekkin ei. =( Harmi kun muuten auttoi masennukseen.
        Parempaa onnea muille !


      • vvvvvm
        Just16 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt lääkettä vasta 1,5 kk ja olen lihonut AINAKIN 4 kg. Ja olen 16 v. Ruokaa menee todella paljon ! Ennen lääkkeen aloittamista söin niukasti ja olin alipainoinen. Ja nyt syön koko ajan ja makeanhimo on iltaisin suuri.

        Joten ... Joillekkin käy, joillekkin ei. =( Harmi kun muuten auttoi masennukseen.
        Parempaa onnea muille !

        Aika jännä että on määrätty edes alaikäiselle tuota..Mulla reilu 2kk ollut käytössä Ratiopharmin vastaava.3kg tullut,mutta nekin tuli varmasti sen takia että ylipäätänsä syön nykyään:D 160cm ja 45kg eli ei kovin paha..Mutta niin mulla ainakin ruokahalun lisääntyminen on alkanut vähentymään nyt kun on pidempään käyttänyt.


    • Mulla näin

      Ensinnäkin, mieltäisin turvalliseksi lääkkeeksi. Olen käyttänyt vuosia. Annos joko 15 mg tai 30 mg. Lopettamisen jälkeen ei mitään sivuvaikutuksia! Painoni ei ole muuttunut miksikään Mirtazapinin takia. Iltaisin otettuna auttaa yöuneen. En ole havainnut mainittavaa päiväväsymystä. Masennuslääkkeenä ei ehkä tehokkaimpia, ainakaan kohdallani. Paljoa en ole muita käyttänyt, joten ei niin vertailupohjaa.

    • Ellu80.

      Mä oon syöny muutamia kuukausia silloin tällöin iltaisin 15 - 30 mg ja vaatteet ei enää mahdu päälle!!! Kyllä vituttaa suunnattomasti!! Uneen sitä sain. Venlafaxin on ollut vuosia masennukseen ja sillä olen laihtunut! Nyt loppu tuon Mirtzan käyttö, mielummin valvon kun lihon! Ja liskäksi olen saanut ketipinoria, huh sehän vasta lihottaakin. Ja lisksi kun syön panacodia, niin vatsakaan ei toimi. Olo on kuin...ylitäyteen täytetyllä jätesäkillä, olen kuin mikäkin rantapallo kuin olisin raskaana!! Aagrh!!!

    • Ellu80.

      ...Niin ja puntariin en todellakaan uskalla mennä, sehän räjähtää!! Tämä se vasta masentaakin kun ei aamulla mahdu mitkään vaatteet päälle, ku töihin pitäs lähteä, eikä ole todellakaan varaa ostaa uusia vaatteita. Ellu80. Ja varmaan lihottaa lisäksi nuo opamoxit joita joudun syömään ahdistukseen!!

    • näön menetys pelotti

      Lihotti monta kiloa jo 2 kuukaudessa.
      Vaikutti näköön, en nähnyt lukea edes isoja tekstejä, lehdistä ja kirjoista puhumattakaan.
      Lopettamisen jälkeen näkö palautui muutamassa viikossa.
      Väsytti.

    • yaku

      Alotin mirtan viime helmikuussa eli n.11kk sitten. 1/4 tabu nukkumiseen. Ei pitäny lihottaa mutta kas vain, mistäs nämä yliluonnolliset 20 kiloa on tulleet? Lihoin 55kg-> 75kg!!

      Tuota ennen käytin venlafaksiinia. Olin tyytyväinen hoikkaan kroppaani ja siten myös hyväntuulinen ja energinen. Venla vaan hikoilutti sikana ja vei orgasmit joten lopetin. Mutta nyt alotin sen uudestaan. Jätän mirtat syömättä ja mieluummin valvon kun lihon. Oon saikulla kumminkin niin ei haittaa.

      Nyt on siis venlaa ja voxraa. Kummatkin kiihdyttää aineenvaihduntaa, vie näläntunnetta ja piristää päivisin. Kärsin kahdenlaisesta ongelmasta. En nuku hyvin kun valvotuttaa ja aamulla en pääse sängystä ylös. Joten popsin sekä rauhoittavia että piristäviä lääkkeitä. :D

      Huhhuh.. Viimeksi kun venlaa käytin niin se tosiaan laihdutti ja teki oikein aloitekykyiseksi. Siksipä nyt suostun aloittamaan uudelleen ja odotan ja toivon että tippuu painokin takaisin lävtöpisteeseen eli 55 kiloon.

      Orgasmiongelmat on nyt vaan kestettävä. Ei se mahdotonta ole mutta vertaisin yritystä olympiasuoritukseen..

      • Harkitse tarkkaan

        Et kai vaan ota tuota ainetta laihtuaksesi? Tiedät varmasti, että orgasmiongelmat voivat jäädä pysyviksi lopettamisesta huolimatta, joten älä leiki seksuaalisuutesi kanssa ellet ole valmis menettämään sitä kokonaan.


      • Kinostaa
        Harkitse tarkkaan kirjoitti:

        Et kai vaan ota tuota ainetta laihtuaksesi? Tiedät varmasti, että orgasmiongelmat voivat jäädä pysyviksi lopettamisesta huolimatta, joten älä leiki seksuaalisuutesi kanssa ellet ole valmis menettämään sitä kokonaan.

        Saisikos lähdetietoja millä perustelet että voi jäädä pysyvä ongelma? Kiintoisa väite näin ilman mitään perusteluja


      • Harkitse tarkkaan
        Kinostaa kirjoitti:

        Saisikos lähdetietoja millä perustelet että voi jäädä pysyvä ongelma? Kiintoisa väite näin ilman mitään perusteluja

        Googleta "pssd"......


    • laishuuuh

      Käytin... Aiheutti näläntunnetta, piti varoa etten syö enempää kuin tiedän tarvitsevani, lisäsin vedenjuontia vähentääkseni näläntunnetta.
      Väsytti.. Turvotti nilkat ja ranteet. Sitten rupesi vaan tulemaan aggressiivinen olo kun olin aikani syönyt tätä lääkettä. Vaihdettiin toiseen lääkkeeseen.

      Syömisen ja mirtan kanssa ei pidä uskoa mitä vatsa sanoo, vaan järjellä syödä kuten yksilön kokoon/energiantarpeeseen on sopivaa =) Eli omalla kohdallani aamupala, lounas, välipala, välipala, iltapala.

    • Anonyymi

      Miten Mirtazapin Orion 30 mg vaikuttaa stressiin?

      • Anonyymi

        Minulla ehkä helpottaa mutta masennukseen en itse ole saanut tarpeeksi siitä apua. Ei tosin SSRI lääkkeetkään ole tarpeeksi auttaneet siihen masennukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe