OMIITUINE OHJELMA

iskä vaa ihmettellee

pari jaksoa katsonu nyt viime aikoina...kun poikakin 13v sitä on katellut....

aivan omituinen... mitä ihmettä ne siellä saarella oikein tekee?!?!? no se äijä jota leikellään muut (ei lentokone onnettomuudet) ja mitä ihmettä ne vangit oikein työskenteli?!? jotain aivan turhaa....kulissimaista touhua jotenkin??? JA MITÄ IHMEEN MUSTIA SAVUJA SIELLÄ NÄKYY?!?!?

ja miksi se aina pomppaa johonkin menneisyyteen??

IHME OHJELMAA ESITETÄÄN NYKYÄÄN !!!

t.40V ISKÄ (ihmettelee ja vetää bissee)

9

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeen

      saari?Vangit työskenteli ja mustaa savua? Mitä v-ua? Viiraako päässä vai onko kanuuna päässy yllättään?
      t.44 v iskä ja vetää äiskää pakaraan.

    • lostiapostia

      Lostissa on hieman tuo juoni hakusessa. Yhteen aikaan väitettiin että se pystyttäisiin jotenkin selittämään, mutta empä juuri usko siihen.

      Kyse on siis sarjasta johon on yhdistetty paranormaaleita asioita ja sarjan päähenkilöiden raktioita erilaisiin tilanteisiin pyritään selittämään "takautumien" avulla. Tai niiden tarkoitus on myös olla ihmisten muistikuvia, joita he sillä hetkellä ajattelevat.

      Lostissa alkujuoni on siis siinä että lentokone hajoaa palasiksi ja ne tyypit selviytyvät sinne saarelle elosaa siitä lentokoneesta. Sitten siellä saarella on "otherseja" eli muita tyyppejä jotka jo valmiiksi asuvat siellä ja tuntuvat vihamielisiltä näitä uusia tulokkaita kohtaan. Saarelta löytyy erilaisia vartiolaitoksia joiden tarkoitus on hieman hämäränpeitossa, mutta siellä on tehty jonkinlaisia tieteellisiä kokeita, joissa on tutkittu jotakin paranormaaleita tapahtumia ym. asioita.

      Saarelta ei pysty normaalilla tavalla poistumaan, mutta othersit ovat pystyneet poistumaan saarelta sukullusveneellä.

      **Spoiler*** eli juonipaljastus jos tätä ei ole vielä näytetty (ei ole pakko lukea)

      Yhdessä jaksossa selviää että saarella olevat ihmiset ovat kuolleet lentokoneonnettomuudessa ja heidän ruumiinsa ovat löydetty (tämän paikkansa pitävyys on vielä piilossa ja voi olla että se on keksitty juttu).

    • .......

      Olisit vetänyt vähemmän sitä bisseä, niin saattaisit ymmärtää tämänkin ohjelman juonen.

      • LosT FaNi

        vain real lost faneille... :D
        www.lost.eu/64bd9


    • Nimetön

      Luulenpä että kirjoittaja on itse se 13 vuotias joka kertoo 40 vuotiaan isän oudot luulot, ääh, aikuiset ei ikinä tajuu mitää ja selittelee outoja lapsilleen

    • ????????????

      Et kai mitään tajuukaan kun katot pari jaksoo keskeltä 3 kautta. :)

      • kipaseppas

        kaupassa ja osta ykkös ja kakkos tuokkarit? :D


      • Smiiguli
        kipaseppas kirjoitti:

        kaupassa ja osta ykkös ja kakkos tuokkarit? :D

        Erillaisia teorioitahan on vaikka yllin kyllin selitetty ja en usko, että kellekkään olisi paljastettu mikä juoni oikeasti on, sillä sarjan tekijät ovat olleet todella huolellisia tässä asiassa ja tietääkseni itse näyttelijätkin arvuuttelevat mikä juoni oikeasti on. Kaikkein parhain teoria jonka olen kuullut tähän mennessä on isoveljeni kertoma ja myös muutkin maailmalla on tätä mieltä. Teorian mukaan Lostin henkilöt olisivat "kiirastulessa", joka tarkoitta ymmärtääkseni tietynlaista elämän välivaihetta. Esimerkiksi tämä voisi tapahtua niin, että henkilöt ovat oikeassa elämässä koomassa (jota eivät tietenkään tajua) ja käyvät selvitymiskamppailua saarella. Sitä mukaan kun henkilöitä kuolee saarelta, niin tällöin joko herää koomasta tai kuolee oikeasti. Tämä kumpi se tulee olemaan riippuu siitä miten saarella on elänyt. Henkiöiden menneisyydethän ovat selvästikkin aika negatiivisia ja monet ovat tehneet hirveitä asioita. Saarellahan tulee usein lauseita/kohtia, joissa mainitaan siitä, että henkilöitä testattaisiin tai rangaistaisiin. Tämähän on vain omaa mielipidettäni, mutta sis paras teoria minkä olen kuullut :)


    • juu jaa

      kyllä lost on ihan katsottava sarja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe