Urheiluhullut.

Nittaminax

En voi ymmärtää esim. omaa ukkoani joka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee urheilua.

Aamulla luetaan silmät kiiluen urheilusivuja ja viellä illalla uudestaan, että varmasti muistaa kaikki tulokset.

Ei kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos siltä jotain kysyy taikka puhuu.

13

1046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilua tulee eikä ketään palstalla näy, mutta että naisetkin ovat jossain.

    • tulokset pitää nähdä miljoona kertaa..Aamulla sitten varmistaa vielä lehdestä..

      Mutta toisaalta,olen joskus ajatellut niin,etten ymmärrä miehiä joita ei kiinnosta urheilu..Se saa miehen tuntumaan epämiehekkäältä..:))

      • Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.

        Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D

        Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)


      • mii-su kirjoitti:

        Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D

        Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)

        liikuntaa varsinkin jos huussi on pihan perällä. :) Jääkaapilla käyminen taas tuo vain lisää kaloreita, luulen mä.


    • norMix evk

      En voi ymmärtää akkoja, jotka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee saippuasarjoja kuten Kauniita ja rohkeita tai Emmerdalea.

      Netistä vielä keskustellaan ja luetaan silmät kiiluen sarjan "tapahtumat" uudestaan, että varmasti muistaa kaikki juonenkäänteet.

      Ei ne kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos niiltä jotain kysyy taikka puhuu.

      • en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.


      • tää vastauksesi ollut pientä hattuilua, eihän.


      • norMix evk
        Nittaminax kirjoitti:

        tää vastauksesi ollut pientä hattuilua, eihän.

        tuota, kukahan aloitti? :))


      • norMix evk
        Nittaminax kirjoitti:

        en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.

        ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.


      • norMix evk kirjoitti:

        ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.

        puhuinkin vaan mun ukosta, tai siis ajattelin niin tekeväni.


      • norMix evk kirjoitti:

        tuota, kukahan aloitti? :))

        tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.


      • Jore 69
        Nittaminax kirjoitti:

        tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.

        Koska eräs autistinen Philip raiskaa juuri äitiäsi Sylviä nahalla lääpien!!
        Äkkiä auttamaan !!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe