Täytyy mun puhdistaa.... tai jotain sinne päin.
Mutta kuinkas teidän ikkunoitten pesut, joko on kovakin jynssäys ollut/alkanut.
Niin ja kuinka tuo aloitukseni jatkuu ja kuka lauloi sen.
506 ikkunaa
14
782
Vastaukset
pesin, enkä takuulla tee sitä enää uudestaan...Keväällä sit seuraavan kerran..
edellisen vastauksen, ku huomasin sen olevan ihan sekameteli keittoa. Siis mulla on viis ikkunaa joissa jokaisessa kolminkertaiset lasit. Joten on niissä pesemistä. Sinullakin taitaa olla monta ikkunaa tai sitten ne on hankalia pestä.
Nittaminax kirjoitti:
edellisen vastauksen, ku huomasin sen olevan ihan sekameteli keittoa. Siis mulla on viis ikkunaa joissa jokaisessa kolminkertaiset lasit. Joten on niissä pesemistä. Sinullakin taitaa olla monta ikkunaa tai sitten ne on hankalia pestä.
Kahdeksan ikkunaa ja kolminkertaset lasit..
Mä muutes ehin vastaamaan siihen viestiin,ja ihmettelinki mihin se katos..:Dmii-su kirjoitti:
Kahdeksan ikkunaa ja kolminkertaset lasit..
Mä muutes ehin vastaamaan siihen viestiin,ja ihmettelinki mihin se katos..:D48 ruutua pestävänä ja mä kitisen alle kolmenkymmenen pinnan pesemisellä.
- Synnove P.
http://www.lyricsdownload.com/miljoonasade-506-ikkunaa-lyrics.html
Kiva laulu ja hyvä yhtye. Laulajan nimi muistaakseni Heikki Salo.
Kohtapuoliin minunkin pitää ikkunoita pestä. Parvekkeen ikkunan pesin jo mutta muissa tarvitsen apumiestä tai -naista. Ovat niin isoja.ei saa mennä aina ettimään linkkejä, pitäis muistaa itse. :) Solisti oli aivan oikein. No onko sinulla joku laulu mitä voisimme arvuutella.
- tomppa2006
...on talossa, melko isoja ja on sitten lisäksi ne tuuletusikkunat. Meidän taloudessa homma on delegoitu isännälle. Jos en poikamies aikoina mitään muuta oppinut, niin ikkunat kuulemma pesen hyvin. Käytän sellaista ikkunaliinaa, ei tule rantuja...
Heikki Salo oli tuo laulaja nimeltään!ku munkin ukko osais pestä ikkunat, mutta kun ei niin ei. No ei se osaa paljoa muutakaan, joten olemme sopineet että se käy kaupassa päivittäin ja auttaa muissa raskaissa hommissa.
Laulaja osui oikeaan.
- vanhapiika joka
päivä maahan polvistuu pennies from heaven se rukoilee kuulakärkikynällä se pidemmäksi piirtää ...
MILJOONASADE.
Sade huuhtoo kyl ikkunat ja sadetta on riittänyt.huuhtoo, mutta ei kait se sisältä huuhdo. Jos näin on että sisältäkin, niin silloin puuttuu katto koko huushollista.
sen sanoitti.Oletkos lukenut Salon kirjallista tuotantoa?
Kynsilehtokohan se oli jonka viimeksi luin,surullinen kirja,mutta kuitenkin hauskasti kerrottu tarina.Ihan kuin sanoituksetkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264