Kaipaan sua kultani kun en ole nähnyt sua moneen päivään.Harmi kun et juttele minulle.Please puhu minulle kulta.Jää mulle muistot kun asuit lähelläni.
Heikki Rosenberg/Rosengren
4
515
Vastaukset
- Hessu muka Rosberg
Ai että, kyllä naurattaa kun vielä tolla "keken serkku" jymäytyksellä saa naisia...buahhahahahaa
- Salainen ihailia
Sanoin kylläkin Rosenberg/Rosengren(hänen isänsä sukunimi)Heikki joka oli Sanna nimisen kanssa joskus.Asuu noormarkussa.Musta koira.Kaipaan Heikkiä.Miksi sua ei ole näkynyt pitkään aikaan??
- muka
Salainen ihailia kirjoitti:
Sanoin kylläkin Rosenberg/Rosengren(hänen isänsä sukunimi)Heikki joka oli Sanna nimisen kanssa joskus.Asuu noormarkussa.Musta koira.Kaipaan Heikkiä.Miksi sua ei ole näkynyt pitkään aikaan??
Onko muka Hessullakin salainen ihailija?:cO
- Anonyymi
Mäkin kaipaan heikkiä. Missä mahtaa nykyään mennä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647