Mun mielestä ne on ehdottomasti Painajainen elm streetillä kaikki jatko-osat. Siis täyttä tuubaa. Menee jos öö luokan viihde nostalgisessa mielessä, tai ilman kelpaa, muuten täys nolla koko jatko-osien kirjo!
Siis niin paskoja!
Freddy vs Jason sentään on jonkin verran paree.
Mikä mielestäsi huonoimmat jatko-osat?
3
370
Vastaukset
- Vielähh
Leffa on yksinkertaisesti niin puhki raiskattu, että sille on enää ikinä turha odottaa hyviä jatko-osia, joita toivottavasti ei enään tehdä.
Remake saattaa olla hyvä, jos sen ohjaa ja tuottaa joku pätevä kauhu, siis oikeasta kauhusta vähänkin tietoinen poppoo, muuten, haistakoot paskan jos vaikka Marcus Nispelille antavat oikeudet siihen Remakeen, joka kuitenkin joskus tulee.
Enpä oikein enään luota edes Alexandra Ajaan, kun tuntuu että rahan maku olisi jo pilannut hänet kenties totaalisesti. Hills Ahve Eyes oli kohtalainen, mutta jo selvä merkki Ajan mahanlaskusta alallaan.- Kumma Heppu
Alexandre Ajan paras (ainaki tähän mennessä)oli ehdottomasti se eka eli Haute Tension, jossa oli myös legendaarisen Tom Savinin veriefektit.
- pxä
Kerran listailin huonoimpia näkemiäni leffoja ja järkytyksekseni totesin että suurin osa niistä oli nimenomaan jatko-osia. Mutta tässäpä nyt erikseen näitä huonoja jatkiksia...
Batman & Robin
Speed 2
Yksin kotona 2 (muita YK-jatkiksia en suostu katsomaan)
Terminator 3
Basic Instinct 2
Tappajahain kosto
Charlie's Angels - Full Throttle
Tiedän yhä mitä teit viime kesänä
Urban Legends
Teräsmies 4
Levottomat 3
Periaatteessa tälle listalle kuuluisi myös Ocean's Twelve, mutta monen vuoden jälkeen toisella katsomiskerralla leffa osoittautui ihan vähän paremmaksi, joten antaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126