En voi ymmärtää esim. omaa ukkoani joka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee urheilua.
Aamulla luetaan silmät kiiluen urheilusivuja ja viellä illalla uudestaan, että varmasti muistaa kaikki tulokset.
Ei kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos siltä jotain kysyy taikka puhuu.
Urheiluhullut.
13
1071
Vastaukset
urheilua tulee eikä ketään palstalla näy, mutta että naisetkin ovat jossain.
tulokset pitää nähdä miljoona kertaa..Aamulla sitten varmistaa vielä lehdestä..
Mutta toisaalta,olen joskus ajatellut niin,etten ymmärrä miehiä joita ei kiinnosta urheilu..Se saa miehen tuntumaan epämiehekkäältä..:))Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.
Nittaminax kirjoitti:
Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.
Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D
Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)mii-su kirjoitti:
Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D
Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)liikuntaa varsinkin jos huussi on pihan perällä. :) Jääkaapilla käyminen taas tuo vain lisää kaloreita, luulen mä.
- norMix evk
En voi ymmärtää akkoja, jotka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee saippuasarjoja kuten Kauniita ja rohkeita tai Emmerdalea.
Netistä vielä keskustellaan ja luetaan silmät kiiluen sarjan "tapahtumat" uudestaan, että varmasti muistaa kaikki juonenkäänteet.
Ei ne kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos niiltä jotain kysyy taikka puhuu.en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.
- norMix evk
Nittaminax kirjoitti:
tää vastauksesi ollut pientä hattuilua, eihän.
tuota, kukahan aloitti? :))
- norMix evk
Nittaminax kirjoitti:
en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.
ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.
norMix evk kirjoitti:
ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.
puhuinkin vaan mun ukosta, tai siis ajattelin niin tekeväni.
norMix evk kirjoitti:
tuota, kukahan aloitti? :))
tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.
- Jore 69
Nittaminax kirjoitti:
tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.
Koska eräs autistinen Philip raiskaa juuri äitiäsi Sylviä nahalla lääpien!!
Äkkiä auttamaan !!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368