Aloin viimeviikolla napsimaan Cipralexia ahdistukseen ja paniikkihäiriöön. Olen viimeiseen asti yrittäny olla ilman mitään pillereitä, kun vaikuttaa siltä että suunnilleen kaikki niiden käyttäjät alkavat paisua kuin pullataikina.
Kysymys onkin että mistä ihmeestä se lääkkeistä johtuva painonnousu johtuu? Ja voiko tehdä mitään sen estämiseksi?
Teen yleensä tunnin reippaan kävelylenkin kolme kertaa viikossa. Jos nyt alkasin lenkkeilenmään vaikka joka päivä, niin onko siitä mitään hyötyä vai täytyykö vain alistua siihen että se paino nousee joka tapauksessa?
Olisko täällä joku asiantuntija joka voisi selittää asian?
Kysymys onkin että mistä ihmeestä se lääkkeistä johtuva painonnousu johtuu? Ja voiko tehdä mitään sen estämiseksi?
Teen yleensä tunnin reippaan kävelylenkin kolme kertaa viikossa. Jos nyt alkasin lenkkeilenmään vaikka joka päivä, niin onko siitä mitään hyötyä vai täytyykö vain alistua siihen että se paino nousee joka tapauksessa?
Olisko täällä joku asiantuntija joka voisi selittää asian?
Vastaukset 1
Vanhimmat
etenkin makeanhimoa sekä kerätä nestettä ja hidastaa kaiken kaikkiaan aineenvaihduntaa.
Totta kai siitä liikunnasta olisi hyötyä.