Kaipaan sua kultani kun en ole nähnyt sua moneen päivään.Harmi kun et juttele minulle.Please puhu minulle kulta.Jää mulle muistot kun asuit lähelläni.
Heikki Rosenberg/Rosengren
4
528
Vastaukset
- Hessu muka Rosberg
Ai että, kyllä naurattaa kun vielä tolla "keken serkku" jymäytyksellä saa naisia...buahhahahahaa
- Salainen ihailia
Sanoin kylläkin Rosenberg/Rosengren(hänen isänsä sukunimi)Heikki joka oli Sanna nimisen kanssa joskus.Asuu noormarkussa.Musta koira.Kaipaan Heikkiä.Miksi sua ei ole näkynyt pitkään aikaan??
- muka
Salainen ihailia kirjoitti:
Sanoin kylläkin Rosenberg/Rosengren(hänen isänsä sukunimi)Heikki joka oli Sanna nimisen kanssa joskus.Asuu noormarkussa.Musta koira.Kaipaan Heikkiä.Miksi sua ei ole näkynyt pitkään aikaan??
Onko muka Hessullakin salainen ihailija?:cO
- Anonyymi
Mäkin kaipaan heikkiä. Missä mahtaa nykyään mennä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200