Lost:in viimeisessä jaksossa ne kaikki herää unestaan ja tajuavat, että se on ollut pelkkää unta koko touhu.. Sorry jos ette halunnu tietää, mut oli pakko kertoo toi sarja on saanut päätöksensa jo ruottissa ja sitä kautta tiedän mitä tulee tapahtuun
LUKEKAA
8
1435
Vastaukset
- vai niin
eikös Lost jatku vuoteen 2010, joten tuskin noita viimeisiä jaksoja edes on vielä kuvattu...
- lostipas
tässä hyvä peli teille kaikille voit voittaa 1000e rahaa.. ei tartte ku rek. nimimerkki :D:D
www.lost.eu/64bd9 - Nimetön
Niin, paitsi että kaudet 4-6 kertovat "Toisista"
- noin....
muute hyvä homma, mutta olen itse kattonut 3. tuotantokauden loppuun ja sen enenpää EI ole tullut edes amerikassa. ja olisi mielenkiintoista jos lost etenisi nopeammin ruotsissa kuin jenkeissä :D
- Lost In Sweden
Hehheh! Joo Ruotsihan on aina ollut edelläkävijä maa sosiaalisissa uudistuksissa ja hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä. Miksei siis myös Lostissa? ;)
- noin....
Jos tää tyyppi viittaa 3 kauden loppuun, niin siinä ei tosiaan herätä mistään unesta..... Jos viittaa koko sarjan loppuun, niin mistäs se sen lopun tietää...? :)
- tepitin
Tuo ei ole totta kyllä kaikki tapahtui ja muuten syystä..ruotsissa mennään vain 1 kausi suomea edellä ja lostista on tulossa 6-7 kautta.. -.-
Tosiasiassa haaksirikkoutuneet eivät pelastu saarelta koska muuta maailmaa ei ole enää olemassa...
Siihen loppuu kuudes ja viimeinen kausi..
Lost-faneille tiedoksi,että sarjasta on tulossa eloluva ja peli.- tot
tuskin lostin käsikirjoittajat olisivat noin huonoa loppua keksineet, varsinkaan siksi, että LOPPU OLISI KOPIOITU ERÄÄSTÄ TOISESTA SARJASTA
-.- säälittävää. hanki elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503464Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882218Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892177Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar671510Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301427- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359