karjapuskuri

valoteline

Mist mie löytäsin edullisen karjapuskurin? ( valotelineen ) Voisiko joku antaa hieman vikkejä mist voisin kysellä.

11

2094

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googlesta
    • puskureista/valoraudoista

Tutki vakuutusfirmoja tai vastaavia..
      Kaverini kertoi ostaneensa halvalla hienon karjaraudan maasturista joka oli ollut pahassa peräkolarissa ja mennyt lunariin..
      Kerro jos löydät, koska itsekkin olin kerran sellaista vailla, mutta sattuin ostamaan auton jossa oli jo puskuri valmiina..
      Onnea etsintään!
      Ps.Muista kuitenkin tsekata ennen kuin ostat mitään, että autoosi saa asentaa sellaisen puskurin..Kun niissäkin on kuulemma jotain säädöksiä jolloin liian massiivista ei saa laittaa autoon jonka "törmäys käyttäytyminen" muuttuu olennaisesti..
      Ja sitten ei kannata kovin montaa satasta maksaa niistä käytetyistä, koska uusia saa 300-700 e. oikein nättejä asennus tietysti (valot?)

• vinkistä

Iso kiitos sinulle!

• hgjhj

• pus kuri
        hgjhj kirjoitti:

Muuta kuin tyyppihyväksyttyjä karjaspureita. Näitä taas ei taida olla oikein saatavilla, ja silloinkin ainoastaan uutena. Jos asennat tyyppihyväksymättömän karjapuskurin- tai "lisävalotelineen" ei autosi läpäisi katsastusta.

http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/F5DAEE92-1BCA-4A49-8D8E-A32D32B9B397/0/ATT52006muutettu.pdf

Eikös tuo koske uusia autoja. Vaikka saatanhan ymmärtää pykälänikkarien tekstin jotenkin kieroon.

• VANHOJA!
        pus kuri kirjoitti:

Eikös tuo koske uusia autoja. Vaikka saatanhan ymmärtää pykälänikkarien tekstin jotenkin kieroon.

Jos luet tuon oikein ajatuksen kanssa niin huomaat, että 25.5.2007 jälkeen ei saa asentaa ei uusiin eikä vanhoihin tyyppihyväksymättömiä rautoja...

• kuri
        VANHOJA! kirjoitti:

Jos luet tuon oikein ajatuksen kanssa niin huomaat, että 25.5.2007 jälkeen ei saa asentaa ei uusiin eikä vanhoihin tyyppihyväksymättömiä rautoja...

Niin asentaa. Mutta kuka sitä rupeaa katsastuksessa kertomaan että se on juuri asennettu. Sehän on tietty ollu siinä jo vuodesta 1 ja 2.

• lpk2
        pus kuri kirjoitti:

Valoraudat, astinlaudat, kylkiputket ym

http://www.valorauta.com

• Valojen takia

Miksi asentaa typerä karjapuskuri vain valojen takia. Lisävalot saa siistimmin auton omaan puskuriin kiinni. Karjapuskuri ei puske mitään, jos tulee nokkamälli, hajoaa valojen ja nokan lisäksi myös kallis puskuri. Höh.

• rasphj

Mull on ainaskii ollu jo moness autoss karjapuskuri. On vaan mageen ja räyhäkkään näköne kun kruisaan kylillä chevy vanillla joss on karjapuskuri

• flgm'sfgnm'öhnlm,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe