..hattuvaaran haisuli lemusi ja pamahti,...hyvästit kaasumahalle kun päästi pahat pihalle..ei enää mökkejään vuokraa..sano niin itekin..lomalaisten tarjoamat kaljat oli liikaa..
siitä huolimatta tänään kaatuu pitkästä aikaa tuoppeja kurkkuun olutta olutta ei enää leijonaviinaa vaan ihan olutta.. leijonaviina on ollutta ja mennyttä..
hattuvaaran haisuli
4
156
Vastaukset
- HerrHarmi
Omppumehua kahvia ja maitoa, eilen kaatui tuoppeja ja snapseja. Herr Rakastaa olla selvinpäin, koska herr ei humalassa ole oma itsensä.
- HerrHarmi
pervokki kirjoitti:
..napseja.. pervokki on humalassa sosiaalinen.. humalassa pervokki elää..
humalassa elää, mutta mutta? Musta tulee humalassa seuramies ja naisten iskijä, mutta selvinpäin olen hiljainen yksineläjä. Välillä on kiva olla humalassa, mutta inhoan krapula aamuna peilikuvaani ja sängyssäni nukkuvaa vanhalleviinalle haisevaa naista. Tänä aamuna jälleen todistin tuon tosiasian itselleni ja peilistä katsovalle kuvalleni.
HerrHarmi kirjoitti:
humalassa elää, mutta mutta? Musta tulee humalassa seuramies ja naisten iskijä, mutta selvinpäin olen hiljainen yksineläjä. Välillä on kiva olla humalassa, mutta inhoan krapula aamuna peilikuvaani ja sängyssäni nukkuvaa vanhalleviinalle haisevaa naista. Tänä aamuna jälleen todistin tuon tosiasian itselleni ja peilistä katsovalle kuvalleni.
..kun tilaa viinaa ja hakee naista..kompinaatio kehno..mua kutsuu nyt eräs naikkonen ja pienen häsläämisen jälkeen tuopponen..ei tuu käymään kuin sulle.. nyt mentävä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011