plastiikkakirurginen sairaala kl

potilas88

Olen suunnitellut leikkausta jyväskälässä sijaitsevassa plastiikkakirirginen sairaala kl:ssä. onko kellään tieoa ja kokemuksia paikasta ja siellä leikkaavasta kirurgista asko salmesta?

12

2939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertailija

Tilanteessasi valitsisin ennemmin Siluetin tai Suomen Terveystalon. Asko Salmelle en menisi mistään hinnasta.

• hänellä

käyneenä olen ERITTÄIN tyytyväinen rintojen
        suurennus leikkaukseeni:)
        Hän teki erittäin siistiä ja hyvää jälkeä niin,että
        rintani ovat kuin omat...

• ero!

minulla taas on kokemusta sekä Siluetista että Asko Salmesta ja enää en menisi Siluettiin mistään hinnasta!

• %%%

syvällä rintaäänellä suosittelen kyseistä paikkaa ja lääkäriä!!Erinomaista jälkeä vatsan seudun leikkauksen (3vkoa sitten) jälkeen ja osaava
      henkilökunta! :O)

• askoa

Todella osaava lääkäri ja aivan ihana henkilökunta!!Kokemusta kahdesta toimenpiteestä hänellä.

• ))))=====(((((

Ei mitään valittamista, päinvastoin. Lääkäri, joka sanoo mitä ajattelee eikä kaunistele asioita. Osaa asiansa ja henkilökunta on todella ihanaa.

• haluan tietoa

onko asko salmi jyväskylässäkin plastiikkakirurgina, kun internetistä huomasin että hän olisi aloittanut plastiikkakirurgina vaasassa..???? onko hän hyvä plastiikkakirurgi, koska olen jo kauan aikonut mennä yläluomileikkaukseen ja haluan varmistua että lääkäri on hyvä työssään.

• Askolla

Tunnnen kaksi ihmistä, jotka ovat olleet Askolla yläluomileikkauksessa. Molemmat ovat olleet tosi tyytyväisiä. Salmella on oma vastaanotto Jyväskylässä ja Vaasassa hän käy aina välillä, muistaakseni jossain hammaslääkärin tiloissa ottamassa vastaan. Minusta hänellä on vastaanottoja muuallakin päin Suomea.

• haluan tietoa
        Askolla kirjoitti:

Tunnnen kaksi ihmistä, jotka ovat olleet Askolla yläluomileikkauksessa. Molemmat ovat olleet tosi tyytyväisiä. Salmella on oma vastaanotto Jyväskylässä ja Vaasassa hän käy aina välillä, muistaakseni jossain hammaslääkärin tiloissa ottamassa vastaan. Minusta hänellä on vastaanottoja muuallakin päin Suomea.

Osaatko sanoa, että minkä nimisessä Jyväskylän sairaalassa kyseinen ihminen työskentelee?

• salmesta
        haluan tietoa kirjoitti:

Osaatko sanoa, että minkä nimisessä Jyväskylän sairaalassa kyseinen ihminen työskentelee?

Hänellä on oma "sairaala" Jyväskylässä hotelli DScandicin vieressä ja nimeltään plastiikkakirurginen sairaala KL. Leikkaa myös Helsingissä. Katso nettisivut sieltä saatenemmän tietoa.

• ^^^^

ilman muuta!!Mulle tehty vatsanahankiristysleikkaus
      1kk sitten ja todella upea tulos!!Asko on asiansa osaava lekuri!!

• kehujoiden

joukkoon. Kävi rintojen pienenneysleikkauksessa 1,5 v. sitten ja kaikki meni tosi hyvin. Leikkaustulos on nyt lopullinen ja olen erittäin tyytyväinen. Elämäni helpottui suunnattomasti.

Se tietysti kannattaa muistaa että kukaan ei voi luvata "täydellistä" leikkaustulosta. Aina voi jokin mennä vikaan. Itse olin tähän varautunut ja näin ollen positiivisesti yllättynyt. Olen realisti joten mulla oli varuilta leikkausrahat kasassa korjausleikkaukseen jos jotain katastrofaalista sattuu... Menen hänen kanssaan asioimaan jatkossakin jos tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57